geweldige service, flexibel en meedenkend.

Mijn ervaring met het bedrijf en Marius in het bijzonder is louter positief. Zeer nette prijs voor een mooie auto gecombineerd met een geweldige service. Aanrader!

Fijn bedrijf, reviews terecht.

Via een advertentie op Autoscout voor het eerst in contact gekomen met dit fijne bedrijf. Veel lovende woorden in de reviews, vooral over Marius. Wat mij betreft terecht, hij is namelijk de verkoper die je hoopt aan te treffen: vriendelijk, down to earth, verstand van zaken, vertrouwen in zijn product. Als er vervolgens tijdens je eerste bezoek iemand in de zaak rondloopt die er al jaren komt en weer wat moois komt uitzoeken, dan zit het met de eerste indruk wel goed. Ben door Marius goed geholpen aan een mooie gebruikte BMW met daarbij het vertrouwen dat ik een goede auto heb gekocht, bij een reputabel bedrijf. Zonder twijfel kom ik buurten voor de opvolger, ben ik diegene die weer wat moois komt uitzoeken.

mooie auto gekocht prima geholpen

onze eigenauto ingeruild en meteen de gekochte auto meegenomen met Marius prima zaken kunnen doen net bedrijf

Vriendelijk, service gericht

Goede communicatie! Vriendelijk en service gericht. Aanbeveling!

Fijn bedrijf wat zijn afspraken nakomt!

Sinds 27 augustus de trotse bezitter van een Mercedes E200 Cabrio. Marius nam ruim de tijd om over de auto te vertellen en we hebben in alle rust de auto kunnen bekijken. Ook volop tijd gekregen om een goede proefrit te maken. Al bij al een prettige aankoop geweest en bij aflevering alle afspraken netjes nagekomen. Top!

Fijn bedrijf met goede service en advies. Marius heeft veel verstand van de auto’s die er worden verkocht. Onlangs en auto voor mijn vrouw en mijzelf gekocht beide zeer tevreden. Mijn volgende auto zal ik zeker weer hier kopen

goede service, goed behandeld

Zeer net bedrijf, komen hun afspraken na en leveren de auto volgens afspraak goed af.

goede service, goed behandeld

Hebben een prettige manier van zaken doen, komen na wat belooft.

goede service, goed behandeld

Auto gekocht prima geholpen en keurig afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Twee autos bij Rijckevorsel ingeruild op een jonge tweedehands auto. Zeer correcte en goede service. Afspraak is afspraak en Marius maakt echt het verschil.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk ontvangen door Marius.Na een uitgebreide proefrit met duidelijke uitleg over het interieur en opties van de auto ,heb ik de occasion gekocht. Ik rij er nu een maand in , met veel plezier!

goede service, goed behandeld

Vriendelijke mensen en goed ontvangen fijne auto gekocht zeker een aanrader

goede service, goed behandeld

Ik ben hier gekomen voor een mooie occasion die ik zag. Ik werd erg vriendelijk geholpen, er werd goed tijd voor me genomen en er was totaal geen opdringerige verkooppraat. Ik heb de auto dan ook genomen en ben er super blij mee. Communicatie en afhandeling na de koop zijn gewoon dik in orde. Ik raad dit bedrijf dan ook van harte aan.

goede service, goed behandeld

Wij hebben een gebruikte auto bij Marius gekocht. De auto is keurig afgeleverd. Er mankeerde later twee hele kleine dingen aan die zonder problemen zijn verholpen. Het was alleen jammer dat een onderdeeltje niet op voorraad was waardoor we nog een keer extra terug moesten komen (we wonen niet om de hoek). Wij hebben zeker geen spijt van onze aankoop en bevelen Marius zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

Topbedrijf. Vriendelijk, deskundig, duidelijk. Vorige maand hier een auto gekocht en huidige auto ingeruild. Ook prettige aftersales. Marius neemt uitgebreid de tijd voor je. Daarnaast de mogelijkheid om de auto in onderhoud te voorzien. Ga ik zeker doen. Aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Een verkoper die met zijn hart werkt. Hij stelde zich flexibel op in openingstijden. Er was ruimte voor onderhandeling. We werden keurig op de hoogte gehouden en voorgelicht over de stand van zaken. 23 oktober reden we weg in de BMW X1, die tot heden zeer betrouwbaar is gebleken.

goede service, goed behandeld

goede ervaringen. Meedenkend, gastvrij en goede service

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk ontvangen door deskundige verkoop medewerker Marius.

goede service, goed behandeld

Goed, professioneel en vriendelijk.

goede service, goed behandeld

Klantenservice wordt hier met een hoofdletter K geschreven !! Kennis van zaken , prettige sfeer , afspraak=afspraak !! Klein puntje van aandacht is het overschrijven van de gekochte auto in het dorp !!

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald bij Marius! In één woord SUPER! Zeer vriendelijke en betrouwbare hulp, er wordt echt de tijd genomen om je te helpen en adviseren. Dit waarderen wij enorm en we hopen nog vaker bij dit bedrijf terug te mogen keren!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Geweldige service , kon nergens terecht op een bepaalde dag voor een APK , ik belde naar dit bedrijf en er werd mijn verteld \" meneer bring u auto maar we doen het er wel effe tussen door\" mijn auto gebracht en mooi op dezelfde dag klaar , op de dag van keuring was het aan het slecht weer , er werd mij aangeboden of iemand mij naar huis moest brengen ....dit is nog eens klant gericht ..geweldig ...klant vriendelijk ...mooie autos in de zaak .