Zéér correcte service.

Mijn Franstalige collega wilde een auto van Auto Connections kopen. Ik speelde tussenpersoon omwille van de taalbarrière van mijn collega. De contacten met de zaakvoerder van Auto Connections verliepen zéér vlot en met zeer veel deskundige kennis. De afhandeling verliep vlekkeloos en mijn collega is super tevreden! Ik kreeg een rondleiding in het bedrijf en was versteld van de vakmanschap! Echte klasse!

Excellente service

Alles klopt gewoon bij Autoconnections/4x4 center. Ze hebben alleen producten die zich in de praktijk bewezen hebben. Goed advies, heldere afspraken en commitment aan de kwaliteit, ook als het ff tegen zit. Echte aanrader. Ik ga hier zeker al mijn overland spullen kopen.

Top bedrijf

Dit is echt een professioneel bedrijf dat alles doet om de klant tegemoet te komen en meedenkt met de klant. Toyota 4x4 gekocht en die is netjes op en top afgeleverd. Ben zeer tevreden. Dankjewel

Goede service en prettige samenwerking

Ik wilde alleen dakverlichting voor mijn jimny wat nog niet zo simpel was. Er waren geen standaard beugels te koop die netjes pasten op het dak. Er moest dus iets gemaakt worden, na overleg met Ron is er toch iets uitgekomen wat niet eens opvalt en zeer netjes is gemaakt en gemonteerd. Na een half jaar had ik vocht in 1 lamp, even terug dan maar. Geen probleem, afspraak gemaakt voor een weekje later en kreeg kosteloos een nieuwe en werd vervangen terwijl ik erop wachtte. Super service Ron en Stef bedankt en ga zo door!

Goede en snelle levering van een mooie auto.

Super goed geholpen met het kopen van mijn eerste auto.

Super mensen met ervaring

Mooie grote nieuwe daktent gekocht, super kwaliteit en enorm vriendelijke mensen!

Zeer bekwame 4x4 specialist

Sinds enige tijd waren wij (een stel van begin 30 uit omgeving Utrecht) op zoek naar een auto voor onze droomreis. Na veel online zoeken, kwam op een dinsdag een HZJ78 van Auto Connections op Mobile.de te staan. Het kwam toevallig mooi uit dat we net dat weekend ongeveer in de buurt van Ron kwamen. Zonder afspraak binnengewandeld en meteen zeer hartelijk ontvangen, de auto en de werkplaats bekeken. Die maandag teruggekomen voor de proefrit. Na het eerste stuk rijden in deze auto waren wij beiden verkocht, wat een wagen! De auto had nog maar weinig kilometers gelopen en zag er nog zo goed uit, geweldig. Ron is een echte kenner op het gebied van 4x4 en heeft ons uitstekend geadviseerd, en nam hier ook echt de tijd voor. Nadat de deal rond was hebben we wel even geduld moeten hebben, omdat we nog een paar aanpassingen aan de auto wilden laten doen. Daarnaast heeft Auto Connections voor ons de camperkeuring van RDW verzorgd. Tussendoor zijn we nog een keer op bezoek geweest om te zien hoe het verbouwen verliep, en ook toen weer zeer goed en duidelijk geholpen. Service staat hoog in het vaandel in dit familiebedrijf! Nu na de auto 5 weken in bezit te hebben al 3 weekenden weggeweest, en alleen maar genoten. Ron, Stef en de rest van het team: bedankt voor alle goede service en het getoonde vakmanschap!

The service was outstanding. I always received a prompt reply to my enquires and the overall experience was excellent. Would hugely recommend this company.

• Would you recommend us? Yes

Wat een mooi bedrijf!

Duidelijke informatie over het product zonder poespas. Zeer aardig geholpen. Zeker een aanrader.

Professioneel en betrokken

Wij zijn van plan om na onze geweldige reiservaringen in Afrika en Australie met gehuurde 4x4 bushcampers, nu zelf over te gaan tot de aanschaf van een Toyota Landcruiser met hefdak. Ondanks het we pas aan het begin van dit traject staan en we slechts een aantal oriënterende gesprekken met Auto Connections hebben gehad, hebben we een zeer degelijke, betrokken en professionele indruk gekregen van het bedrijf. Ze hebben ruime ervaring, een groot netwerk en leveren bijzonder maatwerk. We zijn erg benieuwd en vol vertrouwen naar het vervolg van dit spannende traject.

Ausgezeichneter Service bei einem Produkt, das in Deutschland nicht zu bekommen war

Einwandfreier Zustand der Ware

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Top team!

Goede service tot in de puntjes

Deskundig, to-the-point, no nonsense, weten waar je aan toe bent

Autoconnections had een drukke tijd (eigenlijk altijd druk). Om mij urgent te helpen werd op zaterdag doorgewerkt tegen normaal tarief. Zeer lovenswaardig. Voorts: zie boven !

Een SUPER bedrijf.

Onlangs onze auto gekocht bij Ron en Stef. Wat een service, in de garantie periode begon de auto een geluidje te maken. Bij reparatie bleek er verborgen achterstallig onderhoud te zitten, dit is volledig door Auto Connections vervangen en gerepareerd. In deze periode een leenauto meegekregen. Wat een SUPER ervaring en service Wij raden dit bedrijf ook volledig aan. Geurt & Rianne

Een Familiebdrijf zoals je er niet veel tegen komt

Ron heeft al verschillende wagens aan mij geleverd,en iedere wagen was perfect in zijn soort , deze laatste is wederom een hele fijne wagen voor mij ,hij rijd super was wel een eind rijden maar dat beschouwen we maar als een dagje uit , de beurten krijgt krijgt hij van zijn zoon Stef waarin Ron een waardige opvolger krijgt , bij deze zeg ik dan ook blijf zo doorgaan en al je klanten zullen tevreden zijn. Al bij al een prachtig Familie bedrijf , wens jullie bij deze veel succes vele groeten van ons ,Ron Anita en Stef.

Ron, Stef en team zijn zeer vakbekwaam, aangevuld met goede serive.

Volledige ombouw en inrichting van Landrover Defender 110 ondergebracht Alucab Icarus, Shadow Awning, op maat gemaakte inrichting, volledig nieuw electrisch circuit incl zonnecel, led verlichting etc. etc. Afwerking van zeer hoog niveau. Team denkt continue mee en spreekt uit ervaring. Uitsluitend kwaliteitsonderdelen en waar nodig aangevuld met eigen maatwerk (beugels etc.) Planning kan beter, maar eindresultaat maakt wachten meer dan goed.

Kwaliteit en betrouwbaar

Vanuit het buitenland kocht ik mijn eerste luifel. Het vertrouwen werd zeker niet beschaamd en de luifel werd in Nederland, ondanks dat het een lastige klus was met mijn Defender met hefdak, super netjes gemonteerd. Dit was in 2018. De tweede luifel is afgelopen juni 2019 gemonteerd op een Defender td5, waarbij alles eveneens perfect is gemonteerd. Alles is gedaan terwijl ik afwezig was en in wederzijds vertrouwen. Mooi dat er nog bedrijven bestaan die doen wat ze beloven. Een aanrader dus.

Goed geholpen, meedenkend, vriendelijk, goede uitleg en service, en ze nemen ruim de tijd voor je,waar tref je dat nog zo goed tegenwoordig. In ieder geval zal ik de waardering doorgeven aan andere die naar een toyota uitkijken om zeker bij Ron langs te gaan voor eventuele aankoop.

Pretenderen op 4x4 camper gebied deskundig te zijn, zijn dat echter niet

Goed adres om een zeldzame 4x4 te sourcen, zoals een Toyota HZJ78. Die ombouwen tot een 4x4 camper werd een project dat tweemaal zoveel tijd vroeg (met uitgestelde vakanties tot gevolg) en zeker 1,5 x zo duur werd als de oorspronkelijke offerte. Ze zeggen dat ze alles kunnen, maar in de praktijk is het research en development op kosten van de klant.

Geachte heer Ravelli, Hartelijk dank voor de door u geplaatste beoordeling, nu anderhalf jaar nadat wij van u als klant afscheid hebben genomen. Ook willen wij jullie bedanken dat wij voor u een van de mooiste Land Cruiser HZJ 78 hebben mogen bouwen in het bestaan van ons bedrijf. een project waar we trots op kunnen zijn. U geeft zelf aan dat voor uw project veel research en development is gedaan. Dit komt voor uit uw specifieke wensen die erg afweken van ons ,, normale '' leveringsprogramma. Wij hebben aan deze wensen kunnen voldoen en hebben vooraf ook alle aanpassingen met u in detail besproken, geoffreerd en geproduceerd. Allemaal specifieke handwerk producten van eerste kwaliteit. Hiermee is veel extra tijd en geld gemoeid geweest helder en duidelijk is hiermee ingestemd. Voor ons als eigenaren en medewerkers hebben wij besloten om na 2363 e-mails, Whats Apps, SMS en ( telefoon ) gesprekken een einde te maken aan onze relatie. Mocht uw auto niet meer bevallen of niet meer gebruikt worden dan zijn we gaarne bereid om deze terug te kopen.

zeer professioneel en vriendelijk familiebedrijf!

Ron en Stef begeleiden je vanaf auto selectie, aankoop, verbouwing tot onderhoud. Wij hebben als onervaren Overlanders ontzettend veel plezier van hun advies. Elke dag genieten we van onze heerlijke Landcruiser 90 die nu helemaal naar onze wens is verbouwd. Ook bij kleine problemen zijn we later altijd weer welkom geweest en werden we snel en professioneel geholpen. Service staat met stip voorop in dit familie bedrijf en dat merk je aan alles. Kopje koffie staat altijd klaar als je binnenkomt, personeel is super vriendelijk en Ron is altijd in voor een praatje.

Perfekt

Super Job gemacht. Vielen Dank für die sehr schnelle und kompetente Arbeit.

Professionals met een sublieme service en zij denken daadwerkelijk mee met de klant. Chapeau en erg prettig, duidelijk en eerlijk contact.

Prima service. Innovatief als er geen standaard oplossing voor handen is, zonder de specifieke wensen van de klant te negeren. Top materiaal in combinatie met snelheid en kwaliteit.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Top dealer, zeer betrokken veel expertise. De toewijding zorgt er voor dat ik uit Amsterdam naar ST. Oedenrode rij om na aankoop ook mijn beurten daar te laten uitvoeren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Het was een lang, soms moeizaam maar vooral mooi project met als resultaat een gerestaureerde HZJ78 omgebouwd tot camper. Iedereen van Auto Connections die hierbij betrokken was, bedankt. Het is een fantastische auto geworden.

• Reden bezoek Andere reden

Over Auto Connections

Auto Connections is een gespecialiseerd 'four wheel drive center'. Binnen het bedrijf is een jarenlange ervaring aanwezig op het gebied van Toyota 4x4. Door deze specialisatie is het niet vreemd dat bij zowel de eigenaar als de werknemers een erg grote betrokkenheid met dit soort auto is waar te nemen. Je kunt zelfs spreken van een passie. De manier waar ze naar de lijn van de auto kijken, een hand die de lijn van de carrosserie volgt......... Uw auto is bij ons in meer dan goede handen!