Helemaal super!

Duidelijke omschrijving en goede service

Zeker een aanrader,top service

Alles goed geregeld.

Enthousiaste mensen

Vlotte sevice en ook nog heel vriendelijk

Vlotte en vriendelijke service

Good

good

Prima, vriendelijk en wagen in mooie staat

Vanuit België hebben ze ons geholpen, en bijgestaan waar het kon. Zeer behulpzaam

Super vriendelijke mensen , en nog belangrijker een zeer goede auto

De auto die we hadden gekocht , rijd zeer goed , perfect geregeld allemaal

good

Afspraken prima nagekomen, erg tevreden

Uitstekend, van begin tot eind

Ik kocht mijn auto direct, dus niet via de veiling. Na eerste contact op bezoek geweest in Dordrecht, auto bekeken, goed en eerlijk advies gekregen van Dylan, en besloten tot aankoop over te gaan. Er moest nog een document gevonden worden, ik kreeg de verzekering dat het er binnen 1-2 weken zou zijn: en dat was het ook. Auto werd betaald en opgehaald, en zodra ik mijn Belgische import-document had, en opstuurde, werd de BTW onmiddellijk teruggestort. Kortom: alles snel, met uitstekende communicatie en correct afgehandeld. Ik zal zeker terugkomen als klant!

Troc gekocht, de evaring en service was helemaal top!!

troc r op de veiling gekocht, was allemaal heel overzichtelijk en goed geregelt! Ophalen en algemene service was erg Goed!

Uitstekend geholpen

netjes geholpen bij binnenkomst en daarna de auto netjes buiten klaar gezet. Snel geholpen en alles super!

Top bedrijf

Een auto op hun veiling gekocht. Goed bevallen, nette afwikkeling.

Top bedrijf

Een auto op hun veiling gekocht. Goed bevallen, nette afwikkeling.

Zeer behulpzaam

nemen veel administratie uithanden (invoer op nl kenteken). Het duurde iets langer dan 2 a 3 weken, stel de klant iets pro actiever op de hoogte van de voortgang of vertraging.

Prima afhandeling

duidelijke communicatie en snelle reactie