De informatie verkregen over Auto Connections loog er niet om en ook nu ik daadwerkelijk een auto heb aangeschaft via Auto Connections ben ik uitstekend te spreken over hun manier van werken en service.

Heb mijn eerste auto hier gekocht. Super goede service en hardstikke vriendelijk. Regelen alles voor je, zoals mijn kathalysator die kapot is. Ook houden ze je overal van op de hoogte. Top bedrijf!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slechte service bij aanschaf van de auto. Meneer weet het allemaal mooi te vertellen, maar als het er op aan komt is hij niet thuis. Hebben ruim 2 weken op onze auto moeten wachten, terwijl er gezegd werd uiterlijk 8 werkdagen. Hij zou de auto komen brengen maar werd niet meer over gepraat enz.enz.

Vriendelijke ontvangst, duidelijke prijsafspraken. Ondanks problemen met een toeleverancier heeft Ron zijn verantwoordelijk genomen. En ik ben een mooie HJ61 rijker.

Afgelopen week hebben wij onze toyota landcruiser KZJ 73 uit 1994 opgehaald in Vancouver Canada. We hadden deze in het voorjaar gevonden online bij Autoconnections. Na een aantal emails met vragen en antwoorden hebben wij een vriend bereid gevonden om samen met Ron een proefrit te maken met de Cruiser. Deze bevestigde de vakkundigheid van Ron en hebben we do knoop doorgehakt om de auto, ongezien, toch te kopen. Autoconnections heeft de auto in bijna nieuw staat afgeleverd om de exporteren naar Canada.

Mooie gebruikte Hzj bij Ron gekocht. Inmiddels laten pimpen: lierbumper met lier, andere wielen/banden, sidebars etc. etc. Hartstikke tevreden over afspraken en service. Helemaal top!

zeer vriendelijk ontvangen en prima uitleg over de nieuwe auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

via het internet bij autoconnections terecht gekomen, daar onze Toyota hzj gekocht en mede door de deskundigheid en connectie\'s van ron onze wagen binnen een mum van tijd ingevoerd naar belgie onze woonplaats. dit bedrijf verzorgt alles wat je nodig hebt voor de papieren in orde te krijgen. ook alle spullen die we graag in en aan de auto wilde hebben, waren te realiseren. van hefdak tot extra watertank. prima bedrijf en deskundig werk. top!!! een echte aanrader als je zoekt naar een goede wagen met uitstekende service!!!

Duidelijke afspraken en offerte. Aflevering Land Cruiser volgens gemaakte afspraken.

Hele goede service en precies naar onze wensen! Zeker voor herhaling vatbaar.......wat ons betreft zullen wij dat ook zeker doen. Hydra Group

Wij zijn zelden zo hartelijk ontvangen als bij Auto Connections. Ze beschikken over deskundigheid en denken mee in de vraag van de klant. Voor bedrijven die zwaar werk verrichten ruimte nodig hebben en matriaal moeten trekken Wil ik dit bedrijf adviseren We zijn zeer tevreden over de service van Auto Connections

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Om een kampeerunit op mijn nieuwe 4x4 NISSAN Navara pick-up te kunnen plaatsen - veilig en demontabel - is expertise nodig. Een deskundigheid die mijn dealer mij niet kon bieden. Na met de heer Oerlemans kennis te hebben gemaakt (“…zeg maar Ron”) werd mij al snel duidelijk dat ik aan het goede adres was. Het aanbrengen van de benodigde bevestigingspunten aan het chassis waaraan de unit bevestigd werd, werd later door mijn dealer als ‘professioneel’ betiteld. Verder is er luchtvering op de achteras aangebracht. Inmiddels is er met de auto + kampeerunit ruim 10.000 km gereden over goede en vooral slechte wegen, maar alles zit nog stevig in elkaar en ook de luchtvering werkt prima.

• Reden bezoek Andere reden

Wij zijn bijzonder te spreken over de service en het advies van Auto Connections. De heer Oerlemans heeft ons ter zijde gestaan in de zoektocht naar een eerlijke heavy duty Toyota Landcruiser. We hebben de juiste auto gevonden, een Landcruiser 105, en bovendien goede adviezen gekregen over de accessoires en benodigdheden die onontbeerlijk zijn voor reizen naar Noord-Afrikaanse landen. Ondanks de afstand naar Gelderland een adres om terug te komen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij werden gastvrij ontvangen inzake aankoop Toyota Landcruiser. Erg behulpzaam in het afhandelen van de schade aan onze voormalige Landcruiser. Afwikkeling aankoop was snel, goed en netjes. Bij binnenkomst in pand ziet het er netjes uit.

Goed en gedegen advies Men denkt mee Als klant voel je je welkom Duidelijke offerte en afspraak over de prijs

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een modern en bijzonder professioneel bedrijf met uiterst vakbekwame en enthousiaste mensen.

Aardige mensen, prima service. Erg behulpzaam met meedenken in oplossingen. Tips voor \"outdoor\" reizen.

Over Auto Connections

Auto Connections is een gespecialiseerd 'four wheel drive center'. Binnen het bedrijf is een jarenlange ervaring aanwezig op het gebied van Toyota 4x4. Door deze specialisatie is het niet vreemd dat bij zowel de eigenaar als de werknemers een erg grote betrokkenheid met dit soort auto is waar te nemen. Je kunt zelfs spreken van een passie. De manier waar ze naar de lijn van de auto kijken, een hand die de lijn van de carrosserie volgt......... Uw auto is bij ons in meer dan goede handen!