Heel prettig geholpen bij Schoenmakers in Erp. Goede service, nette communicatie en een heel goede auto. Dank heren!

Een TIEN voor Gerard en zijn dreamteam

Afgelopen maand mijn tweede auto bij Gerard gekocht. Fijn persoonlijk en vertrouwd contact. Eerlijke praat, geen gebakken lucht. Goede prijs voor mijn inruil en prima advies over de Lynk en Co. Overigens is dit een fantastische auto. Afspraken worden 100% nagekomen. Ik wens Gerard en zijn team het allerbeste toe.

Tevreden

Vriendelijke mensen, namen de tijd bij het bekijken, proefrijden van de auto. Deal snel gemaakt. Bij ophalen, stond de auto mooi gepoetst klaar. Prima autobedrijf. Eerlijk verhaal.

Een mooi en goed autobedrijf

Wij zijn er zeer goed geholpen en ze nemen alle tijd. Een proefrit kan je zo maken en hoeft niet op afspraak.

Heel fijn geholpen door Wouter. Open en eerlijke onderhandeling over aankoop dn inruil.

It was realy good experience

I purchased a car here. Everything was arranged in the best way.

• Would you recommend us? Yes

Betrouwbaar, vriendelijk en kundig

Voor de eerste keer hier een auto gekocht. Zeer prettig en deskundig geholpen en zeer goede service. Voor de onderhoud van de auto blijven we ook zeker bij dit bedrijf.

Netjes en eerlijk geholpen

Fijn ontvangen en geholpen. We zijn tot nu toerg tevreden over onze aanschaf.

Goed en vriendelijk geholpen

We waren al enige tijd op naar naar een specifieke Mazda CX-3 in de kleur donkerblauw. Daar opeens zagen we deze auto op op jullie site staan. In eerste instantie gereageerd via de "chat" functie. Dit werkt perfect. De dag erna meteen een afspraak gemaakt wanneer konden komen kijken en proefrijden. De mensen bij jullie zijn vriendelijke en behulpzaam. Zijn geslaagd en hebben de auto gisteren mogen ophalen. Ook toen weer vriendelijk behandeld. Al met al, vriendelijk en weten waarover ze praten Kortom , wij zijn zeer tevreden

Als klant stonden wij centraal

Ondanks de gebruikelijke hectiek van het autobedrijf stonden mijn vrouw en ik centraal tijdens de aankoop van een als nieuw uitziende occasion, en dat gold ook voor de inruil van onze oude auto.

koop van auto was zo geregeld

koop van auto binnen 2 dagen

Voor de tweede keer hier een auto gekocht. Bij de eerste aankoop vol lof. Nu weer. Hopelijk krijgen we geen stukken met de auto en mocht dit wel zijn hopen we dat de service weer net zo goed is als bij de aankoop.

Netjes en goed bedrijf

Vriendelijk, goede service en ze doen wat ze beloven

Wij hebben hier nu al 7x een auto gekocht en telkens zijn we super tevreden en goed geholpen.

Mooie Mazda cx5 gekocht. Prima geholpen en goede service. Eerlijke mensen en geen opdringerig verkoop praatje! Na inspectie van de schoenmakers bleek de voorcamera niet goed te werken en is dit uitstekend opgelost en gemaakt door Mazda! Zou bij Schoenmakers zeker weer gaan kijken als ik op zoek zou zijn naar een andere auto!

Gewoon goed, no-nonsense en doen wat beloofd wordt, erg laagdrempelig!

Heb door de telefoon na het bezoeken van hun website een jonge Lynck & Co 01 gekocht, weliswaar zonder inruil. Bij het afhalen vrij korte tijd later bleken alle beloften meer dan waargemaakt te zijn en inmiddels rijd ik met veel plezier en apetrots is deze geweldige SUV!

Goede genoeg maar kan beter

Goed: Auto werd gereserveerd werd totdat aankoopkeuring paar dagen later. Auto werd naar aankoopkeuring gebracht. Redelijke inruilprijs. Suggesties voor verbetering: Proefrit alleen als ik vrij zeker was de auto te kopen? Prijs voorstel was kale berekening. Geen poging tot extra klant binding. Deense handleidingen in auto. Storing die auto gaf werd geen uitgebreider onderzoek naar gedaan. Storing is daarna nog meerdere keren opgetreden. Caravan pakket betaald voor trekhaak maar geen bewijs dat deze ook daadwerkelijk gemonteerd is. Geen handleiding van trekhaak en uitbreiding in map. Trekhaak monteren duurde meer dan een week. Krassen gevonden tijdens aankoopkeuring die verwijderd zouden zijn. Heb nog steeds krassen op het dak. Ik beveel deze garage wel aan. Goed genoeg maar kan beter. De koffie kan ik echter niet aanbevelen. Ik kreeg er buikpijn van.

uitstekend.!

Geholpen / advies door zeer vriendelijke medewerkers. Redelijk tot goed (marktconform) inruilbod op mijn Kia. Een uurtje proefrijden met Lynk & Co geen probleem. Snelle afhandeling papierwerk. Auto staat klaar op af gesproken tijd. Kortom een prima ervaring met Autobedrijf Schoenmakers B.V.

Goed service

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf heb hier mijn auto aangekocht en in onderhoud en heb dit al zeer prettig ervaren. Nette prijzen en snelle service op het gebied van onderhoud.

Wat ze beloven komen ze na.

Vriendelijke ontvangen, duidelijk en afspraak is afspraak

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. En zijn hier door ook snel tot een aankoop gekomen.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Mijn nieuwe Qashqai 2021 hier gekocht Goede voorlichting van Wouter gekregen over de auto en een goede inruilprijs voor mijn oude qashqai Bij de aflevering was alles al in orde gemaakt en ook een afleverbeurt gedaan Zeer tevreden over alles

super goed

er is door het bedrijf goed nagedacht over onze wensen. hierdoor is ons een auto aangeboden die hier volledig aan voldeed. super

Heuvelberg 9

5469 NM Erp