Top bedrijf

Wordt al jaren goed geholpen. Ik kom uit Hilversum naar lisse voor al het onderhoud en ook 2 auto's gekocht in de loop der jaren.

Zeer goede ervaring

Vriendelijk en zorgvuldig personeel. Goede service. Echt een aanrader.

gedrevenheid

Juiste aanpak met vakkundige mensen.

Grote klasse.

Probleem met accu in no time opgelost. Dank voor de prima service Gr. Jan Vogel

Goed en betrouwbaar .

Altijd netjes geholpen. Ze bellen niets wat de kosten zijn wat er gemaakt moet worden gewoon een top bedrijf

Uitstekende service

Prima service. Prettig personeel, deskundig en prijsbewust.

Snelle, goede en vriendelijke service!

Zomerbanden moesten erop. Zoals afgesproken, kon ik erop wachten. Kostte idd maar een half uurtje tijd en toen was het gefikst. Kwam nog €20,- goedkoper uit dan ingeschat. Prima en eerlijke service.

Geen nadere verklaring nodig

Fijne en kwalitatief goede garage

Wij komen al jaren met onze twee auto's voor onderhoud en APK bij De Smit. In al die jaren zijn wij prima geholpen en waren wij goed te spreken over de geleverde kwaliteit. Het vooraf bespreken van wat er moet gebeuren en wat de kosten ongeveer worden is erg prettig. Verder ervaren wij het persoonlijke contact van de medewerkers als zeer prettig.

Altijd behulpzaam

Zat tijdje geleden echt te springen om vervangende auto, kostte Arjan flink wat moeite maar is toch gelukt. Zeer vriendelijk personeel.

Hier loop ik nooit meer weg, dus ook niet in een karretje

Correct, niets is te veel, vrienden van het huis en geen verrassingen met de factuur, omdat alle werkzaamheden te voren worden overlegd.

Praktisch en oplossingsgerichte garage

Fijne garage, komen er al jaren!

Wij zijn al jaren tevreden klant, worden goed en vakkundig geholpen. Men is altijd bereid mee te denken in oplossingen.

Service en kwaliteit.

In goed overleg met een duidelijke uitleg weet je wat nodig is op korte en lange termijn.

Op afstand

Zeer afstandelijk,Ik werd op afstand gehouden 1,5 meter en kreeg zeer sterke koffie..

Zoals elke garage te duur

Men zegt dat ik nieuwe banden nodig heb, maar wie bevestigt dat? Teveel kleine dingetjes, die mi niet direct nodig zijn op de rekening, waardoor deze hoog uitvalt! Zoals ruiten sproeier vloeistof! Aanbevelen: ik mag geen keuze maken! Een redelijk betrouwbaar adres, tussen alle boeven en oplichters.

Eerlijk, goed overleg, prima service, goede prijs.

Mijn ervaring bij autobedrijf de smit is goed.

Auto gekocht en ik kwam erachter dat mijn kachel het niet goed doet . Na contact auto terug gebracht voor reparatie. Was wel een klus om te zoeken waar het aan lag. Maar is opgelost en kachel doet het weer. Ik ben een zeer tevreden klant . Dus een aanrader op een gebruikte wagen te kopen en niet te duur . Jan Goossens

Servicegericht, top!

Mijn auto heeft een kleine beurt gehad en een reparatie. Ik ben netjes gebeld met wat het ging kosten en advies gehad voor onderhoud dat er aan zit te komen. En als bonus zijn ook de matjes schoongemaakt =) (en die waren best vies)

Een uitstekende garage om je auto te kopen en te laten onderhouden

deze garage is zeer betrouwbaar mijn ouders komen hier al sinds ik me kan herinneren. Nog nooit in de maling genomen bij deze garage en altijd een mooi aanbod aan auto's. Een zeer vriendelijke eigenaar en personeel. laat er altijd met volle vertrouwen me auto onderhouden en dat zal de komende jaren ook zeker zo blijven! ik beveel deze garage zeker aan als een van de beste Bovag garages in het land.

top directeur top monteurs top koffie

bij een aanschaf van een andere auto heeft johan ons perfect geholpen De auto een kia rio is perfect en hebben er zeer veel plezier van.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al een paar jaar bekend met autobedrijf Smit en hebben familie ook daar naar toe gestuurd omdat wij vertrouwen hebben in het bedrijf en de mensen die daar werken.