goede service, goed behandeld

Heeft veel geduld. Maakt de les zo dat hij precies bij je aansluit. Overvraagd niet Mart blijft wel uitdagen. Zeer bekwaam.

perfect, zeker aan te bevelen

Prettige en leerzame lessen. De instructeur Arjen kijkt goed naar welke aanpak en begeleiding nodig en passend is.

goede service, goed behandeld

Super fijne lessen gehad bij Rijschool Alphenaar! Van behoorlijke angst voor de weg, naar in één keer rustig geslaagd. Dankjewel voor de lessen!

Goede rijlessen gehad

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben met een behoorlijke rijangst begonnen met rijlessen bij deze rijschool. De relaxte houding van Arjen heeft heel veel geholpen om de angst te overwinnen. In het bijzonder vind ik het goed dat hij zaken op pikt waar je wat meer moeite mee hebt, en geeft dit dan extra aandacht in een les. Je leert écht autorijden bij deze rijschool, iets waar je je hele leven wat aan hebt.

goede service, goed behandeld

Ik heb bij Rijschool Alphenaar goede, fijne rijlessen gehad die elke les weer op mijn tempo werden aangepast. Zeker een aanrader!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Super! Arjan helpt je zoeken naar de manier van rijden die bij je past.

goede service, goed behandeld

top! paar jaar geleden mijn rijbewijs gehaald

goede service, goed behandeld

Goede sfeer, aardige instructeur die duidelijk is en echt probeert te helpen, snapt goed wat er verbeterd moet worden,

goede service, goed behandeld

Rijschool Alphenaar heeft mij met grote inzet en betrokkenheid geholpen mijn rijbewijs te krijgen! Verder zeer goed: flexibel met inplannen, goed bereikbaar en gewoon een hele goede rijinstructeur.

goede service, goed behandeld

Zeer positieve ervaring met rijschool Alphenaar! Instructeur is zeer kundig en geeft op een prettige en geduldige wijze les. De focus ligt op kwalitatief goed auto rijden met voldoende zelfvertrouwen in alle verkeerssituaties. Rijschool Alphenaar is een betrouwbare rijschool en voor ieder een aanrader!

goede service, goed behandeld

Ik heb de \'Femme\' manier van autorijles gevolgd. Na jaren geleden lessen hebben gehad van een rijinstructeur die mij totaal niet begreep, was ik heel blij Arjen gevonden te hebben. Hij snapt het heel goed als je wat meer een denker dan een doener bent en kon ook heel goed omgaan met mijn angsten en perfectionisme als het op autorijden aankomt. Daarnaast vond ik de manier waarop de lessen zijn opgebouwd (eerst je kijktechniek goed onder de knie krijgen en later pas schakelen) erg prettig. Een aanrader dus als je een onprettige ervaring hebt gehad met eerdere rijlessen of gewoon er nogal tegen op ziet!

goede service, goed behandeld

Prettige instructeur met veel geduld en inzicht, maakt echt tijd voor de leerling.

Zeer goed.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een tijd gelest bij Arjen. Met Arjens geduld, aanmoediging en coaching heb ik zowel de tussentijdse toets als het examen in 1x gehaald én zit ik met een goed gevoel achter het stuur. De manier van les geven is heel prettig. Er is tijd voor analyseren van een moeilijke situatie, maar vooral ook veel doen en oefenen. Als iets keer op keer niet lukt zal Arjen er alles aan doen om je te helpen zonder dat hij zich maar een moment lijkt te irriteren. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld en er was voldoende ruimte om aan te geven wat voor mij werkte (zoals niet te veel afleiding of kletsen). Arjen: nogmaals mijn dank!

goede service, goed behandeld

Zeer prettige manier van les geven, wanneer je ergens moeite mee hebt wordt dit meerdere malen herhaalt. Voor mij werkte dit erg prettig.

goede service, goed behandeld

deskundige, motiverende begeleiding! Arjen trekt alles uit de kast om te kijken wat bij jou wél werkt!

perfect, zeker aan te bevelen

Arjen is een geweldige en deskundige instructeur vooral voor mensen die autorijden moeilijk vinden. Hij is ook een erg prettig persoon die de beste probeert van de leerling uit te halen. Bij Arjen leer je auto rijden en niet examen doen.

goede service, goed behandeld

Met dank aan de goeie uitleg en instructies ben ik zelfverzekerd mijn rijexamen in gegaan. Ik raad deze rijschool zeker aan!

goede service, goed behandeld

Prima service en prima rijlessen, zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

Als je zelfverzekerd in de auto wil zitten na het behalen van je rijbewijs, ben je hier aan het goede adres. Arjen leert je echt rijden. Ik volgde de RIS, en daarmee leer je stap voor stap rijden. Arjen houd zich aan de stappen zodat je je goed kan voorbereiden en kan oefenen in de auto. Verder is Arjen nooit boos als je een fout maakt en dat vond ik erg prettig. Ik vind hem de beste in Haarlem!

Caninefatenstraat 65 2025 CB Haarlem

06 108 489 43