perfect, zeker aan te bevelen

Mijn rij instructeur gaf goeie duidelijke lessen, hij heeft me goed geholpen met mijn zwakke punten en goed voorbereid op de rij examen. Het was ook nog eens gezellig tijdens de lessen. Beste autorijschool van Rotterdam!!

perfect, zeker aan te bevelen

Abid is een goede instructeur, goede begeleiding van begin tot het eind en zal z\'n best doen om je op je gemak te stellen!

perfect, zeker aan te bevelen

Mede dankzij Abid is er een hele nieuwe wereld open gegaan! Na 2 eerdere pogingen autorijles bij andere rijscholen, toch op 45 jarige leeftijd in 1 keer geslaagd! Rust, herhaling, duidelijkheid en veel geduld zijn dingen die ik nodig had en Abid voldoet prima aan die eisen. Nogmaals bedankt, het was ook nog eens erg gezellig.

perfect, zeker aan te bevelen

mijn ervaringen waren heel goed ben in 1!! keer geslaagd voor me theorie en me praktijk heb heel veel geleerd van de instructeur en het was ook altijd gezellig!!!! in de auto .deze rijschool is zeker een aanrader!!

perfect, zeker aan te bevelen

Beste abid, Ik wil je bedanken voor de goed manier van les geven en advies. Hierdoor ben ook in een keer geslaagd. Nogmaals bedankt en totziens! Groet Dion

goede service, goed behandeld

Ik was 3 keer gezakt voor mijn praktijkexamen voordat ik besloot om van rijschool te wisselen en bij autorijschool Botlek te gaan lessen. Na ongeveer 15 intensieve lessen was ik eindelijk geslaagd! De rij instructuur heeft een goede methode van lesgeven en heel belangrijk is dat hij super geduldig is en gemotiveerd is om je te laten slagen. Hij doet echt zijn best voor je. Dankzij zijn manier van lesgeven en deskundigheid heb ik nu mijn rijbewijs. Ik raad iedereen aan die een goede ervaring wil hebben en op een efficiente manier zijn rijbewijs wil halen, om bij autorijschool Botlet te lessen.

goede service, goed behandeld

Abid is gewoon goed rijinstructeur je voelt je gewoon op je gemak, Als soms vergeet terug te schakelen zegt hij het ook gelijk op best rustige manier

perfect, zeker aan te bevelen

Hallo Abid, ik was erg onzeker geworden door het lessen bij een andere autorijschool, jij hebt mij mijn zelfverzekerdheid weer terug gegeven door alles te herhalen zonder mij het gevoel te geven dat je dat vervelend vond. bedankt daarvoor ik rij nu heerlijk zelfverzekerd rond.

perfect, zeker aan te bevelen

Echt geweldig mijn rijinstructeur abid was echt tof. Door hem ben ik het lessen weer leuk gaan vinden. Hij is goed duidelijk en doet alles in zijn macht om je te helpen en leeft met je mee. Ik heb er niet alleen me rijbewijs aan over gehouden maar ook een goede vriend

goede service, goed behandeld

Ja het is een prima rijschool, waarvan je ook al een hoop theorie in de auto leert en vooral handige tips en hints krijgt.

goede service, goed behandeld

Heel erg goed, ik voelde me al vanaf het begin op mijn gemak. Alles werd duidelijk uitgelegd en als ik het niet begreep werd het me nog een keer uitgelegd.

goede service, goed behandeld

mijn ervaring is goed. mijn mening is dat er nog meer discipline tijdens het lessen mag zijn voor nog sneller/beter resultaat.

Goeie lessen gehad. Veel werk verzet en vooral veel lol gehad ! TOP 👍

goede service, goed behandeld

Geweldige ervaring. Je leert het op een goede en makkelijke manier en vooral de instructeur is een aardige man die het ook bereid is om uit te leggen wat je niet snapt.

goede service, goed behandeld

Onze 2e dochter is sinds kort bij u aan het lessen ,onze oudste heeft ook haar rijbewijs gehaald bij uw rijschool en dat is prima bevallen. Dus was de keus niet moeilijk een rijschool voor haar te vinden.

perfect, zeker aan te bevelen

hele fijne rijschool. Instructeur is rustig en geduldig en laat de lesser zich op zijn/haar gemak voelen. Hij geeft erg goed les en laat je pas afrijden wanneer hij ervan overtuigd is dat de kandidaat gaat slagen!

perfect, zeker aan te bevelen

De beste rij-instructeur/rijschool van Nederland!

voldoende, een redelijke ervaring

Kongostraat 6 3207 AG Spijkenisse