Service en kwaliteit voor een goede prijs

Je kunt op verschillende manieren een afspraak plannen (website, app of telefonisch). Als de auto gebracht is wordt deze grondig nagekeken voordat er ook maar iets gerepareerd wordt. Je wordt vervolgens gebeld waarbij gemeld wordt wat er eventueel gerepareerd moet worden en welke kosten daarmee gemoeid zijn. Als de auto weer klaar is wordt je gebeld. Wat wil je nog meer?

Eerlijk, betrouwbaar en deskundig.

Bij het monteren van een trekhaak, bij aflevering van de auto, is er per abuis een draadje beschadigd naar de kentekenplaat. Gevolg: geen verlichting. Garage Mazier op afstand van 160 km. Naar plaatselijke garage die i.o.m. Mazier de klus kon klaren en uiteraard de kosten kon declareren. Alles opgelost zoals het hoort.

Uitstekend! Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar!

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar!

Goed!

Goede service!

Eerlijk, vooraf helder wat er gaat gebeuren en goed betaalbaar.

Al 15 jaar zeer blij met deze betrouwbare garage. Duurzaam: repareren, zolang dat verantwoord is.

Goede service.

Alles goed geregeld zoals altijd.

Zeer positief

Ik heb een hele goede ervaring bij het kopen van een auto bij Mazier. Vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen, alle vragen beantwoord. Proefrit kunnen maken. En toen ik de auto kon halen was er een nieuwe radio erin gezet en nieuwe apk. En goede uitleg van de functies in de auto. Conclusie, ik ben zeer tevreden!

Zoals altijd helemaal geweldig.

Altijd overleg,geen verrassingen en vriendelijk en betrouwbaar. Al 20 jaar breng ik mijn auto !

prima service

Apk en onderhoudsbeurt volgens afspraak

Altijd goed geholpen door deze garage!!!

Voor de APK en service beurt weg gebracht. Auto loopt weer als een zonnetje!!

Ben net klant geworden. Geen klachten

Al jaren betrouwbaar bedrijf

Al jaren betrouwbaar bedrijf Goeie open communicatie

Mazier geeft altijd duidelijk van te voren aan wat er precies moet gebeuren en hoeveel dit gaat kosten. Wij ervaren dit als erg prettig.

Vakmanschap en service goed als altijd!!

Ik kan autobedrijf Mazier echt aanbevelen. Ze zijn erg betrouwbaar, in hun oplossingen, communicatie en service!

Super!!!

Super goede service, vriendelijk ontvangst. Meedekend personeel. En auto afgeleverd met apk zonder te vragen

Betrokken garage die naar oplossingen zoekt

Mijn ervaringen met al weer heel wat jaren Autobedrijf Mazier zijn zeer positief. Je maakt heldere afspraken, er wordt naar oplossingen gezocht (die geregeld uitpakken in een lagere rekening), er is contact bij onvoorziene zaken en het contact is altijd vriendelijk en correct!

fijne organisatie die de klant hoog in het vaandel heeft

Deze organisatie heeft oog voor de klant, wat ik als erg plezierig ervaar!

Onderhoudsbeurt zeer goed uitgevoerd

Bij elke onderhoudsbeurt belt Mazier op, vóór er reparaties uitgevoerd gaan worden. Ze vertellen dan wat er met de auto aan de hand is. Dat voorkomt grote verrassingen achteraf.

Als altijd zeer tevreden.

Vriendelijk te woord staan. Vlotte afhandeling van wat nodig is. Goede bereikbaarheid. Fijne service in vervangend vervoer. Altijd meedenken aan oplossingen voor iets. Altijd eerst overleg bij onverwachtse onkosten.

snel geholpen

Prima geholpen en snel bij een spoedreparatie.

Grote beurt

Ze bellen keurig op met de geconstateerde mankementen, fijn om dan even te overleggen

Betrouwbaar advies, prettig contact, degelijk werk

Mazier is een autobedrijf waar ik blij van wordt. Recent mijn APK en grote beurt bij ze laten doen. Het contact met zowel 'balie' als monteurs is gewoon prettig en open, reparaties worden goed en grondig uitgevoerd. Geen onaangename verrassingen achteraf.

Goed overleg over eventuele kosten.

Dank voor de persoonlijke aandacht en het schema met afspraken werkt ook goed, naar mijn mening.

Zie hierboven

Harderwijkerweg 189 3852AC Ermelo