perfect, zeker aan te bevelen

Het bedrijf was ons niet bekend. Na diverse telf. afspraak gemaakt en auto aangeschaft. Net en goed bedrijf . Zeker aan te raden.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service. Auto gekocht en gekozen voor zo meenemen dus geen gezeur van beide kanten. Na 1 week gaat het motor management lampje branden. Gebeld en probleem uitgelegd kon gelijk langskomen . Na het uitlezen bleek lamba sonde defect. Nieuwe gemonteerd kosten gedeeld en rijden maar weer. Zo kan het dus ook. SUPER.

goede service, goed behandeld

Maandag hier onze nieuwe (gebruikte ) auto opgehaald. Voor ons de eerste kennismaking met dit bedrijf en het merk Mercedes. De auto en afhandeling bij dit bedrijf is top. Een gedreven en enthousiast bedrijf. Fam. Ten Berg Utrecht.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat rondgebeld voor een accu.Onze net nieuw gekochte tweedehands micra had bij de garage Stevens uit Giethoorn gisteren ter plaatse al een defecte accu....Na een jumpstart en de zenuwen in de benen maar naar huis gereden...effin...gebeld naar I.C Cars voor een andere accu.Wat een topservice.Ontzettend vriendelijke geholpen via de telefoon!En mijn man mocht de accu na zijn werktijd nog op komen halen.En vond de desbetreffende persoon van het bedrijf genaamd Mitch ook super relaxt.Echt top!Helemaal blij! groetjes Luïsa uit Dronten

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Was vrijdag even bij jullie aan de zaak. Helaas was je er zelf niet maar bij deze de 320 cdi heeft de 5 ton gehaald. Zoals afgesproken komen er gehakt ballen jullie kant op ha ha. Wil nog een jaar doorrijden met de benz. maar de volgende komt zeker weer Bij jullie weg. Wat een toppers staan er achter in de showroom , prachtig !!!!! Als ik weer in de beurt ben bel ik je even. Giel ( van de blauwe E 320 cdi uit Emmen ). Eens een benz. altijd een benz.

perfect, zeker aan te bevelen

Heb een prima Renault Twingo bij dit bedrijf aangeschaft. Zeer vriendelijk geholpen, prijs was meer dan redelijk, service uitstekend. Aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Heb fantastische tweedehands Peugeot 406 gekocht en er meteen 1100 km. mee teruggereden naar Frankrijk. Super wagen, geen enkel technisch probleem en toch al 300.000 km. op de teller! Geweldige service, aardige mensen en de auto was blinkend schoon, net als de andere occasions in de showroom. Ik heb ze vooraf bestookt met vragen via mail en telefoon, en kreeg steeds snel en vriendelijk antwoord. Als ik weer een gebruikte auto nodig heb, weet ik waar ik moet zijn! Bedankt, familie Van Essen !

goede service, goed behandeld

Jongens bedankt voor de perfecte afhandeling van het tech. probleem van onze auto. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens langs. Top !! Ruud van Wijk Alkmaar

goede service, goed behandeld

Wij komen hier al meer dan 10 jaar voor aankoop van onze auto en onderhoud.Onze 2 kinderen zijn inmiddels ook klant. Goed bedrijf en zeker aan te bevelen. Fam.Meijer

goede service, goed behandeld

Vriendelijk te woord gestaan! Hulpvaardig, keurige uitleg over de auto en goeie service. Lof voor dit bedrijf en zeker aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

LEUK BEDRIJF. EERLIJK EN DUIDELIJK !!

Prinses Margrietlaan 35

8091 AV Wezep