Eerlijke, persoonlijke service

Samen met dhr Nauta naar de perfecte auto binnen mijn beperkte budget gekeken, waarin hij precies aanvoelde wat ik nodig had. Advies op maat in waar ik goed aan doe en waar de garage zelf ook vertrouwen in heeft. Transparant in prijzen, technische risico’s, etc. Alles netjes en snel in orde gemaakt en vandaag met een vriendelijke handdruk en een (niet genuttigde) fles wijn blij naar huis in m’n nieuwe bak. Top ervaring! Tip: wees niet eigenwijs en luister naar dhr Nauta’s kennis en expertise zodat je zeker weet dat je een betrouwbare aankoop doet.

eerlijk en uitstekende service

Denken mee, eerlijk en betrouwbaar. Uitstekende service.

Super Service!

Duidelijk en helder. Goed gecommuniceerd! Auto weer helemaal hersteld terug geleverd!

Het bedrijf kwam op ons meteen betrouwbaar over

Wij hadden al een bepaald merk auto op het oog. Bij de eerste kennismaking voelde het meteen vertrouwd door de enthousiaste en transparante uitleg van Johan Nauta. Daarna de uitgebreide proefrit. Tot volle tevredenheid. Dus auto gekocht en 13 juli 2024 opgehaald. Alles zeer verzorgd. Top geregeld!

Prima service en prijs!

Alles prima geregeld!

2 auto's in onderhoud en altijd perfecte service! Top

Een super goed autobedrijf met vakmensen.

Super goed autobedrijf, breng mijn auto daar al jaren en altijd naar tevredenheid. Ze denken echt met je mee en binnenkort gaan we daar een andere auto aanschaffen, zoveel vertrouwen heb ik in dit bedrijf.

Fijn bedrijf met gemotiveerde mensen

Wij hebben autobedrijf De Smit al jaren als reparateur. Goede service en altijd bereid mee te denken.

Vriendelijk personeel en goede service

X

Zeer prettige en professioneel herstel van vakantieschade

Mijn Volvo is al een tijd in onderhoud bij Autobedrijf de Smit, en ditmaal na pech op vakantie, hebben ze niet enkel het probleem hersteld, maar ook het weer totaal schoon opleveren van de motor na een grote diesellekkage ahv de vakantieschade. 5 sterren!

Snelle reparatie op een vakkundige wijze, tegen een lage totale reparatie-prijs.

Wij hadden een dagje-uit naar een locatie, gelegen op circa 45 kilometer van Lisse vandaan. Toen wij terug wilden, kon de auto niet starten. De te hulp geroepen Wegenwacht monteur kon de auto ook niet "aan de praat" krijgen. Op ons verzoek werd de auto naar Autobedrijf De Smit getransporteerd. Autobedrijf De Smit heeft binnen twee dagen een nieuwe startmotor gemonteerd. De totale reparatie viel reuze mee. Autobedrijf De Smit behandelt de klant op vriendelijke wijze en heeft vakbekwame monteurs. De reparatie-prijs was zeer billijk.

Service is altijd top

Wij worden altijd goed geholpen, service is voor ons zeer belangrijk en die krijgen wij ook. Heel fijn.

Top, snel geholpen, vriendelijk!

Snel geholpen, goed contact over de werkzaamheden, mn leenfiets stond al klaar, ik kon makkelijk even heen en weer

Prima.

Prima service zoals afgesproken.

Service top

Ik kan nu even niet rijden. Voor de APK werd mijn auto opgehaald en thuisgebracht. De APK was gratis.

uitstekend

Prima service en klantvriendelijk

Prima service elke keer weer

Ze staan altijd voor je klaar, natuurlijk naar mogelijkheid. We komen er al meer als twintig jaar en altijd met volle tevredenheid.

Goede service, alles wordt prima geregeld!

Erg tevreden over de dienstverlening!

top

Buitengewoon goed!

Vanaf het begin, de zoektocht, tot en met het afleveren van de auto zijn wij uitstekend begeleid. Er werd dan ook heel goed geluisterd naar onze wensen en zo kwamen we op een buitengewoon prettige manier tot de definitieve keuze. Zeer deskundig en betrouwbaar, dus van harte aanbevolen. Met dank aan Johan Nauta en zijn medewerkers!

Goede service en snel geholpen

Ik kom al jaren bij de Smit, altijd goede service en advies. Ik heb altijd met veel plezier en vertrouwen zaken gedaan

Geweldige service

Ontzettend aardig ben heel blij dat ik bij jullie terecht ben gekomen, ik blijf zeker een trouwe klant , je word zeer vriendelijk te woord gestaan !! Vriendelijke groeten Yvon

Betrouwbaar, Goede prijs kwaliteit verhouding, Behulpzaam en vakbekwaam personeel

Ik ben al gelange tijd klant. Altijd positieve ervaringen gehad met autobedrijf De Smit. Tijdens onderhoudsbeurt / reparaties belt Arjan voordat er onverwachte kosten gemaakt moeten worden. Ook met Johan is er uitstekend overleg over de auto. Vervangende auto staat altijd klaar.

Een fijn en kundig autobedrijf met persoonlijke aandacht

Wij zijn al jarenlang klant bij Autobedrijf De Smit. Inmiddels hebben wij onze derde auto via hen. Het is een bedrijf waar de relatie met de klant voorop staat. Iedereen bij het bedrijf is vriendelijk; je krijgt duidelijk uitleg over eventuele reparaties die moeten gebeuren; ze denken met je mee. Kortom: wij zijn zeer tevreden.

Meer en duin 46

2163 HC Lisse