perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag 2 auto\'s gekocht. Super vriendelijk en eerlijk bedrijf waar je niet het kostuum en stropdas mee hoeft te betalen maar alleen betaald wat je koopt. Een aanrader voor iedereen die eerlijkheid voor zijn geld wil.

Bedankt voor de leuke reactie. Autobedrijf I.C Cars Wezep.

goede service, goed behandeld

Via advertentie besloten om een bezoek te brengen bij deze garage om even te kijken naar een audi 6 Netjes geholpen blijkt het de auto te zijn waar ik naar opzoek ben Erg prettig om zaken te doen met Berry en Mitch Verkoper tevreden ik helemaal tevreden! Op een eerlijke manier zakendoen zonder gezeur

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedankt voor de reactie. Veel plezier met de A6. Autobedrijf I.C Cars Wezep

goede service, goed behandeld

De eerste keer dat ik bij dit bedrijf een auto gekocht heb ,hier geldt afspraak is afspraak.Ik beveel dit bedrijf dan ook gerust aan om een auto aan te schaffen

Bedankt voor reacties. Autobedrijf I.C Cars Wezep

perfect, zeker aan te bevelen

Toppie. Blij met nieuwe aanwinst. Jongens bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor de goede service. Top.

perfect, zeker aan te bevelen

Super bedrijf, heeft mij een zeer nette auto verkocht die in prima staat is voor een mooie prijs. Vriendelijke service

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Onze eerste ervaring met dit bedrijf was zeer positief. Gedreven mensen en zeer gastvrij. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop. Thanks.

voldoende, een redelijke ervaring

Had een goedkoop autootje gekocht, maar deze had achteraf een paar mankementen. Deze zijn door mijn eigen garage verholpen. Na een telefoontje en overleg met IC Cars netjes vergoed.

Henk bedankt voor de sportieve reactie. Autobedrijf I.C Cars

goede service, goed behandeld

Door mijn vrienden Richard& Angela Wolfs ben ik in contact gekomen met I C Cars..... Dus toch een gebruikte auto gekocht bij I.C.Cars.. Goed service, fijn bedrijf.en zeker heel tevreden....ben Superblij...

goede service, goed behandeld

Ben hier verleden jaar al geweest voor een auto te kopen helaas niet gelijk beslist en ja hoor na een week was hij verkocht nu opnieuw geprobeerd en gelijk ja gekocht een hele fijne auto en snel geregeld superservice en onze vriendin ook een auto gekocht goede service en betrouwbaar gevoel een echte aanrader.

goede service, goed behandeld

Gebuikte auto bij dit bedrijf gekocht. Zowel tijdens de verkoop als bij de gemaakte afspraken mbt de aflevering alles perfect gegaan. Zeker aan te bevelen. Fam. Den Hartog

goede service, goed behandeld

Gebruikte auto hier aangeschaft. Nu 3 maand later zoals afgesproken hierbij een reactie. Een aanrader

zeer slecht, onaanvaardbaar

In april 2015 een Golf Plus gekocht bij dit bedrijf. Vraagprijs 4950,- euro. 4500,- euro betaald maar er mocht maar 4400,- euro op de factuur, de rest contant. Dan valt nl. de auto buiten de bovag garantie! Twee weken later airco pomp kapot en de versnellingsbak bleek dicht gekit! Airco kon ik tegen kostprijs laten maken ( zonder bon) en ik kon doorrijden met de versnellingsbak, was hun advies. Halfjaar later versnellingsbak aan gort, kosten 1400, euro plus airco 350,- euro. Ik raad dit bedrijf zeker niet aan!

Reactie: Golf+ 2005 / 219.000 km. Gekocht zonder garantie , zo mee Beste Boudewijn, Wij hebben de airco pomp tegen kostprijs laten vervangen. ( airco pomp / montage / afvullen , kosten totaal 350,-) Dat de versnellings bak defect is geraakt betreuren wij. Wij zullen in overleg met U hiervoor een passende oplossing zoeken. Autobedrijf I.C. Cars Aanschaf gebruikte auto

goede service, goed behandeld

Fijn bedrijf en tevreden over onze aankoop. Han

goede service, goed behandeld

Bedankt voor de goede service en we komen zeker nog een keer terug. Frank en tress.

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service en houd zich compleet aan zn woord. Deze autodealer kan ik iedereen aanbevelen en hier zou ik in de toekomst blindelings een auto kopen.

goede service, goed behandeld

Hier een Opel gekocht. Deze nu 6 weken in bezit en bevalt goed. Wel wat kleine dingen tegen gekomen maar het is ook geen nieuwe. Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Plip .

goede service, goed behandeld

Hier even een reactie na aankoop van onze auto bij jullie bedrijf. We willen jullie bedanken voor de goede zorg en tijd die jullie hebben moeten vrij maken voor ons. Wij gaan nu eenmaal niet over een nacht ijs. Ruud en Alies.

goede service, goed behandeld

Hebben hier geen auto gekocht omdat ze onze voorkeur niet hadden. Uitleg en ontvangst waren goed. Misschien volgende keer.

goede service, goed behandeld

Gebruikte auto gekocht voor onze zoon. Goede indruk na bezoek en telf. contact. Zeker aan te bevelen. Fam. J. te Velde.

goede service, goed behandeld

Via Internet vond ik een Mooie BMW X3 benzine uitvoering bij I.C. Cars. Ik reed een BMW X5 Diesel maar deze werd mede doordat ik minder KM ging rijden mij te duur in de belasting. Contact opgenomen en na een prettig gesprek met de eigenaar een afspraak gemaakt om de X3 te bezichtigen. Zo gezegd zo gedaan en na het over de prijs eens te zijn geworden werd de auto keurig klaargezet voor een proefrit. De X3 reed perfect niets mis mee, wat minder luxe maar toch volledig. Week later de X3 opgehaald. Maar echter na 14 dagen en enkele lange ritten begon ik toch de X3 minder te waarderen, niet qua rijden maar meer qua zit comfort etc. Ben 2M lang dus dan zit je al gauw krap en gezien de stoelen niet zoals bij de X5 traploos elektrisch in te stellen waren begon al gauw de rug te zeuren etc. Gebeld met de eigenaar van IC Cars en uitgelegd dat dit toch niet was wat ik zocht en op ik niet iets anders kon uitzoeken. Toeval was dat er die dag een Nissan Murano ingeruild was en de eigenaar zei als deze jouw bevalt dan wil ik wel omruilen. Nou dat was een prachtig aanbod een andere zeker gelijkwaardige auto met meer ruimte voor hetzelfde geld. Ik ben hiermee zeer tevreden maar in de toekomst zal ik toch zeker weer overstappen in een Mercedes. Eigenaar Berry weet dit en zal het aanbod voor mij zeker in de gaten houden en mocht er iets leuks binnen komen dan krijg ik weer een seintje. Waar tref je zulke service nog, ben een kenner en veel garage bedrijven meegemaakt maar hier blijf je terugkomen. Berry en Mitch,is de zoon, die moet ik zeer zeker niet vergeten, ga zo door en ik weet zeker ondanks dat ik een uur moet rijden, blijf ik terug komen.

goede service, goed behandeld

Bedankt voor de service en de genomen moeite. Top !! Fam. J. van der vegt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Gebruikte auto gekocht en naar 2 dagen toch wel wat dingen gevonden die niet geheel goed aan de auto waren. Na overleg de auto terug gebracht en ze hebben het netjes opgelost. Zeker aan te bevelen. Gerrit.

Prinses Margrietlaan 35 8091 AV Wezep