Goed geholpen door de eigenaar die een vakman met liefde voor het van bleek te zijn

Een mooie Qashqai gevonden in Geldrop. Ver van ons thuis in Amsterdam maar een bekende omgeving vanuit mijn jeugd. Prima geholpen door De garagist die de auto niet heeft proberen aan te smeren met mooie praatjes, maar de auto zichzelf heeft laten verkopen. Goed geadviseerd over verzekeringen. Prima service van dit familie bedrijf!

Vriendelijke ongedwongen sfeer

Ik heb mijn eerste auto hier gekocht nadat ik wekenlang online had gezocht naar een auto die voldoet aan alles wat ik wil. Na de proefrit gaf ik aan dat ik deze auto wilde kopen en we gingen naar rené zijn kantoor. Hier vertelde hij dat het bedrijf begonnen was als garage en de showroom met occasions iets was voor"erbij". Hij vertelde mij ook dat hij niet elke auto zomaar aan iedereen verkoopt, alleen als het voor hem ook goed voelt. Dit gaf mij direct zo'n fijn en ongedwongen gevoel, dat ik dacht hier kan ik gerust een auto kopen. Ook een leuke bijkomstigheid was dat René zelf zei dat wie goed doet, goet ontmoet. "Jij vraagt niet om korting, je bent niet negatief over iets aan de auto, dus ik ga jouw matsen". Dus toen heb ik een gratis onderhoudsbeurt en gratis afleverbeurt bij de prijs in gekregen. Verder werd alles mij heel duidelijk uitgelegd en ik vond t fijn dat er niet zo'n stijve zakelijke sfeer hing. Al met al zou ik auto urkhoven zeker aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke service. We zijn samen tot een goede deal gekomen. In de toekomst, bij aanschaf van een nieuwe auto, zal ik zeer zeker eerst bij René aankloppen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke ontvangst. Ze doen er alles aan om je met een gerust hart en probleemloos op weg te laten gaan. De service daarbij is uitstekend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een goede ervaring opgedaan bij de aankoop van een tweedehands auto. Je kunt alle vragen stellen en er wordt meegedacht. Je krijgt ruim bedenktijd. De auto is als nieuw rijklaar gemaakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel betrouwbar bedrijf en klantvriendelijke medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer positieve aankoop ervaring opgedaan bij deze garage.\r\nauto paar dagen vasthouden en daarna niet opdringen maar rustig bedenktijd geven. daarna auto netjes afleverings klaar gemaakt.\r\nik heb dit allemaal als zeer prettig ervaren en Rene stuurt je vol vertrouwen de weg op. \r\nnog steeds zeer blij met mijn aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De sfeer bij Auto Urkhoven is gemoedelijk en laagdrempelig.\r\nGeen mannen in strakke pakken maar een verkoper met - bij wijze van spreken - het smeer nog aan zijn handen.\r\nHij weet waar hij over praat omdat hij 5 minuten geleden zelf nog onder een auto lag te sleutelen.\r\nDe eerste keer ook dat ik na het kopen van een auto niet wegging met het gevoel dat ik toch weer teveel had betaald. Iets wat ik bij de meeste autodealers wel vaak heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ontvangst en correct te woord gestaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Eerlijk verhaal over de auto.\r\nStond alle keuringen toe.\r\nPrettig en snel contact.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren vaste klant en worden goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en meedenkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oplossingsgericht; er waren in eerste instantie wat mankementen aan de auto, er werd niet moeilijk gedaan maar juist actie ondernomen. Meerdere malen hebben we terug moeten gaan voor onvoorziene mankementen en René heeft ze steeds opgelost. Prettige communicatie, prima klantenservice ook als het even tegenzit en dat zegt veel over een autobedrijf. Indien nodig werd ook een externe specialist gevraagd om het probleem op te lossen. \r\nEr wordt gedacht in oplossingen en meegedacht met de klant. Afspraken worden nagekomen. Een open houding met duidelijke uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige communicatie, vertrouwd gevoel, open over historie van auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar bedrijf met uitstekende service. Kan iedereen aanbevelen om met dit bedrijf in zee te gaan. René (verkoper) spreekt duidelijke taal en geen opdringerige verkoop. Kom hier zeker nog eens terug. 👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat ik vooral prettig vond was de no nonsense houding van de verkoper. Dingen werden niet mooier gemaakt dan ze zijn. Daarnaast doen ze hun best om de auto in de best mogelijke staat te leveren. Met als gevolg dat ik nu eigenaar ben van een voor mij nieuwe auto die aan alle verwachtingen voldoet. Ook aftersales verloopt goed, er was nog een kleinigheidje aan de auto maar dat word allemaal keurig door Auto Urkhoven verholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht.\r\nRuim de tijd voor proefrit en auto te bekijken.\r\nPrettig contact en aandacht voor mij als klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds lange tijd weer het gevoel bij een autobedrijf terecht te zijn gekomen waar er echt naar je geluisterd wordt. De sfeer is heel gemoedelijk en heb niet het gevoel dat het puur om verkoop gaat. Ook na aankoop van de auto ben ik altijd welkeom en worden al mijn vragen beantwoord en/of opgelost! Super dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima heel goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Het is een klein familiebedrijf. Rene is techneut, heeft zelf vieze handen & weet wat hij verkoopt. En, hij denkt goed mee met de klant. Zijn moeder regelt veel buiten de werkplaats. En, ze haalt je op van het station als het nodig is. Gemoedelijk en prettig in de omgang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Vriendelijkheid zelve. Niet moeilijk maar zeer toegeeflijk. Neemt alle tijd.\r\nGa zo door Rene , dan zien we elkaar vast nog wel eens.👍👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Hele goede service ook daarna als ik iets nodig had of vragen werd er meteen gehandeld.\r\nEn werd er zelfs gratis en snel opgestuurd.\r\nMooie auto gekocht waar ik zeker van weet dat ik er een paar jaar plezier mee heb.\r\nGa zo door team René!\r\n\r\n

Over Auto Urkhoven