Ervaring goed de auto helaas niet

Leuk autootje daar gekocht, althans dat dacht ik. Wel zonder garantie gekocht. De koppeling kraakte iets uit het pedaal maar volgens ic cars kon dat geen kwaad. Na een week helaas door de koppeling heengetrapt, de wagen was niet meer mee te schakelen. Op transport richting merkdealer want die zat het meest dichtbij. De drukgroep is kapot, 1400 euro aan extra kosten. Ik vond de personen aardig bij ic maar dit is mij helaas toch tegengevallen.

Beste Remco Wat vervelend te horen dat je een probleem hebt ondervonden met je aangeschafte bedrijfs auto. Zou je contact met ons willen opnemen dan gaan we kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Autobedrijf I.C. Cars Wezep.

Gewoon top

Deze garage staat altijd voor ons klaar. Altijd gezellig en perfecte service. Aanrader.

goede service, goed behandeld

Fijn bedrijf met een duidelijke uitleg . Hier voelde ik me zeer welkom. Ga zo door. Bart.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Bedankt jongens voor de service.

goede service, goed behandeld

Zeer netjes en goed bedrijf. Al jaren klant bij autobedrijf I.C. Cars. Ooit mijn eerste auto gekocht en nooit meer naar een ander bedrijf geweest. Goed ontvangst en staan altijd voor me klaar. Laatst een probleempje gehad met mijn auto, (niemand kan in een auto kijken) kon meteen terecht en werd netjes verholpen. Bij deze Berry en Mitch bedankt voor de hulp en tot snel weer. Groetjes Onno.

perfect, zeker aan te bevelen

Keurig auto bedrijf en zeer gastvrij. De auto staan er piekfijn bij . En niet onbelangrijk ze hebben verstand van zaken Aanrader.

Ruud bedankt voor de leuke reactie. Wordt gewaardeerd .

perfect, zeker aan te bevelen

Afgelopen najaar (2018) een opel corsa gekocht bij dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk en betrouwbare bedrijf met vader en zoon. Er bleek toch nog mankement aan auto. Dit is keurig opgelost door IC Cars. We rijden er inmiddels alweer een halfjaar in met veel plezier! Dit bedrijf is echt een aanrader!

Hallo Anneke Leuk te horen dat de Corsa nu geheel naar wens is. Bedankt voor de mooie review.

goede service, goed behandeld

Afgelopen zaterdag een super mooie VW Up gekocht bij I.C. Cars. Bij veel garages geweest om mijn droom auto te vinden, maar bij I.C. Cars voelde alles meteen vertrouwd en goed. Ik heb dan ook snel besloten de auto te kopen. Super service en aflevering. Erg betrouwbare indruk en ze denken goed met je mee, ook betreft het verzekeren van je auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste Nynke Bedankt voor je leuke reactie. Heel veel rijplezier met jou Up.

goede service, goed behandeld

Zeer gastvrij en open autobedrijf . Hier kun je goed terecht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor uw leuke reactie

goede service, goed behandeld

Wezen kijken naar een prachtige E klasse benzine. Moet helaas nog even doorsparen. Gastvrije ontvangst . Mooi bedrijf , aanrader.

We hebben ze ook wel vaak in een andere prijs klasse. Graag een andere keer.

goede service, goed behandeld

Goed bedrijf, doen wat ze beloven heb er al drie goeie occassions vandaan prima in orde. Moest laatst van een auto af kon hem zo brengen en nog geld toe ook. Mooie locatie ook.

Bedankt voor uw reactie

Bedankt voor uw reactie

perfect, zeker aan te bevelen

Helaas niet de auto van onze keuze kunnen vinden. Ontvangst is goed . Misschien een volgende keer wel een auto aanwezig die we zoeken.

Hou onze advertenties in de gaten. Koffie is er altijd

perfect, zeker aan te bevelen

Wij wilden i.p.v. onze Renault Kangoo diesel een zelfde type auto, maar dan een benzine uitvoering. Wij kwamen terecht bij iccars. De ontvangst was hartelijk. Nadat wij de auto bekeken hadden en ook een proefrit hadden gemaakt kwamen we tot een goede overeenstemming. De inruilprijs van de Kangoo diesel zorgde voor een goede aanschafprijs van de Kangoo benzine.

Hans bedankt voor de reactie. Graag tot een volgende keer

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden over onze aankoop. Gewoon goed !!

Bedankt voor de reactie.

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor de goede zorgen. We zijn SUPER bij met onze auto.

Was leuk zaken doen. Veel rij plezier.

Gewoon goed

Graag tot een volgende keer.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijn bedrijf. Zeer open bedrijfs cultuur.

Bedankt

goede service, goed behandeld

Bedankt voor de perfecte aflevering van onze bijna nieuwe \"gebruikte\" Toyota. Veel succes jongens. Fam.Kraan

Het was leuk zaken doen. Veel plezier met jullie auto.

goede service, goed behandeld

Op goede vrijdag naar I.C. Cars gereden om een gebruikte Mercedes te bekijken. Door file-verkeer pas net na sluitingstijd aangekomen. eigenaar en zijn zoon hebben nog keurig op ons gewacht. De Mercedes was precies zo zoals omschreven in de advertentie. Koop was dan ook snel gesloten. Auto in prima conditie en voldoet prima. Eerlijk bedrijf en een eerlijke auto. Kan dit bedrijf daarom zeker aanbevelen voor de aankoop van een gebruikte auto. Klasse

Bedankt voor de reactie. Veel plezier met de Benz.

goede service, goed behandeld

Een zeer vriendelijk en proficinele autobedrijf erg klant vriendelijk en stelt je op je gemak praten makkelijk maar niet opdringerig zijn duidelijk in hun standpunten en komen eerlijk en oprecht over een bedrijf die ik zeker zou aanraden.

Bedankt voor de leuke reactie. Wij wensen jullie veel plezier met de Polo GT.

perfect, zeker aan te bevelen

Perfect. Alles gegaan volgens afspraak.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede ervaring. Net bedrijf. Joyce.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste familie Wij zijn er blij met onze aankoop. De hele verkoop en afhandeling was perfect. Ga zo door Theo.

Veel plezier met uw auto. Autobedrijf IC Cars wezep

voldoende, een redelijke ervaring

Terwijl ik eerst dacht en een gevoel had ze hebben me opgelicht. Moet ik toegeven dat ze me toch een nette auto verkocht hebben. Alleen jammer dat er 2 banden slecht waren kwam ik achter bij het omzetten naar winterbanden. Maar prima bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedankt voor de leuke reactie. Veel rij plezier met de Kangoo. Autobedrijf I.C Cars wezep