Altijd top service

Ze staan altijd voor je klaar. Vakkundige mensen en al jaren een begrip in de regio.

Great fast honest service

Highly recommended.

Prettig geholpen en van te voren prijs doorgeven

Prettig geholpen en van te voren prijs doorgeven

goede zorg en aandacht voor de auto

Een goed team. Aardige mensen die meedenken met de klant. Kwaliteit - service - prijs = een aanrader voor iedereen.

Duidelijk open en eerlijk.

Duidelijk over de gebreken en kosten. Eerlijk omtrent gemaakte afspraken. Een fijn klantvriendelijk bedrijf.

Vriendelijke werknemers en goede service

Winterbanden om laten wisselen voor zomerbanden. Ik kon snel terecht en de banden zaten er snel weer om.

Goed en snel geholpen zoals altijd

Wij zijn al jaren vaste klant en hebben altijd een goede ervaring genoten. Goed contact en snel antwoord. Eventuele problemen aan de auto worden snel verholpen.

Alles voor de klant

Ik ga al jaren met het volste vertrouwen naar deze garage. Eerlijk advies, heldere uitleg van de reparaties, geen vage extra kosten en super handig die gratis leenauto! Maar de allerbeste ervaring tot nu toe was onze zoektocht naar een nieuwe auto. Uitgebreid de tijd om al onze wensen te inventariseren en op basis daarvan uit die enorme warboel van tienduizenden occasions voor ons de perfecte auto gevonden, gecheckt, gehaald, gekeurd, en snel en zonder zorgen afgeleverd. Service service service!

Fijne service

Elke keer weer een fijne ervaring bij autobedrijf de Smit. Duidelijke uitleg over wat er is gedaan en een gespecificeerde rekening.

perfeckt

goede service, altijd op de hoogte gesteld, als er iets is zowel ook over de kosten van de reparatie. veder geen nadelen ben dik en dik tevreden over het hele bedrijf, toppie.

Geen onzin, gewoon goed!

Afspraak gemaakt, uurtje voor uitgetrokken, werkzaamheden klaar binnen het uur. Prima en naar verwachting!

Prima service.

Makkelijk een afspraak gemaakt, duidelijke voorcalculatie. Auto was eerder klaar dan verwacht. Ook de factuur was daardoor lager. Kreeg ook koffie aangeboden.

Uitstekende service en er word altijd met de klant meegedacht!

Aardig en professioneel

We worden door Arjen altijd super aardig en goed geholpen!

Voor het eerst bij jullie, uitstekende service

Goed, komen afspraken na.

Zeer goede service.

Klantenbinding is hoofdzaak bij hen. Bij mogelijke extra kosten wordt eerst vooraf contact opgenomen.

Altijd een professionele oplossing met een glimlach

Service die geleverd wordt is altijd goed en oplossingsgericht en zeker niet vanzelfsprekend maar puur en professioneel!!

Vlot en correcte behandeling

Vlot en correct

Werd goed geholpen en meteen een leen auto goede service

uitstekende service

Met een aparte auto een controle laten uitvoeren 2cv4 , uitstekend geholpen en ondanks het feit dat de auto 40 jaar ous is was er een goede kennis en inleving

Hele fijne service zoals altijd eigenlijk

De Smit heeft perfect geholpen bij het vinden van onze gewenste tweedehandse Kia. Erg fijn dat ze de klant hier zo bij kunnen ondersteunen. Wij blijven nog vele jaren klant hier!! De tussentijdse service is ook altijd goed.

Optimale behandeling van de klanten. Chapeau !

Men wordt altijd keurig te woord gestaan en heeft goede aandacht voor de opmerkingen van de klant.

Oprecht en betrouwbaar

Al jarenlang klant Dat zegt toch wel iets

Simpele APK

Helaas van te voren niet gevraagd naar de kosten voor alleen APK dus ook mijn vergissing maar dit is over de top dik 70, euro let wel incl “ “ “korting “. Onze andere ervaringen zijn goed maar is eens maar niet weer vandaar mijn lage waardering.

goede service

Ik ben weer prettig en snel geholpen

Meer en duin 46 2163 HC Lisse