Bijzonder tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden. In alles eigenlijk Ook veel keus in auto’s

Top garage

Goede service klant gericht

Super service

Goed en heel snel geholpen

Prima service.

Auto gekocht, later bleek dat het slot van de achterklep stuk was, snel een nieuwe ingezet.

Heel fijn bedrijf

Vriendelijke mensen super mooi pand ruime keus aan auto's personeel denk mee in oplossingen .. aanrader !!

De hele ervaring met Autobedrijf schoenmakers is tot nu toe erg goed.

Op advies van een bekende ben ik in eerste instantie voor advies langs gegaan. Ik kwam met een auto met problemen die ik wilde verkopen. Omdat ze deze voor zichzelf niet wilde kopen of inruilen zijn ze op zoek gegaan naar iemand die dat wel was. Uiteindelijk heb ik de auto zelf kunnen verkopen, hier reageerde ze ook begripvol in. Vervolgens heb ik de opties voor de inkoop van een andere auto besproken. Dit verliep erg prettig. Korte tijd later hadden ze de auto geregeld die ik wilde hebben. Contact verliep duidelijk, open en was erg persoonlijk. Ik zou hier zeker opnieuw naar toe gaan als ik weer toe ben aan een nieuwe auto.

Ruim aanbod van occasions en goed geholpen

Op zoek naar een ‘nieuwe’ auto per toeval in Erp terechtgekomen. En daar heb ik geen spijt van. We zijn prima geholpen en de gesprekken verliepen in een prettige sfeer. Geen opdringerige verkoper met snelle praatjes. Bovendien een ruime keuze uit mooie occasions voor reële prijzen.

Betrouwbaar, goede service

Onlangs een 2e hands auto gekocht. Komt afspraken na. Goede service bij de verkoop, zeker géén gladde verkoper in een 3 delig kostuum maar iemand met meer verstand dan alleen mooie praatjes.

Prima ervaring!

Eerlijk, vriendelijk en kundig.

Zonder poespas zeer goed geholpen.

Zelf direct duidelijk verteld wat ik financieel kan en wat ik in te ruilen had. De verkoper vertelde ook direct wat zijn mogelijkheden waren waardoor we snel een overeenkomst konden maken.

Perfecte service word er verleend!

Na sluitingstijd mocht ik nog een proefrit maken om de auto te laten checken door een naaste. Er werd goede service en garantie verleend. De verkoper was uitermate vriendelijk, ook al kocht ik geen auto van duizenden euro’s. Heel erg fijn dat erook aandacht aan je word besteed ook al heb je niet veel te besteden! Heel erg bedankt!

Super fijne ervaring bij aanschaf auto

Deskundig en supervriendelijk personeel

Het was vlot en goed geregeld

Goede bejegening

Goede service en nemen de tijd voor je

Heb bij hun een toyota yaris gekocht, en ben super geholpen. Hebben een sleutel bij laten maken en een service beurt erbij gedaan, namen ook alle tijd voor me. Toen ik de auto kwam ophalen en wegreed, zag ik dat 1 koplamp niet brande. Terug gereden en zonder moeilijkheden is er door de monteur gelijk een nieuw bolletje ingezet. Helemaal top

Ze nemen echt de tijd voor je en een bak koffie staat klaar

Je kunt rondlopen en mag zonder probleem een auto mee nemen voor een proefrit

prima zaak

netjes geholpen goed zaken kunnen doen

Goede service, duidelijk in uitleg

Ben goed geholpen bij het maken van een keuze in het soort auto dat ik wilde. Verkoper heeft duidelijk aangegeven wat het verschil was tussen beide auto's. Er is geluisterd naar mijn wensen en de verkoper is me tegemoet gekomen in de prijs toen de auto die ik wilde helaas net voor mn neus werd verkocht, maar er een bijna exact zelfde met meer opties aangeboden werd voor diezelfde prijs! Kortom; ben erg tevreden!

Eerlijk

Een eerlijk bedrijf die de tijd neemt en goed adviseert wanneer nodig

Vriendelijke mensen

Wij zijn netjes geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto. Zijn er tevreden mee

Fijn contact, prima service, no nonsens!

Prettig ontvangen. Alle tijd kunnen nemen om verschillende auto's te bezichtigen, zonder enige druk van de verkoper te voelen. Proefrit mogen maken. Daarna naar de onderhandelingstafel om tot een prijs akkoord te komen, onder het genot van een bakje koffie. Een fijn gesprek gehad met de verkoper.... allebei water bij de wijn/koffie gedaan. Tot een verkoop/aankoopprijs en afspraken gekomen die ons allebei aanstonden. Nog enkele opknap puntjes doorgenomen en elkaar de hand geschud. Een aantal weken later de auto opgehaald, keurig netjes gepoetst, grote beurt, remblokken vervangen en alle puntjes zoals afgesproken bijgewerkt. Ook nu werd er weer ruimschoots de tijd genomen om alle opties van de auto uit te leggen en alle zaken die ze gedaan hadden om de auto als nieuw te krijgen uit te leggen. Al bij al een fijne ervaring gehad met Autobedrijf Schoenmakers een bedrijf wat ik bij een toekomstige zoekbeurt naar een ander occasion zeker even de website van zal checken en kijken of er iets bij staat naar mijn gading. Nu genieten van de nieuwe auto en hopen dat ik geen aanspraak hoef te maken op de garantie periode ;)

Uitsluitend

Mooie zo goed als nieuw uitziende auto gekocht. Vriendelijke en behulpzame mensen werken er

Klantgericht en servicegericht.

Klantgericht. Servicegericht.

Prima en betrouwbaar bedrijf

Mazda CX-5 gekocht. Dhr. Kroeze gaf deskundige voorlichting en besteedde alle tijd aan ons. De verschillen tussen de diverse uitvoeringen waren erg duidelijk zodat we een afgewogen keus konden maken. De auto na een week opgehaald; de trekhaak was juist gemonteerd en de kleine beschadigingen waren keurig weggewerkt zoals beloofd.

Ik heb hier mijn auto gekocht en ben erg tevreden.

Heuvelberg 9

5469 NM Erp