perfect, zeker aan te bevelen

na schade aan onze oude auto zijn wij op zoek gegaan naar een andere. Via internet zijn we hier terecht gekomen. Aangezien de auto uit Belgie ingevoerd was waren we voorzichtig met de beslissing. Na advies van Marius en alle documenten te hebben opgevraagd bleek alles in orde te zijn. Aangezien wij naar Parijs zouden gaan en dit niet met de leenwagen kon heeft Marius ons erg geholpen met een fantastische bus die we konden gebruiken. Aangezien we toch 10 dagen moesten wachten op ons nieuwe kenteken. Echt een super service!!!! Alle afspraken werden zelfs eerder nagekomen en wij zijn nu eigenaar van een fantastische auto die ons de aankomende jaren zeker veel veilige kilometers zullen brengen. Wij hebben ook zeker het gevoel dat als er iets zou zijn wij gelijk geholpen zullen worden. Zeker met de vakmannen in deze garage!!! Dikke 10 voor het complete avontuur. Nogmaals bedankt. En zeker tot ziens.

goede service, goed behandeld

Kleine 4 weken geleden bij van Rijckevorsel van Kessel Automobielen een \"nieuwe\" occasion gekocht. Hierbij bijgestaan en geadviseerd door Marius, een nette, jonge en enthousiaste verkoper met een hart voor auto’s en klantvriendelijkheid. Ivm persoonlijke omstandigheden auto tegen meeneemprijs gekocht. Marius verzekerde ons dat als er onverhoopt toch problemen zouden zijn met de auto dat we er samen wel uit zouden komen. Na 4 weken gaf de accu, van mijn nieuwe trots, de geest. Ik had mondeling met de verkoper afgesproken dat als er een probleem was met de auto dat ik even zou bellen. Vanmiddag gebeld en ik werd onmiddellijk uitgenodigd om langs te komen. Gezien ik toch vrij was maar meteen langs gegaan. Ik werd hartelijk ontvangen en er werd zonder blikken of blozen, door de monteur, onmiddellijk een nieuwe accu in mijn auto gezet. Toe ik vroeg wat het koste zei Marius “dit hadden we toch afgesproken, geen probleem”. Super vriendelijk en wat een goede service!!!!Mannen bij van Rijckevorsel van Kessel bedankt! Ik ben dus uitermate tevreden.

goede service, goed behandeld

Tijdens de aankoop van mijn auto ben ik geholpen door Marius. Een jonge gepassioneerde verkoper die van mooie auto\'s houdt. Vriendelijk en toegankelijk. Niet het standaard type autoverkoper waar je liever zo ver mogelijk vandaan blijft! De auto is netjes afgeleverd zoals afgesproken en ben netjes op de hoogte gehouden wanneer ik hem kon afhalen. Ophalen vanaf het station was zelfs een optie als ik met de trein zou komen! Enigste puntje van verbetering zou overschrijven op locatie zijn. Nu moest ik zelf naar het postkantoor zelf 9 euro betalen. Geen ramp, maar voor zo\'n groot bedrag mag dat wel inbegrepen zijn. 3 maanden BOVAG garantie. Dus tot nu toe zeer tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

afgelopen week mijn auto laten keuren, hieruit bleek dat er enkele gebreken waren. Dit werd meteen verholpen, zo werden er onderanderen nieuwe banden, verlichting en kentekenplaat verlichting vervangen. De snelle service, klankvriendelijkheid en kennis zijn mij in het oog gesprongen. Vakmannen!

goede service, goed behandeld

Na al enige jaren de werkplaats met veel tevredenheid bezocht te hebben is hier ook mijn nieuwe auto aangeschaft. Hierbij werd ik deskundig en vriendelijk geholpen zoals ik dat hier gewend ben. Voor mijn volgende auto zal ik zeker weer hier terecht komen.

perfect, zeker aan te bevelen

vakkundig,snel,vriendelijk. in een woord..... TOP!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

was 1 jaar lang op zoek naar een bmw m3 eindelijk gevonden bij een goede garage met goede service ook voor onderhoud blijf ik er komen ik kan deze garage echt aanbevelen aan iedereen mvg rob l

goede service, goed behandeld

De klantvriendelijkheid en uitstekende service doet het bedrijf onderscheiden. Bravo en heel veel succes

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels mijn tweede auto hier gekocht en al een jaar of vijf met mijn auto en de auto van mijn vrouw bij Van Rijckevorsel in onderhoud. Ik kan niet anders zeggen dat hier zeer nauwkeurig en vakkundig gewerkt wordt voor een bijzonder schappelijke prijs. Bij een onderhoudsbeurt krijg ik een gratis vervangende auto mee en voor een kleinigheidje kan ik altijd direct binnen rijden, zelfs op zaterdag wat voor mij handig is omdat ik in Rotterdam werk. Fijne mensen met een fijn bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

Gisteren mijn gebruikte BMW opgehaald, ondanks dat ik de auto voor de meenmprijs gekocht had zijn er toch 2 nieuwe banden gemonteerd en kreeg de auto een afleveringsbeurt. Ik ben er super blij mee en zal de auto zeker bij dit bedrijf in onderhoud houden. Uitstekende service!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kom al een aantal jaar met mijn auto bij dit bedrijf, wat mij zo aanspreekt zijn de ruime openingstijden en het kosteloos gebruik mogen maken van een leenauto. Eventueel bijkomendkosten worden altijd telefonisch overlegd. Top garage met een uitstekende vakbekwaamheid.

goede service, goed behandeld

Ik heb de automatische versnellingsbak van mijn Mercedes laten repareren. De werkplaats heeft prima werk geleverd, ook vervangend vervoer was geen enkel probleem. Prima garage!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Mijn jaarlijkse APK is weer lekker vlot uitgevoerd. 4 nieuwe banden en het standaard onderhoud. Dit alles netjes binnen 1 dag. S\'ochtends afgeleverd eind van de middag weer kunnen ophalen. Bedankt!

slechter dan verwacht

Eind maart 2012 bij van Rijvkevorsel van Kessel een BMW gekocht van bj. 2007. Na betaling en ondertekening van de koopovereenkomst werd mij medegedeeld dat de 2e sleutel niet in zijn bezit was. Helaas is de sleutel tot op heden niet nageleverd en is er geen passende oplossing geboden. Hierdoor was ik genoodzaakt de sleutel zelf te laten blokkeren en een nieuwe te bestellen bij de plaatselijke BMW dealer ter waarde van 221 euro. Naar mijn mening is deze zaak niet correct afgehandeld.

goede service, goed behandeld

Mooie scherp geprijsde auto gekocht, erg blij mee.