Dank voor de persoonlijke aandacht en het schema met afspraken werkt ook goed, naar mijn mening.

Zie hierboven

Ondanks drukte toch bereid om met mij een andere auto binnen een week te regelen.

Goede ervaring: ondanks drukte in het bedrijf, een baas die met ziekte kampt en een verkoper, die een extra baan op zijn bord heeft plus nog een week week heeft voordat hij op vakantie en zorgverlof gaat ... toch mee blijven denken in alle rust en mij helpen om aan een andere auto te komen. En ook nog één die het bedrijf weinig geld oplevert. Goede zaak!

Altijd klant- en service gericht, vertrouwenwekkend vakmanschap.

Zie hierboven! Al vele jaren deze uitstekende ervaring. Type & merk auto geen probleem! Leuk en vriendelijk familiebedrijf.

vriendelijke, klantgerichte organisatie

Organisatie waarin mensen werken die met je mee denken. Mensen zijn vriendelijk en klantgericht. Denken oplossingssgericht

Denkt met de klant mee.

Duidelijk in communicatie en afspraak is afspraak!

uitstekend altijd vriendelijk en behulpzaam

uitstekend

Snelle service, goede kwaliteit

Serviceverlening uitstekend, snelle uitvoering werkzaamheden

Een fijn bedrijf

Altijd netjes en goed geholpen Iedereen ook altijd vriendelijk Een echt fijn bedrijf

Geweldig auto garage

Fijn personeel en alles bespreekbaar

Top betrouwbare garage

Ik ben al heel veel jaren klant, nog nooit teleurgesteld. Mocht er iets zijn wordt het altijd opgelost. Zeer vriendelijk personeel

Prima geregeld!!

Goed telefonisch overleg bij onderhoud van de auto en blij met de leenfiets

Correct en snel

Band liep leeg en was ook op, snel beide voorbanden erop gezet met VOORAF een kostenplaatje, TOP!

Een heel betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Ik word altijd goed geholpen en ben zeer tevreden.

Zeer behulpzaam, klantvriendelijk, snel, heldere communicatie

Zeer behulpzaam, klantvriendelijk, snel, heldere communicatie.

Goede service, klantvriendelijk.

Update navigatie geregeld, blij mee!

Altijd goede service bij Autobedrijf Mazier

Altijd goede service bij Autobedrijf Mazier. Duidelijk en transparant zijn ze in de eventuele extra kosten en bellen altijd even op. Je kan er ook snel terecht! Kortom, nog altijd zeer tevreden!

Netjes snel vakkundig al jaren

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk in de breedste zin van het woord

Bij het zoeken naar een nieuwe auto ben ik uitstekend geholpen

Het vinden van een betrouwbare auto als je vorige vervangen moet worden is niet eenvoudig. Gelukkig kon garage Manier mij helpen. Ik ben daar heel blij en dankbaar voor

Snelle en vriendelijke service!

Er wordt meegedacht, afspraken nagekomen. Duidelijke en inzichtelijke rekening.

geweldig!

de service was super..

goede dienstverlening

probeert de klant goed te helpen en problemen op te lossen

Zij zoekt het goede voor de ander

Servicegericht, oplossingsgericht, denkt mee, kijkt naar mogelijkheden, overlegt en biedt betrouwbaar werk.

Harderwijkerweg 189

3852AC Ermelo