Vriendelijke ongedwongen sfeer

Ik heb mijn eerste auto hier gekocht nadat ik wekenlang online had gezocht naar een auto die voldoet aan alles wat ik wil. Na de proefrit gaf ik aan dat ik deze auto wilde kopen en we gingen naar rené zijn kantoor. Hier vertelde hij dat het bedrijf begonnen was als garage en de showroom met occasions iets was voor"erbij". Hij vertelde mij ook dat hij niet elke auto zomaar aan iedereen verkoopt, alleen als het voor hem ook goed voelt. Dit gaf mij direct zo'n fijn en ongedwongen gevoel, dat ik dacht hier kan ik gerust een auto kopen. Ook een leuke bijkomstigheid was dat René zelf zei dat wie goed doet, goet ontmoet. "Jij vraagt niet om korting, je bent niet negatief over iets aan de auto, dus ik ga jouw matsen". Dus toen heb ik een gratis onderhoudsbeurt en gratis afleverbeurt bij de prijs in gekregen. Verder werd alles mij heel duidelijk uitgelegd en ik vond t fijn dat er niet zo'n stijve zakelijke sfeer hing. Al met al zou ik auto urkhoven zeker aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede en vriendelijke service. We zijn samen tot een goede deal gekomen. In de toekomst, bij aanschaf van een nieuwe auto, zal ik zeer zeker eerst bij René aankloppen.

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke ontvangst. Ze doen er alles aan om je met een gerust hart en probleemloos op weg te laten gaan. De service daarbij is uitstekend.

goede service, goed behandeld

Ik heb hier een goede ervaring opgedaan bij de aankoop van een tweedehands auto. Je kunt alle vragen stellen en er wordt meegedacht. Je krijgt ruim bedenktijd. De auto is als nieuw rijklaar gemaakt.

perfect, zeker aan te bevelen

Heel betrouwbar bedrijf en klantvriendelijke medewerkers.

goede service, goed behandeld

zeer positieve aankoop ervaring opgedaan bij deze garage. auto paar dagen vasthouden en daarna niet opdringen maar rustig bedenktijd geven. daarna auto netjes afleverings klaar gemaakt. ik heb dit allemaal als zeer prettig ervaren en Rene stuurt je vol vertrouwen de weg op. nog steeds zeer blij met mijn aankoop.

goede service, goed behandeld

De sfeer bij Auto Urkhoven is gemoedelijk en laagdrempelig. Geen mannen in strakke pakken maar een verkoper met - bij wijze van spreken - het smeer nog aan zijn handen. Hij weet waar hij over praat omdat hij 5 minuten geleden zelf nog onder een auto lag te sleutelen. De eerste keer ook dat ik na het kopen van een auto niet wegging met het gevoel dat ik toch weer teveel had betaald. Iets wat ik bij de meeste autodealers wel vaak heb.

goede service, goed behandeld

Zeer goede ontvangst en correct te woord gestaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima ervaring. Eerlijk verhaal over de auto. Stond alle keuringen toe. Prettig en snel contact.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn al jaren vaste klant en worden goed geholpen

Vriendelijke en meedenkend

goede service, goed behandeld

Oplossingsgericht; er waren in eerste instantie wat mankementen aan de auto, er werd niet moeilijk gedaan maar juist actie ondernomen. Meerdere malen hebben we terug moeten gaan voor onvoorziene mankementen en René heeft ze steeds opgelost. Prettige communicatie, prima klantenservice ook als het even tegenzit en dat zegt veel over een autobedrijf. Indien nodig werd ook een externe specialist gevraagd om het probleem op te lossen. Er wordt gedacht in oplossingen en meegedacht met de klant. Afspraken worden nagekomen. Een open houding met duidelijke uitleg.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Prettige communicatie, vertrouwd gevoel, open over historie van auto

goede service, goed behandeld

Een betrouwbaar bedrijf met uitstekende service. Kan iedereen aanbevelen om met dit bedrijf in zee te gaan. René (verkoper) spreekt duidelijke taal en geen opdringerige verkoop. Kom hier zeker nog eens terug. 👍

goede service, goed behandeld

Wat ik vooral prettig vond was de no nonsense houding van de verkoper. Dingen werden niet mooier gemaakt dan ze zijn. Daarnaast doen ze hun best om de auto in de best mogelijke staat te leveren. Met als gevolg dat ik nu eigenaar ben van een voor mij nieuwe auto die aan alle verwachtingen voldoet. Ook aftersales verloopt goed, er was nog een kleinigheidje aan de auto maar dat word allemaal keurig door Auto Urkhoven verholpen.

goede service, goed behandeld

Auto gekocht. Ruim de tijd voor proefrit en auto te bekijken. Prettig contact en aandacht voor mij als klant.

perfect, zeker aan te bevelen

Sinds lange tijd weer het gevoel bij een autobedrijf terecht te zijn gekomen waar er echt naar je geluisterd wordt. De sfeer is heel gemoedelijk en heb niet het gevoel dat het puur om verkoop gaat. Ook na aankoop van de auto ben ik altijd welkeom en worden al mijn vragen beantwoord en/of opgelost! Super dus!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima heel goed

goede service, goed behandeld

Positief. Het is een klein familiebedrijf. Rene is techneut, heeft zelf vieze handen & weet wat hij verkoopt. En, hij denkt goed mee met de klant. Zijn moeder regelt veel buiten de werkplaats. En, ze haalt je op van het station als het nodig is. Gemoedelijk en prettig in de omgang.

goede service, goed behandeld

Uitstekende service. Vriendelijkheid zelve. Niet moeilijk maar zeer toegeeflijk. Neemt alle tijd. Ga zo door Rene , dan zien we elkaar vast nog wel eens.👍👍

perfect, zeker aan te bevelen

Top bedrijf. Hele goede service ook daarna als ik iets nodig had of vragen werd er meteen gehandeld. En werd er zelfs gratis en snel opgestuurd. Mooie auto gekocht waar ik zeker van weet dat ik er een paar jaar plezier mee heb. Ga zo door team René!

goede service, goed behandeld

Gezellig en eerlijk familiebedrijf waar service het sleutelwoord is.

Spaarpot 40 5667KX Gelderop

Over Autovakmeester