Top team!

Goede service tot in de puntjes

Deskundig, to-the-point, no nonsense, weten waar je aan toe bent

Autoconnections had een drukke tijd (eigenlijk altijd druk). Om mij urgent te helpen werd op zaterdag doorgewerkt tegen normaal tarief. Zeer lovenswaardig. Voorts: zie boven !

Een SUPER bedrijf.

Onlangs onze auto gekocht bij Ron en Stef. Wat een service, in de garantie periode begon de auto een geluidje te maken. Bij reparatie bleek er verborgen achterstallig onderhoud te zitten, dit is volledig door Auto Connections vervangen en gerepareerd. In deze periode een leenauto meegekregen. Wat een SUPER ervaring en service Wij raden dit bedrijf ook volledig aan. Geurt & Rianne

Een Familiebdrijf zoals je er niet veel tegen komt

Ron heeft al verschillende wagens aan mij geleverd,en iedere wagen was perfect in zijn soort , deze laatste is wederom een hele fijne wagen voor mij ,hij rijd super was wel een eind rijden maar dat beschouwen we maar als een dagje uit , de beurten krijgt krijgt hij van zijn zoon Stef waarin Ron een waardige opvolger krijgt , bij deze zeg ik dan ook blijf zo doorgaan en al je klanten zullen tevreden zijn. Al bij al een prachtig Familie bedrijf , wens jullie bij deze veel succes vele groeten van ons ,Ron Anita en Stef.

Ron, Stef en team zijn zeer vakbekwaam, aangevuld met goede serive.

Volledige ombouw en inrichting van Landrover Defender 110 ondergebracht Alucab Icarus, Shadow Awning, op maat gemaakte inrichting, volledig nieuw electrisch circuit incl zonnecel, led verlichting etc. etc. Afwerking van zeer hoog niveau. Team denkt continue mee en spreekt uit ervaring. Uitsluitend kwaliteitsonderdelen en waar nodig aangevuld met eigen maatwerk (beugels etc.) Planning kan beter, maar eindresultaat maakt wachten meer dan goed.

Kwaliteit en betrouwbaar

Vanuit het buitenland kocht ik mijn eerste luifel. Het vertrouwen werd zeker niet beschaamd en de luifel werd in Nederland, ondanks dat het een lastige klus was met mijn Defender met hefdak, super netjes gemonteerd. Dit was in 2018. De tweede luifel is afgelopen juni 2019 gemonteerd op een Defender td5, waarbij alles eveneens perfect is gemonteerd. Alles is gedaan terwijl ik afwezig was en in wederzijds vertrouwen. Mooi dat er nog bedrijven bestaan die doen wat ze beloven. Een aanrader dus.

Goed geholpen, meedenkend, vriendelijk, goede uitleg en service, en ze nemen ruim de tijd voor je,waar tref je dat nog zo goed tegenwoordig. In ieder geval zal ik de waardering doorgeven aan andere die naar een toyota uitkijken om zeker bij Ron langs te gaan voor eventuele aankoop.

Pretenderen op 4x4 camper gebied deskundig te zijn, zijn dat echter niet

Goed adres om een zeldzame 4x4 te sourcen, zoals een Toyota HZJ78. Die ombouwen tot een 4x4 camper werd een project dat tweemaal zoveel tijd vroeg (met uitgestelde vakanties tot gevolg) en zeker 1,5 x zo duur werd als de oorspronkelijke offerte. Ze zeggen dat ze alles kunnen, maar in de praktijk is het research en development op kosten van de klant.

Geachte heer Ravelli, Hartelijk dank voor de door u geplaatste beoordeling, nu anderhalf jaar nadat wij van u als klant afscheid hebben genomen. Ook willen wij jullie bedanken dat wij voor u een van de mooiste Land Cruiser HZJ 78 hebben mogen bouwen in het bestaan van ons bedrijf. een project waar we trots op kunnen zijn. U geeft zelf aan dat voor uw project veel research en development is gedaan. Dit komt voor uit uw specifieke wensen die erg afweken van ons ,, normale '' leveringsprogramma. Wij hebben aan deze wensen kunnen voldoen en hebben vooraf ook alle aanpassingen met u in detail besproken, geoffreerd en geproduceerd. Allemaal specifieke handwerk producten van eerste kwaliteit. Hiermee is veel extra tijd en geld gemoeid geweest helder en duidelijk is hiermee ingestemd. Voor ons als eigenaren en medewerkers hebben wij besloten om na 2363 e-mails, Whats Apps, SMS en ( telefoon ) gesprekken een einde te maken aan onze relatie. Mocht uw auto niet meer bevallen of niet meer gebruikt worden dan zijn we gaarne bereid om deze terug te kopen.

zeer professioneel en vriendelijk familiebedrijf!

Ron en Stef begeleiden je vanaf auto selectie, aankoop, verbouwing tot onderhoud. Wij hebben als onervaren Overlanders ontzettend veel plezier van hun advies. Elke dag genieten we van onze heerlijke Landcruiser 90 die nu helemaal naar onze wens is verbouwd. Ook bij kleine problemen zijn we later altijd weer welkom geweest en werden we snel en professioneel geholpen. Service staat met stip voorop in dit familie bedrijf en dat merk je aan alles. Kopje koffie staat altijd klaar als je binnenkomt, personeel is super vriendelijk en Ron is altijd in voor een praatje.

Perfekt

Super Job gemacht. Vielen Dank für die sehr schnelle und kompetente Arbeit.

Professionals met een sublieme service en zij denken daadwerkelijk mee met de klant. Chapeau en erg prettig, duidelijk en eerlijk contact.

Prima service. Innovatief als er geen standaard oplossing voor handen is, zonder de specifieke wensen van de klant te negeren. Top materiaal in combinatie met snelheid en kwaliteit.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Top dealer, zeer betrokken veel expertise. De toewijding zorgt er voor dat ik uit Amsterdam naar ST. Oedenrode rij om na aankoop ook mijn beurten daar te laten uitvoeren.

Het was een lang, soms moeizaam maar vooral mooi project met als resultaat een gerestaureerde HZJ78 omgebouwd tot camper. Iedereen van Auto Connections die hierbij betrokken was, bedankt. Het is een fantastische auto geworden.

Ik heb hier mijn Aygo gekocht. Ben heel goed geholpen. Ze hebben voor mij nog wat aanpassingen gedaan en bij aflevering de auto gepoetst en getankt. Goede service en fijn geholpen.

zeer gedegen advies, denken met je mee naar wat voor jou de beste oplossing is. kiezen niet voor \'snel verdienen\' maar voor lange termijn goede relatie onderhouden.

Ik was geïnteresseerd in een Toyota Land Cruiser. Om een betrouwbaar voertuig voor de voorgenomen overland wereldreis te (laten) bouwen. Kwam via internet bij Auto Connections terecht omdat zij o.a. Alucab componenten in het assortiment hebben (hoogwaardige aluminium producten uit Zuid Afrika). Blijken zij het gehele traject in te kunnen vullen! Eigenaar Ron Oerlemas heeft meer dan uitgebreid de tijd genomen om mij te leren kennen en de behoeften op dit vlak duidelijk te krijgen. Na enkele gesprekken stond er een schitterend overland-voertuig op basis van een beschikbare 2e hands HZJ78 op papier. De medewerkers in de moderne en schone werkplaats zijn zeer toegankelijk en deskundig. Het vertrouwen is er volledig dat hier bijzonder goede en betrouwbare auto\'s worden klaargezet en als er onverhoopt iets mee is, er alle mogelijke moeite wordt gedaan om het op te lossen. Tot mijn verdriet heb ik de aanschaf wegens persoonlijke omstandigheden moeten uitstellen. Op het moment dat het wel weer opportuun wordt, is er voor mij geen alternatieve dealer dan Auto Connections. Deskundig, toegewijd, realistisch. Misschien niet de goedkoopste, geeft wel het meeste vertrouwen. Absoluut klassebedrijf!

Net als vele via internet op zoek naar een auto. Bij Auto Connections een Rav4 gezien en al tijdens het eerste gesprek werd het duidelijk dat dit geen \"handelaar\" is. De auto is geleverd zoals je niet meer gewend bent. Gewoon Garantie, volle tank, nog wat extra\'s, andere bijna nieuwe winterbanden (want die set die erbij hoorde konden ze toch niet mee geven). Inmiddels ook gebruik moeten maken van de garantie. Ook hier gewoon goed en vriendelijk. Zeker een bedrijf wat ik een ieder kan aanbevelen. Succes met de verdere ontwikkeling van jullie prachtig bedrijf.

Ik ben hier meer dan uitstekend geholpen, en ondanks dat ik zelf al heel veel had uitgezocht kreeg ik bijzonder goed advies (waardoor ik ook nog kosten bespaarde). Hele vriendelijke en hulpvaardige mensen. Als je je 4x$ wil laten preparen, dan is dit echt HET adres om heen te gaan. Ik kan autocaonnections dan alleen maar een pluim geven voor hun service. Ik heb een Hilux gekocht, en deze helemaal laten preparen voor Offroad en Overlanding.

Met hulp van Autoconnections onze Landcruiser geimporteerd: verzekerd transport, afspraak RDW, inbouw alarm, allemaal netjes geregeld. Ron, bedankt voor je hulp en service!

Voor een lange tijd ben ik op zoek geweest naar een Toyota Land Cruiser, maar kreeg deze helaas niet naar mijn wensen gevonden. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op de website van Auto Connections. Hier kwam ik in gesprek met Ron, die naar mijn wens de geschikte Toyota Land Cruiser heeft weten te vinden die ik zelf niet kon bemachtigen. Ik heb veel deskundig advies mogen ontvangen van Ron en werd altijd vriendelijk ontvangen door het personeel. Kortom een top bedrijf met uitstekende service.

We zijn bij dit bedrijf terecht gekomen, doordat er voor de door Toyota dealer Jos van Boxtel geleverde Toyota Landcruiser uit 2002 door Toyota dealer Wierikx uit Bergen op Zoom een volledig verkeerde diagnose was gesteld over een defect aan de automatische versnellingsbak. Het bewijs dat de traditionele Toyota dealers totaal geen verstand meer hebben van de techniek dergelijke auto\'s. Mijn advies: ga naar een gespecialiseerd bedrijf als Auto Connections. Daar werken mensen met hart voor en vooral veel verstand van deze auto\'s. Dat kan u veel geld besparen. Nu zijn we met het defect blijven doorrijden en heeft de juiste reparatie alleen maar veel meer gekost dan nodig was geweest. Kortom: blijf weg bij Toyota dealers en ga naar Auto Connections voor uw onderhoud en reparaties.

We zijn bij Ron en zijn zoon Stef geweest voor een aankoopkeuring van een HZJ75 uit 99. Wat hebben die mannen veel verstand van zaken! Behalve dat zijn ze ook buitengewoon vriendelijk. Ze nemen ruim de tijd voor je en willen je echt helpen de best mogelijke keuzes te maken. We hebben uitgebreid uitleg gekregen over de in aanbouw zijnde reisauto\'s. We waren onder de indruk van de kwaliteit die ze afleveren. Een aanrader!

hoe is het met jou ron

Over Auto Connections

Auto Connections is een gespecialiseerd 'four wheel drive center'. Binnen het bedrijf is een jarenlange ervaring aanwezig op het gebied van Toyota 4x4. Door deze specialisatie is het niet vreemd dat bij zowel de eigenaar als de werknemers een erg grote betrokkenheid met dit soort auto is waar te nemen. Je kunt zelfs spreken van een passie. De manier waar ze naar de lijn van de auto kijken, een hand die de lijn van de carrosserie volgt......... Uw auto is bij ons in meer dan goede handen!