Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig, goed meedenkend

Gewoonweg bagger

Na jaren als trouwe klant heb ik een auto bij hen (nieuwe 2dehans) gekocht. De Chevrolet Aveo diesel (staat nu nog te koop). Wat een grote fout was dat zeg. Ik heb er alleen maar ellende mee gehad. Ik heb de auto 4 maanden gereden en heb ongeveer gemiddeld 2 keer per week terug naar de garage gemoeten omdat er van alles mankeerde. Dan vliegt er een koelleiding ineens ervanaf tijdens het rijden, dan gaat de ophanging allerlei rare geluiden maken. Vervolgens komt er ineens rook onder de motorkap vandaan. Dan maakt de motor ineens rare geluiden. Gewoonweg een miskoop. Dat kan gebeuren zou je denken. Alleen de afhandeling was echt dramatisch. We hadden afgesproken dat we hem te koop zouden zetten en als die verkocht is, dat ik dan me geld zou krijgen. Als dat niet lukte hadden we een bedrag afgesproken dat we terug krijgen na 3 maanden. Hij was niet verkocht na die tijd, dus wilde ik een afspraak maken om rond de tafel te zitten. Het lukte niet om dit voor elkaar te krijgen. Meerdere keren voor gebeld en langs gegaan. Ik zou terug gebeld worden en dit gebeurde maar steeds niet. Na een hoop gezeik kreeg ik het voor elkaar dat ik het geld van de auto terug krijg zoals afgesproken. Alleen dit geld stond niet op de afgesproken datum op de rekening en heb ik weer 3 keer moeten bellen. Uiteindelijk stond 2 weken later dan afgesproken het geld op de rekening. Als je een hoop gezeik wilt voor duur onderhoud dan ben je hier aan het juiste adres.

Perfektv

Zeer goede service prima voorlichting vakkundig personeel. Arjen is geweldig top hoor.

Autobedrijf de Smit is een heel fijn bedrijf

Ik werd snel en netje geholpen. Heel vriendelijk personeel. Vooral meneer Nauta de eigenaar is een super vriendelijke man die echt zijn best voor je doet.

Geweldig hulp en prima hulp

Vriendelijk en goede service

Zeer kundig personeel en zeer vriendelijke ontvangst.

Goede snelle service

Goed geholpen als vaste klant toen onze auto er 3 weken over deed om uit Frankrijk te komen. Bij Smit natuurlijk binnen 1 dag de auto gemaakt incl apk en beurt.

Net bedrijf waar service opnieuw is uitgevonden.

Een gebruikte nieuwe auto gekocht bij garage de Smit. Netjes geholpen goede Bovag garantie en geen nonsens en driedelige pakken.

Ben al jaren bij Autobedrijf De Smit.

Ik word goed geholpen door Arjan . Alles goed uitgelegd en waarom ! Leen auto staat klaar. Alles netjes geregeld!

Ongekende service in een voor mij moeilijke situatie....DANK

Ik verblijf op het ogenblik in een revalidatie centrum in Hilversum en het was geen enkel probleem om de auto daar te komen halen en weer terug te brengen voor een APK keuring en serice beurt.

Geen enkel ander autobedrijf waar ik klant was zorgt zo goed voor haar klanten!

Service, service en service. Bij dit bedrijf doen ze alles wat in hun macht ligt (en billijk) om je als klant 100% tevreden de deur uit te laten gaan. Bovendien zijn ze hier geheel transparant, niet veel autobedrijven blinken hier in uit. Als bijvoorbeeld de distributieketting van je gekochte auto over 25.000km moet worden vervangen weet je dat van tevoren inclusief de kosten. Geen verassingen, topbedrijf!

Nette toelichting op reparaties, maar wel erg duur

Opnieuw als altijd netjes geholpen. Er wordt keurig gebeld om de benodigde handelingen en reparaties door te geven. Het onbevredigende gevoel wat blijft, is dat het erg duur lijkt t.o.v. andere garagebedrijven als ik het bespreek met vrienden en kennissen. Vandaar toch de overweging om eens ergens anders te informeren. Maar absoluut geen klachten over de service

Een dikke 10!

Een autobedrijf die met je meedenkt. Er worden nooit kosten gemaakt zonder dat je er van op de hoogte brengt. Mijn auto moest voor zijn apk en werd na controle gelijk geïnformeerd over de kosten en of het akkoord is. Ik waardeer dit enorm. Zijn de kosten te hoog dan word er gekeken naar een oplossing. Heel prettig!

Super service

Een dag voor onze vakantie weigerde het klepje van de benzine tank dus tanken werd ons onmogelijk gemaakt. Gezien we toevallig in de buurt waren, werden we bij garage Smit direct geholpen. Helaas bleek het motortje van het klepje kapot , dus deze werd besteld om na onze vakantie te worden vervangen. Uiteindelijk heeft de monteur gezorgt dat we het klepje met de hand konden openen dus onze zorgen waren voorbij en kon de vakantie beginnen. Motortje is inmiddels vervangen en werkt weer naar behoren.

Deskundig vriendelijk personeel staan altijd voor me klaar

Tevreden

Luisteren goed en staan altijd meteen klaar als er iets met auto is.

goede klantenservice en geleverd vakwerk

Houden zich vooraf aan gemaakte afspraken , Bellen met klant om met hen te delen wat de kosten zullen zijn Leveren goed vakwerk af en service staat hoog in hun vaandel. Ik beveel dit bedrijf dan ook aan mijn kennisen kring

Altijd vriendelijke behandeling en zoeken naar oplossingen

Geweldige service

Was wederom zo blij met hun hulp om mijn auto zo snel klaar te maken zodat ik toch naar mijn zeer belangrijke afspraak kon gaan. Sowieso altijd zeer tevreden over hen

Eerlijk bedrijf, goed personeel

Wordt goed geholpen, zeer vriendelijk personeel. Duidelijk in communicatie

wordt snel geholpen en altijd vrolijk

Vragen altijd hoe het gaat en nemen alle tijd voor je

Wordt altijd netjes ontvangen en geholpen.

Tja, wat moet ik hier nu over schrijven na 24 jaar relatie.

Duidelijkheid over alles

Vandaag Apk,moest twee nieuwe banden en dat werd eerst netjes met mij besproken.

Altijd top service

Ze staan altijd voor je klaar. Vakkundige mensen en al jaren een begrip in de regio.

Great fast honest service

Highly recommended.