Een prima autobedrijf voor onderhoud auto na eerste ervaring.

Onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Was voor het eerst bij dit bedrijf. Goed uitgevoerd. Factuur volgens prijsopgave inclusief specificatie van de uit te voeren/uitgevoerde werkzaamheden. In het bijzonder een extra pluim voor de eigenaar Martin die vriendelijk is, snel reageert op mails, duidelijk is in de communicatie en nakomt wat je met hem afspreekt. Een voorbeeld voor andere autobedrijven. Kortom een meer dan een plezierige eerste kennismaking met dit bedrijf. En nee wij schrijven niet deze positieve review omdat wij hem kennen, want bedrijf was voor onderhoud auto voor ons tot nu toe onbekend. Maar Martin weet de uitdrukking "klant is Koning" goed inhoud te geven. Ga vooral zo positief door.

Beste Familie Roelofs, Bedankt voor deze uiterst positieve review. Fijn om te horen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Martin Peters van Nijenhof

Fijne garage, erg vriendelijk personeel

Eind februari bij deze garage mijn rode fiat 500 cabrio gekocht. Erg blij mee!

Beste Sandra, Dank voor de uiterst positieve beoordeling, wordt zeer gewaardeerd. We willen je nogmaals veel (rij)plezier wensen met de mooie Fiat 500! Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Zeer snel contact ongeacht tijdstip van de dag

Zeer snel contact ongeacht tijdstip van de dag en vriendelijk

Ondanks het aanvankelijke misverstand een prima service en reparatie!

Prima service!

Beste Jeroen, Bedankt voor de positieve review en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Fijne mensen die meedenken!

Ik had mijn oude auto 10 jaar in onderhoud bij deze garage en dat was elke keer weer goed werk zonder verassingen. Steeds goed overleg met de monteurs gehad en altijd op een erg vriendelijke manier. Ook bij lastigere problemen met veel uitzoeken bleek de garage topwerk te willen leveren voor een zeer nette prijs. Daarna moest ik door omstandigheden erg snel een andere auto hebben. De verkoopafdeling heeft zn stinkende best gedaan om mijn wensen te vervullen waarbij ze beslist niet voor de hoofdprijs gingen maar vooral mijn tevredenheid centraal stond. Kortom: Top monteurs en topverkopers! Ik blijf hier graag terug komen.

Beste Rene, Dank voor de uiterst positieve waardering! We zijn blij dat we een passende auto voor jullie hebben kunnen vinden. Veel plezier van de Toyota Auris. Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Topservice

Vandaag had ik chauffeur van DpD een lekke band. Ik naar Peters toe en gevraagd of ze me konden helpen. Dat was geen probleem. Ze hebben me enorm goed geholpen. Bij het omwisselen van de band bleek dat de reserveband ook lek was. Deze hebben ze ook gereareerd. Toen de monteur klaar was kwam de grootste verrassing, ik vroeg naar de rekening, was het geheel gratis. Waar kom je dat nog tegen tegenwoordig

Beste Henk, Dank voor de waardering, uiteraard geen dank en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Een Autobedrijf zoals het hoort

Ik heb hier 6maanden geleden mijn Porsche Panamera gekocht , dit bedrijf geeft ook op dit type auto's garantie wat de meeste bedrijven niet doen , de Porsche werd in topconditie afgeleverd, ik heb hier dus geen gebruik van gemaakt alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. ik moest wel even naar Arnhem (165km) maar het is de moeite waard geweest. Top

Beste Ben, Bedankt voor deze positieve review, prettig te vernemen dat alles naar tevredenheid is verlopen en je geen gebruik hebt hoeven maken van onze Bovag-Garantie. Tevens bedankt voor de lekkere taart en veel (rij)plezier met de prachtige Porsche Panamera! Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Top service...Alweer!

Vandaag onze Seat Leon opgehaald na een paar dagen schadeherstel bij Peters van Nijenhof. De auto is keurig gemaakt volgens afspraak en hij is mooier dan ooit. We zijn erg blij met het resultaat. Martin en collega's hartelijk dank voor de goede zorgen.!!

Beste Ruud & Brenda, Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen, uiteraard geen dank en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Prima auto bedrijf

Vandaag mijn auto weer opgehaald. Weer helemaal blij met mijn Opel. Mannen van de Werkplaats stuk voor stuk kundig en top monteurs. Klantvriendelijk Altijd duidelijke kosten opgaaf. Nooit geen verassingen achter af. Ik beveel dit bedrijf aan: Om de klantvriendelijkheid Open en eerlijk communicatie Vakkundige monteurs

Beste Theo, Bedankt voor de uiterst positieve review, altijd prettig om te vernemen dat ons werk en inspanningen worden gewaardeerd. Graag tot een volgende keer maar dan voor een kop koffie. Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Heb hele goede ervaringen met dit bedrijf

Wordt altijd goed geholpen en de service is prima. Mocht je te ver weg wonen dan is er altijd nog een leen auto ter beschikking.

Beste Johan, Bedankt voor de positieve review, en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Super erg tevreden goede snelle service en advies

Beste Anouk, Prettig om te vernemen dat jullie dit zo hebben ervaren, veel (rij)plezier met de mooie Ford Kuga. Met vriendelijke groet, Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Geweldig garagebedrijf!!!!!

Vanmiddag met mijn Mercedes 180B voor een nieuw dimlicht lampje bij hen langs geweest. Ik werd direct geholpen en kon de weg weer op. De oplettende eigenaar zag echter een blaas op mijn linker achterband wat een klapband tot gevolg kon hebben. Direct een alternatief besproken en gekeken naar een nieuwe set banden. Prima en vakkundig voorgelicht en direct werden mijn 4 nieuwe banden gemonteerd. Waar vindt je deze service nog op de vrijdagmiddag om 15.00 uur?Met een uurtje vertraging tevreden en veilig weer de weg op. Wat een TOP SERVICE !!!!! Bedankt toppers!!!

Hallo Herman, Bedankt voor de uiterst positieve review, fijn om te vernemen dat je het zo hebt ervaren. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Je krijgt een goede service bij dit bedrijf. De eigenaar en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook wordt er de tijd genomen voor klanten.

Beste heer/mevrouw Boelaars, Dank voor deze mooie review, veel (rij)plezier van de mooie Volkswagen Sportsvan! Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Super bedrijf, waren er maar meer zoals dit bedrijf.

Goede service, en een goed betrouwbare auto gekocht, niks om aan te merken... De volgende auto koop ik weer daar!

Hallo Stefan, Prettig te vernemen dat je alles zo positief hebt ervaren, veel (rij)plezier van de mooie Seat Ibiza! Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

VW Polo gekocht bij deze fantastische garage. Hij rijd echt heel lekker.....Voor de proefrit werd die gepoetst en wel klaar gezet! Mijn gevoel was goed bij de aanschaf van de auto, een open en eerlijke communicatie. Dankjewel jullie zijn een Top team Een mooi en succesvol 2020

Hallo Corien, Bedankt voor deze blijk van waardering. Fijn om te vernemen dat de auto goed bevalt. Veel (rij)plezier van de Volkswagen Polo. Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Top bedrijf met goede service!

Vandaag een auto gekocht en geweldig geholpen! Een top team dat met hun allen hun best doen om de wensen van de klant uit te laten komen. Vanmorgen gebeld en vanmiddag de auto meteen mee mogen nemen, voorzien van grote beurt, APK en rijklaar maken, geweldig! Heel fijn en met een goed gevoel naar huis gereden. Dikke pluim voor jullie en een heel fijn 2020!!

Hallo Mirjam, Bedankt voor jullie enthousiaste 5 sterren review! Altijd leuk om te lezen dat onze service word gewaardeerd. Prettig om te horen dat de auto goed bevalt, nogmaals veel (rij)plezier met de auto. Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Top service en super snel!

Binnen 15 minuten weer op de weg! Klantvriendelijkheid ook top!

Prima bedrijf, vriendelijk en snel

Auto hier verkocht. Eerlijke en open communicatie. Je weet waar je aan toe bent en daar houd ik van. Alles snel afgewikkeld.

supersnelle communicatie en actie, Geweldig

Ik had een onderdeel nodig. Dit bleek nog op voorraad als old stock. Snelle afhandeling en verzending. Heel fijn

geweldige garage

Wij zijn al jaren klant bij PVN. Ons vertrouwen in de werkplaats maar ook in de verkoop is groot. Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Altijd vriendelijk, maar ook eerlijk. Voor dat een (onvoorziene) reparatie moet worden uitgevoerd, word je eerst gebeld. Duidelijk wordt gemeld wat er gedaan moet worden en wat de kosten zijn. Ontvangst, begeleiding en contact: gewoon goed. We hebben geen enkele reden naar een andere garage te gaan.

Klantvriendelijk en kundig, doen binnen het redelijke alles om de klant tevreden te stellen.

In mijn zoektocht naar een mooie Audi A6 Avant kwam ik bij Peeters van Nijenhof in Arnhem terecht. Direct vanaf het allereerste moment was het contact prettig, er werden geen opdringerige verkooptactieken gehanteerd en men maakte direct duidelijk dat tevreden klanten voor het bedrijf vele malen belangrijker zijn dan het verkopen op zich. Uiteindelijk zijn we er uitgekomen en ben ik een hele mooie auto, en ervaring, rijker. Ook de nazorg was prima en het mankement dat nadien de kop opstak werd keurig netjes en zonder morren opgelost. Zeker een aanrader!

Toffe garage met uitstekende service

De service van het bedrijf is uitmuntend. Ik geef, ook bij beoordelingen van banken en verzekeringsmaatschappijen nooit een 10 als me om een cijfer gevraagd wordt, maar hier maak ik graag een uitzondering. Als ik kom, kom ik nooit tevergeefs. Zaterdag met een lege accu gestaan, een vriend van me helpt me op weg, ik denk, even naar de garage, werkplaats is zaterdags niet open, maar de boys waren aanwezig. Ik mijn probleem voorgelegd, en krijg als antwoord, laat 'm maar staan en kom om 11uur maar terug. Om 11 uur stond mijn auto er met een nieuw accu...... Daarnaast is de prijsverhouding ook dik okay. Chapeau voor Garagebedrijf Peters van Nijenhof, ik zal hier nog heel lang klant zijn.

Mijn Opel Astra moest een grote reparatie aanplaats vinden. Deze Opel heb ik 3 jaar geleden gekocht bij Peters van Nijenhof. Het was super druk en kon lang gaan duren. Echter vandaag kon ik de auto al ophalen. Er was geschoven in de planning waardoor ik mijn auto toch nog voor het weekend terug had. Martin en Theo en het hele garage team bedankt voor de snelle reparatie!!

super ervaring met de garage

Onlangs heb ik een Renault scenic gekocht bij Peter van Nijenhof. De auto zag er netjes uit op de foto dus toch maar even een rit gemaakt van Almere naar Nijmegen toe. Daar werd ik vriendelijk opgevangen door Georgo en heb ik de auto bekeken van binnen en buiten. Daarna een proefrit gemaakt en de auto aan gekocht. Aan alle afspraken hebben ze zich keurig gehouden en meer zelfs. Bij het ophalen bleek de voorruit gescheurd. Dit is keurig opgelost en in voor de tussenliggende dagen kreeg ik een leen auto mee. De service is super. Vriendelijke verkoper en garage personeel. Absoluut een aanrader om naar toe te gaan. Mijn volgende auto ga ik zeker weer daar halen.

Vanuit Heerenveen naar Nijmegen om daar een occasion te kopen.prettig gesprek gehad met de eigenaar

Op internet een Kia Sportage gezien die alle accessoires had die ik wilde en een km stand onder de ton. Was fiks geprijsd maar de reis van Heerenveen naar Nijmegen waard. Werkelijk een prachtige auto. aan de prijs maar die was het waard. Afspraak gemaakt om de auto te komen bekijken en verzocht deze een paar vragen vast te houden tot mijn komst. Dat dit kon was natuurlijk heel erg fijn. Inruilprijs voor mijn auto conform de marktwaarde. Fijne sfeer om met de eigenaar te praten over de deal en deze tot tevredenheid afgerond. De Kia is nu een aantal maanden in mijn bezit en hij stuurt fantastisch en bevalt heel erg goed. Zou zo eens weer naar dit bedrijf gaan om een volgende auto te kopen.

Papenkamp 17

6836BC Arnhem