Een heel fijn bedrijf. Altijd heel goed geholpen.

Nog niet van toepassing!

Tot nu toe geen ervaring

goede garage met goede services

het is een goede fijne garage, goede services en voorlichting. houden je op de hoogte van de werkzaam heden en de kosten.

Voor mij al 30jaar een betrouwbare garage

Correct geholpen. Altijd eerst gebeld wat er aan de hand is en wat ik wil laten doen.

Clientgericht, vriendelijk en vakbekwaam

Goed overleg over wat er met de auto moest gebeuren. Behulpzaam bij het zoeken naar goedkopere alternatieven. Vriendelijke prijsstelling.

Goed bedrijf met veel kennis van zaken.

Ik kwam binnen met een mankement aan de motor van onze Ford C-max. De storing was snel opgespoord. De Turbo was defect. Verder rijden kon niet meer en voor de kosten is een duidelijk plan gemaakt en meegedacht met de klant en geschiedenis van de auto. Een dag later kon de reparatie uitgevoerd worden en tot in de puntjes uitgevoerd door ervaren monteurs. Zeer vriendelijk personeel!

transparant en eerlijk.

nogmaals alles klopt, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit oke, komt afspraken na.

Goede service en vriendelijke monteur.

Wat een geweldige service, snel even een lamp vervangen en binnen een kwartier weer op weg.

Alles was goed wat ze gedaan hebben

Supper geweldig goed geholpen

Duidelijk en snel geholpen!

Duidelijk en snel geholpen!

top

Altijd professioneel en klantvriendelijk!!

Betrouwbaar en deskundig

Altijd goed

Altijd goede service

Ruim 30 jaar klant bij autobedrijf de Smit

Altijd voortreffelijk geholpen, ze halen zelfs je auto op mocht je door ziekte niet kunnen. Waar vind je nog zulke service.

Goed en vakkundige garage

Snelle service en vakkundig personeel. Een echte aanrader voor elke auto.

Goed geholpen bij de koop van auto

Prima service, vriendelijke mensen

Staan altijd klaar om een oplossing te zoeken, zeer vriendelijke mensen

Duidelijke communicatie en oplossingsgericht

Goede service, heeft echt geholpen, kon heel snel en communiceert heel duidelijk in wat je kan verwachten.

Zoals altijd weer prima onderhoud

Al jaren komen wij bij De Smit voor onderhoud aan onze auto's. Altijd een prettig contact en onderhoud naar tevredenheid.

Uitstekende service en behandeling!

De klant is Koning!

Ik heb geen klachten. Ze staan altijd klaar voor snelle en goede oplossingen.

Goede service, prettige communicatie

Fijn bedrijf waarin ze meedenken en goed communiceren met de klant. Door de vaste groep mensen die hier werkt hang er ook een hele goede sfeer in het bedrijf.

Geweldig.

Klantvriendelijk. Er wordt goed geluisterd wat het probleem is en de impact en navenant naar de juiste oplossing gehandeld. Chapeau.

Service is top

Service is top

Topservice, staan altijd voor je klaar

Ben al heel veel jaren klant bij De Smit en altijd naar tevredenheid