Geweldig top service en zeer vriendelijk

In april 2019 een Mercedes gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en klantvriendelijk te woord gestaan. Auto is in zeer goede staat. Op 1 september was de accu overleden contact gehad met hans. Langs geweest en er is kosteloos een nieuwe accu ingezet. Dat noem ik top service. Overeinder is een eerlijke garage met een hele goede service een echte aanrader

Top autobedrijf, ben zeer tevreden een aanrader voor iedere automobilist.

Prima service weer. ik werd netjes thuis gebracht en de auto werd gebracht toen ie weer klaar was.

Wij waren al even op zoek naar een compacte auto met automaat. Via Marktplaats op de advertentie van Garage Overeinder Stiens gekomen. Mijn oog was gevallen op hun scherp geprijste Peugeot 107 automaat uit 2013. Gisteravond rond 23.00 uur een berichtje verstuurd. En binnen een minuut gelijk een reactie! Hartstikke top en gisteravond laat gelijk een afspraak gemaakt voor vandaag. Vanuit Purmerend naar Stiens (Friesland) gereden, leuk ontvangen en binnen aanvaardbare was alles geregeld en mochten wij terug naar huis met onze aanwinst. Een klein leuk en no nonsense autobedrijf. Aan te bevelen!

Al jaren kom ik tot volle tevredenheid met mijn auto bij Hans en zijn team. Ook met onze camper zijn we bij hem op het juiste adres. Eerlijkheid, correctheid en deskundigheid staan bij deze garage hoog in het vaandel!!! Een aanrader voor iedere automobilist!!

In 1 woord geweldig en bovenal eerlijk! Er zijn niet zoveel bedrijven zoals deze....eigenlijk helemaal niet.... deze mensen zullen je nooit bedonderden, ze echt en eerlijk!

Wat een super bedrijf! Alles wat je leest is waar, top monteurs en de eigenaar en zijn vrouw...man man.......echt toppers! Eerlijk advies, geen gedonder.

Top bedrijf! Service gaat heel ver.

Super bedrijf....vriendelijke mensen en altijd tijd voor de klant👊😉

in de autowereld worden mensen vaak bedonderd en is via (televisie)programmas ook aangetoond . Hier hoef je bij overeinder geen moment over in te zitten , een geweldig familiebedrijf waar Hans en Doutsje nog dicht bij de werkvloer en hun personeel staan i.p.v een driedelig pak op de tweede verdieping. ik zeg top ga zo door.

Bij Overeinder krijgt je auto de perfecte zorg en service waar een ander bedrijf een voorbeeld aan mag nemen. Altijd een topservice en een vriendelijk woord!

Zeer goede ervaring met het bedrijf en vooral de mensen die er werken. Klantvriendelijk, eerlijk, geen mannen in strakke pakken maar gewoon normaal !!

Prima service!

Bedrijf met verstand van zaken en het hart op de goeie plek. Ze staan altijd klaar voor de klant en ze maken de slogan:\" De klant is koning\" meer dan waar.

Andre Metz · 6 minuten geleden Na de eerste keer een onderhoudsbeurt weet men de volgende keer wie je bent en met welke auto je komt. Ook als dit een jaar later is. Een prettig familiebedrijf waar ook even tijd is voor een praatje en waar meegedacht wordt bij problemen met als enige doel, oplossen. Bij apk en onderhoud weet je dat je een eerlijke rekening krijgt en geen overbodige reparaties worden geadviseerd. En nee je wordt niet te woord gestaan door mannetjes met stropdas en die betaal je dan ook niet mee. Een bedrijf om zuinig op te zijn want ze zijn er niet zoveel meer.

Ik kom hier al jaren en ik erg tevreden. Altijd goede en eerlijke service. Een echte aanrader!

Gister mijn v50 gebracht met een kapotte veer. Ondanks de drukte toch gerepareerd binnen een dag. Ik vind het een top bedrijf waar kwaliteit/service en kundigheid hoog staan. Dikke 10

Vandaag een Suzuki swift gekocht. Voor aanschaf revieuws gelezen en ook ik kan niets anders zeggen dan dat ik tevreden ben. Wat mij betreft een aanrader.

Mijn \'tweedehandsje\' bleek bij nadere inspectie -lees: APK- niet te voldoen. De auto werd teruggekocht en alles keurig afgehandeld! Tienen geef ik niet -nobody is perfect- en de beoordeling bij prijs/kwaliteit is van toepassing op de kwaliteit van het bedrijf!

Gewoon goede service. Betalen in termijnen was mogelijk en zeer flexibel. Altijd oprechte aandacht en goede no-nonsense houding

Fantastisch. Dit bedrijf is zeker te vertrouwens en raad ik ook echt aan. Ik heb zelf een auto aan hun verkocht en alles verliep soepel en wel.

Hele goede service, denken echt met je mee bij aanschaf van een auto. Gewoon goed en betrouwbaar.