Fijn lessen met een top instructeur!

Al vanaf de eerste les krijg je een fijn gevoel in de auto. De instructeur doet duidelijk zijn best voor de student. Hij geeft duidelijk instructies en weet hoe hij goed informatie kan overbrengen. Naast dat het een goede instructeur is kan je ook een fijn gesprek hebben. Zeker een aanrader!

Uitdagend

Abid was een geduldige rij instructeur die mij niet alleen hielp met rijden, maar ook met mijzelf onwikkelen. Hij gaf peptalks waar het nodig was en dat heeft mij zeer zeker geholpen. Bedankt voor de lessen

Goede duidelijke rijlessen en goede begeleiding.

Ik ben van een andere rijschool naar deze geswitcht omdat ik niet verder kwam daar. Hier ging het een stuk sneller en beter. De lessen waren duidelijk en ik leerde snel en kreeg goede begeleiding. Ik ben daarna ook voor me gevoel twee keer zo snel vooruit gegaan en daarna snel geslaagd.

Een gezllige en leerzame tijd.

Abid is een zeer bekwame en rustige rijinstructeur. Naast zijn kunde en verstand van zijn vak is hij ook sociaal erg sterk. Hij weet zijn leerlingen op een bijna vaderlijke wijze de kennis en kunde bij te brengen die nodig zijn voor het rijbewijs. Door een lolletje te maken maar af en toe ook hard te zijn weet hij precies de pijnpunten te constateren en de feedback terug te geven. Om zodoende extra te trainen op zwakkere punten. Zelf had ik weinig tijd door een druk zakelijk en privéleven maar Abid zorgde ervoor dat ik iedere week wel kon lessen. "Ik ga wel even proberen te schuiven voor je." Abid leert je geen trucjes aan waarmee je slaagt voor het examen maar leert je daadwerkelijk autorijden. De basis die elke bestuurder dient te hebben en te kennen. Een rustig en gefaseerd pakket die per persoon door hem wordt samengesteld maakt de ervaring af. Kijkend naar je voortgang en wat je al in huis hebt weet Abid waar je sterke en zwakke punten zitten. Kortom een waanzinnig gezellige rijinstructeur die zijn vak verstaat en weet wat hij doet. In 1x geslaagd en meer dan de basis binnen. Zonder twijfel is Autorijschool Botlek voor iedereen aan te raden.

Beter kan niet!

Goede Instructeur. Weet goed met knelpunten om te gaan en je helpen daar aan te werken. Ben zelf in slechts 2 keer geslaagd. Lessen heel duidelijk en leerzaam!

Helemaal TOPPP!!!

Abid is echt een topgozer. Geeft goede en rustige uitleg en zorgt dat je het begrijpt. Serieus wanneer het moet maar ook altijd in voor een lolletje. BESTE RIJSCHOOL DIE ER IS!!!

Super goed

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald, Ondanks dat de lessen heel erg gezellig waren heb ik er heel veel van geleerd. Een echte aanrader voor als jij je rijbewijs wilt halen.

Ik ben zo blij dat ik in één keer geslaagd ben voor mijn praktijkexamen dankzij Autorijschool Botlek! De instructeurs waren geduldig, professioneel en zeer bekwaam. Ze hebben me zelfvertrouwen gegeven en me goed voorbereid. Ik kan deze rijschool ten zeerste aanbevelen aan iedereen die zijn rijbewijs wil halen. Bedankt Autorijschool Botlek!"

Het was perfect

Aardige man goede lessen is eerlijk en hulpzaam en schone auto geeft goede lessen

Top rijschool

Wil jij snel je rijbewijs halen, onder goede begeleiding? Dan ben je bij autorijschool Botlek aan het goede adres. Abid legt goed uit, neemt de tijd voor je als je een onderdeel niet in 1x begrijpt en geeft gerichte feedback. Na rijlessen bij Abid durf je zelfstandig de weg op en heb je binnen no-time je rijbewijs binnen.

Goed.

Abid is een goede rij-instructeur. Kijkt goed naar je sterke en zwakkere punten. Wel vind ik persoonlijk dat het soms wat minder gehaast kan, als het gaat om een bepaald onderdeel dat jij nog niet snapt. Maar overall goed tevreden.

Mijn ervaring met deze rij instructeur was absoluut fantastisch! Zijn geduld, heldere uitleg en ondersteuning hebben me enorm geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs. Hij creëerde een comfortabele leeromgeving en gaf me het vertrouwen dat ik nodig had achter het stuur. Ik ben hem enorm dankbaar voor zijn deskundige begeleiding en zou autorijschool Botlek zeker aanraden aan iedereen die wil leren autorijden.

Fijne rijschool en komt afspraken na

Ze zien waar je moeite mee hebt en besteden daar extra tijd aan. Zijn altijd op tijd en laten ruim van tevoren weten of de les eerder, later of niet door kan gaan. Tijdens het rijden is het relaxed waarbij je duidelijk te horen krijgt waar je aan moet werken.

Fijne rijschool met geskilde instructeur

Perfect begeleid voor een mooie prijs

Leuke en gezellig tijd

Je krijgt een hele goede band met hem en goede uitleg als je wat fouts doet legt hij het uit en doet hij het opnieuw met je. Er zal geen les voorbij gaan dat je niks nieuws leert. Echt waarde voor je geld en een aanrader

Fijne rijschool, die ik iedereen zou aanbevelen.

Abid is een hele fijne instructeur waar je op een ontspannen manier veel van kan leren. Mede door hem heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald. Nog een voordeel is dat je in een hele mooie auto rijd.

Hele fijne ervaring

Het is een fijne rijschool. Als je wat fouten maakt blijven ze rustig en helpen ze je op een goede en fijne manier.

Geweldige lessen gehad een top instructeur hij neemt echt de tijd voor hij als je iets niet goed doet dan gaat die echt met je praten hoe je het beter kan doen en hij gaat pas verder met de volgende onderdelen als je die ene goed doet

Heel goed!

Mijn ervaring bij Autorijschool Botlek is heel goed. Op 17 augustus 2022 heb ik mijn rijbewijs gehaald. En de instructeur weet goed waar die mee bezig is en stelt de lesdoelen goed af op de examenkandidaat!

Kon me geen betere rijschool wensen, ik 1 keer geslaagd!

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald, dankzij deze topcoach. Ondanks dat de lessen heel erg gezellig waren heb ik er heel veel van geleerd. Een echte aanrader voor als jij je rijbewijs wilt halen. : )

Top instructeur!

Ik ben goed begeleid richting het praktijk examen, waardoor ik deze in 1 keer heb kunnen halen. Ik voel me zelfverzekerd om zelf veilig kilometers te gaan maken.

Zonder rijschool botlek had ik nooit m’n rijbewijs gehaald! 10/10

leuke lessen

Altijd lachen met abid, de lessen waar ook goed.

Fijne en leerzame ervaring

Tijdens de lessen kan je alles vragen, niks is teveel gevraagd. Fijn dat er demonstraties werden gegeven om een beter beeld te krijgen. Een grapje tussendoor gebeurde regelmatig :) er werd echt tijd aan je besteed.

Gezellige lessen waar je hard moet werken!

Ik vond de lessen super fijn bij Abid, we konden goed kletsen maar ook serieus zijn wanneer het nodig was. Sommige lessen gingen beter dan anderen maar het fijne is dat het altijd besproken werd en de volgende les werd er gewerkt aan wat verbeterd moest worden. Uiteindelijk ben ik in 1 keer geslaagd dus ik zou het zeker aanraden om hier te gaan rijden!