Betrouwbaar, Klantvriendelijk en hele goede service.

Via autoscout een auto gezien die bij dit bedrijf te koop stond. Gebeld of ik even langs kon komen om te komen kijken. Werd netjes voor me klaar gezet. Werd heel vriendelijk ontvangen door Martin. Mocht even een test rit maken. Bij terugkomst om tafel gezeten en tot een goede deal gekomen met inruil van mijn oude auto. Vooral mijn complimenten naar Martin, super klantvriendelijk, heel erg meedenkend met de klant. Voelde gelijk vertrouwd vanaf het begin! Uiteindelijk alles geregeld. Netjes alles op papier zoals het hoort. Dik tevreden over dit bedrijf!

Keurige garage!

Na één telefoontje kon in de volgende dag de nieuwe auto komen bekijken. Een week later was die van mij. We hebben een mooie deal gesloten met inruil van mijn oude auto. Kortom een keurige, betrouwbare garage die zijn afspraken nakomt met vriendelijke medewerkers.

Een Topgarage!

Dit bedrijf verleent uitstekende service. Zij zijn vriendelijk en betrouwbaar. Vanaf het eerste moment een zeer prettig contact. De auto is keurig afgeleverd en reparaties worden prima gedaan. Zo nodig wordt de auto grondig nagekeken. Reden waarom wij als waardering een taart hebben laten bezorgen, dat verdienen ze!!

Afspraken worden nagekomen, prettig contact.

Het probleem was moeilijk te traceren van mijn auto. Verschillende keren terug geweest met goede service en nu rijdt mijn auto weer geweldig!

Klantvriendelijk en communicatief

Lof voor de monteur Alwin en voor Theo die mijn stotterende Seat Leon binnen een heel redelijke tijd van zijn probleem heeft ontdaan. Met name de manier waarop ze een vrouw tegemoet treden, ze goed naar je verhaal luisteren en ja later goed uitleggen wat ze gevonden en/of opgelost hebben is erg prettig. Men gaat er niet klakkeloos vanuit dat een vrouw geen technische informatie zou kunnen verwerken. Binnenkort laat ik mijn auto door hen APK keuren. Deze eerste kennismaking ervaar ik als heel positief.

Prettig contact gehad en tevreden over aankoop!

Heb hier op een nette manier een mooie auto gekocht en ook na een reparatie onder garantie alles netjes geregeld en aan afspraak gehouden! Alles in goed overleg en fijn gesprek! Zeer tevreden over aankoop en communicatie! Zou hier zo weer een auto kopen.

TOP service!

Hartelijk dank voor de goede service rondom de onderhoudsbeurt van mijn leaseauto gisteren. Een zeer vriendelijke en correcte meneer heeft onze auto thuis opgehaald en weer onderhouden en gewassen teruggebracht. Top. Volgende keer kies ik absoluut weer voor jullie.

Service van de bovenste plank.

Op zaterdag bellen en een week later een prachtige auto in je bezit voor een zeer nette prijs. Autobedrijf Peters van Nijenhof maakte dit mogelijk. Vriendelijk, behulpzaam, meedenken met de klant...niets is dit bedrijf teveel. Na een week eerder het tegenovegestelde meegemaakt te hebben bij een ander bedrijf, was dit een absolute verrijking. Ook al is Arnhem niet naast de deur. Wij zullen hier vaker terugkeren, dat zegt genoeg. Bedankt.

Honest and reliable

We have had this garage as our go too, with all car matters from buying to service. We have always found them reliable, easy to work with and fairly priced.

Top service.

In oktober een BMW M750i gekocht. Fijne ontvangst en eerlijk verhaal. Tijdens de garantie was er een mankement en dit is keurig opgelost. Contact verloopt erg prettig en informeel. Erg goed gevoel bij dit bedrijf.

Vriendelijke en eerlijke dealer

Het contact met Martin verliep vlot en was openhartig. Martin vertelt gewoon hoe het is en doet niet moeilijk over kosten om een auto goed op te leveren, er moet gewoon een goede auto geleverd worden en de klant moet tevreden zijn. Aanrader! Betrouwbaarheid lastig te zeggen na een paar weken.

Top bedrijf

Altijd eerlijke en goede service Gewoon een top bedrijf !! Wij hebben 3 autos en zowel met oltimer als nieuw ze zijn van alle markten thuis.

Zeer vriendelijk en doen wat ze beloven.

In januari gereageerd op een online advertentie van een MB c200 uit 2011. Georgo en later ook Martin (eigenaar), reageert zeer vlot en is de hele tijd erg vriendelijk. Na wat meer fotos gevraagd te hebben, die ze meteen voor me maakten ook, besloten een kijkje te nemen. Vriendelijk ontvangen door Georgo, uiteraard alles binnen COVID richtlijnen. Eerste onderhandeling met hem en later definitief met Martin. Dat verliep op een vriendelijke wijze en voor mijn gevoel duidelijk en dus eerlijk overkomend. Geen geheimen! Uiteindelijk meteen de auto gekocht! Nu na een aantal weken nog steeds heel erg blij mee! Ik zou deze garage zeker aanraden, geen onzin, duidelijk, vriendelijk en doen wat ze beloven. Armand

Betrouwbaar!!!!

Nou waar moet ik beginnen ? Mijn vriendin en ik waren al langer opzoek naar een snelle hot-hatchback!!! Na maanden tot een jaar zoeken en bezichtigen zijn wij bij deze toppers uitgekomen. Het gaat uiteindelijk om een SEAT CUPRA 280. Letterlijk een MOTHER....... BOM/RAKET!!! Een type auto dat elke man BALLEN geeft! De auto hebben wij met +/- 50k km gekregen voor een respectabele prijs iets onder 25K kunnen bemachtigen. DAT IS MENENS!!!!! De auto werd in eerste instantie door Martin ingekocht van de dealer en kwam in top staat de garage binnen. Uiteraard heeft een auto met 250pk gebruik sporen die al 7 jaar oud is. Netjes genoeg hebben de jongens alles van te voren via de APP netjes aangeven ook omtrent lichte krasjes. Wat VANDAAG de dag niet van zelf sprekend is , gezien veel bedrijven alleen op de CENTJES uit zijn. Daar was het voor mij al raak ! VERTROUWEN moet er zij als je een auto koopt van +/- 25.000€! De bumper had zichtbaar krassen van de voorige eigenaar die zij vrijblijvend hebben laten spuiten ❤️! Ook werd er niets achter gehouden als hoe dat bij eerdere bezichtigen bij andere bedrijven wel degelijk het geval was!!!!! De verwelkoming was super warm en gewoon alsof hij bij een Maat op visite kwam. Georgio heeft mij dus ook van dag 1 dat ik het bedrijf benaderd heb tot betalen van de auto ook echt super en WARM geholpen! Zelf komen wij uit Amsterdam en is het van belang dat er vertrouwen is/was gezien het niet om de hoek ligt. Ik kan alleen zeggen als jij je GELD niet uit het RAAM wilt gooien ben je hier zeker aan het juiste adres!!!!! Ik zal namelijk ook elke jaar terug komen voor een onderhoudsbeurt gezin deze mannen er alles aan doen JOUW en MIJ tevreden de weg op sturen. Heb er verder geen worden voor. Geduld is in ons land een schone zaak!!!!! Graham Rapprecht

Vriendelijke medewerkers en een vakkundige uitvoering

Medewerkers werken klantgericht en geven professioneel advies. Er wordt naar je geluisterd en met je meegedacht en er wordt duidelijkheid gegeven over kosten en vervolgafspraken. Goede service!

Prima. Zeer behulpzaam bij het vinden van de juiste auto

Martin man ruim de tijd voor ons.

Tot en betrouwbaar bedrijf

Heb hier een BMW X3 gekocht. Een hele mooie ook! Dank Georgio voor de deal. Netjes afgeleverd. Inmiddels onderhoud en ook service zijn geweldig te noemen. Van verkoper t/m de monteurs aardige mannen. Voor mij een goede ervaring hier....

Eerste klas service!

Na drie maanden met plezier gereden te hebben in een bij dit bedrijf gekochte auto, deden zich twee problemen voor. Beide problemen snel en adequaat opgelost. De klantenservice en klantvriendelijkheid stopt hier niet bij de verkoop. Hier probeert men de klanten ook na verkoop tevreden te houden.

Van kennismaking tot aflevering uitstekend geholpen door Martin.

We zijn zeer tevreden over de wijze waarop wij door het team van autobedrijf Peters van Nijenhof zijn geholpen bij het kopen van onze prachtige Passat. Na de proefrit, op een prettige wijze zaken gedaan. Alle gemaakte afspraken zijn perfect nagekomen door Martin. Dus rijden we nu tot volle tevredenheid rond in onze prachtige "nieuwe" wagen. Martin bedankt voor de vriendelijke en uiterst correcte wijze van zakendoen met ons.

Prettig autobedrijf en vriendelijk personeel.

Auto gekocht bij dit bedrijf, waarbij ik niet het gevoel had te maken te hebben met een verkoper, maar met een autoliefhebber. Nette onderhandelingen en de auto stond er als nieuw bij bij de aflevering. En rijdt perfect. Maar heb de auto nu net ruim een week en kan dus nog niets over de nazorg vertellen. Hoop dat ik hetzelfde prettige gevoel zal overhouden aan de nazorg. Wordt vervolgd. Voorshands heb ik daar alle vertrouwen in.

Vriendelijk ontvangen en geholpen door het persoonel. Met de eigenaar tot een transparante en voor beide een goede deal gesloten. De auto is nog naar alle tevredenheid in ons bezit.

Het belang van de klant wordt centraal gesteld

Ik ben sinds 1,5 jaar klant bij Peters van Nijenhof en dat bevalt mij uitstekend. Onder andere apk, een grote beurt, distributieset vervangen laten uitvoeren. Dit allemaal in goede afstemming, prijs op voorhand bekend en geen verassingen achteraf. Ook geven ze inzicht in wat naar verwachting binnenkort vervangen moet worden en wat de urgentie daarvan is. Daarnaast ook nog een fikse schade laten herstellen aan de zijkant van de auto. Vanwege verzekeringskwestie is de schade door Peters van Nijenhof besproken met de schade-expert. Tijdens diverse gesprekken tussen mij en Peters van Nijenhof was duidelijk merkbaar dat de wens en het belang van de klant centraal staat. De schade is nu een half jaar geleden hersteld en heb geen spoortje van de voormalige schade kunnen ontdekken.

Beste Tjebbe, Dank voor de uitgebreide positieve review en dat je alles als prettig hebt ervaren. Ons streven is ons in te leven in de wensen van de klant en dit zo goed als mogelijk tot uiting te laten komen tijdens de contactmomenten. Graag tot een volgende keer Tjebbe, en we hopen van niet maar ook bij schade weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Martin Peters van Nijenhof

Persoonlijk en betrouwbaar

Professioneel en toch persoonlijk! Komt afspraken na en erg betrouwbaar

Beste Peter, Dank voor de positieve review en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Top bedrijf met eerlijke en betrouwbare service

Na te zijn opgelicht door een handelaar, geweldig opgevangen door Peters van Nijenhof. Eerlijk maar ook gelijk meewerken naar het zoeken van een oplossing. Ruimdenkend , meelevend en persoonlijk. Geen verkoop praatjes maar gewoon duidelijk in de mogelijkheden. Deskundig Team die niet kijkt naar een winstpercentage maar mij als klant binnen het redelijke op nr 1 zet. Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan. Dit zijn echte Toppers.

Beste Roberto, Fijn om te vernemen dat wij je toch nog enigszins tevreden hebben kunnen stellen na de negatieve ervaring bij voorgaand bedrijf. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Bosch Car Service Peters van Nijenhof

Super bedrijf garage. Van werkplaats tot verkoop. Super blij met mijn mooie occasion. Aflevering was weer top. Jullie bedrijf is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie occasion!!! Maar zeker ook voor het onderhoud van je auto. Duidelijke communicatie, meedenkend en oplossing gericht. Van mij een vette 10!!!

Beste Theo, Bedankt voor deze uiterst positieve review en veel (rij)plezier met de fraaie DS4. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Martin Peters van Nijenhof

Papenkamp 17 6836BC Arnhem

026 321 04 22