Ik ben blij dat ik mijn auto heb gekocht bij I.C. Cars. Ik ben heel fijn en snel geholpen. Eerlijke, vriendelijke en behulpzame mensen. Ik kom er graag terug.

Bedankt voor de leuke review. Autobedrijf I.C.cars

Goede ervaring.

Na 5 maand toch maar even een reactie. We zijn zeer tevreden over onze aankoop. ( Volkswagen Passat , de mooie blauwe ) Auto deze week laten keuren voor de apk. Paar kleine dingen laten maken maar niets spannends. Bij dit bedrijf geen moeilijke verhalen maar gewoon duidelijk in wat ze verkopen. Bart.

Bedankt voor de leuke review ! Autobedrijf I.C.cars

Super service !!

Dit bedrijf verdient een dikke 10. Staat altijd voor je klaar en hebben nog betaalbare prijzen. Een echte aanrader.

Bedankt voor de positieve review Autobedrijf I.C.cars

I. C. Cars Een echt aanrader voor een betrouwbare auto

4-10-2022 Een Opel corsa op lpg vanaf fabriek gekocht zag er netjes uit er kwam een nieuwe apk op en ik zou de auto de volgende dag ophalen ik werd woensdag netjes gebeld dat de auto niet opgehaald kon worden want de auto reed niet op lpg en dit moest eerst verholpen worden voor dat ze de auto wilden afleveren eerder mocht ik niet komen en donderdag was het dan zo ver de auto stond netjes klaar onder het genod van een heerlijk kopje koffie en de nodige uitleg mocht ik de auto meenemen maar in de avond ging het esp en het motormanagement lampje branden de volgende dag gebeld met ic cars en omdat ik niet in de buurt woonde werd er voor gekozen om naar een garage bij mij in de buurt de auto uit te laten lezen en daar werd ontdekt dat er een kabel breuk in de inspuit rail zat wat de problemen veroorzaakte de breuk is hersteld probleem opgelost kosten 140,43 euro die helemaal vergoed zijn door ic cars dus mannen nogmaals bedankt voor de goede service jullie zijn echt een aanrader

Bedankt voor de positieve review ! Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling. Veel rijplezier met de Opel Corsa. Autobedrijf I.C.cars

Onderhoud perfect uitgevoerd

Auto gebracht voor onderhoud. Betaalbaar tarief. Auto weer netjes teruggebracht. Top geregeld.

Fijn betrouwbaar bedrijf, deal snel gesloten!

Wij hebben bij Mitch en Berry een prachtige Mustang gekocht! Onder het genot van een lekkere cappuchino de deal gesloten! Er was sprake van wederzijds vertrouwen , en dat is tegenwoordig zeker niet overal meer het geval. Prijs/ kwaliteit dik in orde. Wij raden IC Cars zeker aan! Bedankt toppers!

Eerlijk en oprecht

Heb een leuke auto gekocht bij i.c cars Vriendelijk behandeld en oprecht Netjes behandeld Goede service, ben al met super tevreden met me leuke auto Echt een aanrader om daar te gaan kijken voor een leuke auto Volgende auto zal weer bij hun zijn

Bedankt voor de Positieve Review. Veel plezier met jullie Opel. Autobedrijf I.C.cars

Zeer goed!!

Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Heb er een mercedes gekocht, auto rijd perfect en alle papieren erbij zoals in de advertentie stond beschreven. Kijk zeker als eerst bij dit bedrijf als ik weer een andere auto wil kopen.

Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met jullie E-Klasse. Autobedrijf I.C.cars

Professioneel

Sinds een week een auto gekocht, was een uur rijden. Maar zo blij dat ik hem hier heb gekocht. Vriendelijke mensen en zeer betrouwbaar. En ik ontzettend blij met mijn auto

Bedankt voor het gezellig zaken doen. Veel plezier met jullie Dacia. Autobedrijf I.C.cars

Eerlijk en oprecht

Op 1 april (geen grap) een occasion Volvo V70 gekocht. Deal was snel gemaakt en de verkoper wist te vertellen dat de auto altijd goed onderhouden was. Nu is dat makkelijk gezegd tijdens een verkoop. Een tijd later bij een specialist gebracht (preventief controle) waarbij de opmerking werd gemaakt dat de vorige eigenaar erg zuinig was en niet heeft bezuinigt op het onderhoud. Daarmee was de verkoper eerlijk en oprecht. Ben erg blij mee de aankoop. Aanbevelen zou ik zeker!

Bedankt voor de positieve reactie. Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe. Autobedrijf I.C.cars

goed bedrijf aanrader

Goede ontvangst en uitleg goede dealer onderhouden gebruikte auto,s te koop.We hebben een leuke opel corsa hier gekocht op G3 gas klantvriendelijk behandeld ze doen wat ze beloven niet meer en niet minder de airco functioneerde achteraf niet goed wat netjes hersteld is zeer tevreden over dit bedrijf. Bedankt voor de goede service. Wij zorgen voor goede mond op mondreclame wat jullie echt verdienen Toppie behandeld.

Bedankt voor deze positieve review en het gezellige zaken doen. Wij wensen jullie veel veilige kilometers toe. Autobedrijf I.C.cars

Vriendelijk!

Na een belletje kon ik s’avonds een mooie Peugeot 207 SW outdoor komen bekijken. De verkoper gaf mij vertrouwen en kwam eerlijk en zorgvuldig over. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik hier een auto heb mogen kopen. Klantvriendelijk, meedenkend en ruimte voor humor.

Bedankt voor het leuke zaken doen en veel veilige kilometers gewenst.

Net bedrijf

Goede ervaring met dit autobedrijf. Aanrader.

Bedankt voor de positieve review.

Vriendelijk, behulpzaam en super service !

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen, super service !!!

Bedankt Carli voor je review

zeer goed

komt zijn afspraken na en prettige ontvangst onlangs een polo gekocht voor een goede prijs top berdrijf

Bedankt voor het leuke zaken doen ! Veel plezier met jullie VW Polo. Autobedrijf I.C.cars

Goede ervaring

Leuk bedrijf met een mooie selectie auto's. Gastvrij en duidelijke uitleg. Komen hier zeker nog eens terug.

Bedankt voor de positieve reactie. Autobedrijf I.C.cars

Keurig bedrijf met prima service

We hebben hier een auto gekocht. Auto keurig afgeleverd met een nieuwe apk. 2 banden zouden worden vervangen met voor goed gebruikt. Bij afhalen van de auto gewoon 2 nieuwe gemonteerd. Zo hoort het. Bedankt !

Bedankt voor de recentie. Autobedrijf I.C.cars

Al jaren klant bij ic cars en goede service. Vriendelijke mensen. Nog steeds dankbaar dat Berry de wens van mijn man heeft waar gemaakt dit zullen we nooit vergeten

Betty We doen het altijd graag voor jou.

Hier voor onze zoon een occasion gekocht. Verkoop en verdere afhandeling keuring volgens afspraak.

Bedankt voor leuke reactie.

Erg fijn autobedrijf!

Onlangs heb ik een auto gekocht bij I.C. Cars. Ik had na een prettige ontvangst een goed gevoel bij dit bedrijf en ben er uitstekend geholpen. Ook de service achteraf bleek prima in orde! Wat mij betreft is dit autobedrijf een absolute aanrader!

Bedankt voor de leuke reacties.

Goed gevoel.blij met de nieuwe auto

Goed en snel gehandeld. Nu geluk hebben met de nieuwe auto .

Bedankt voor de review. Veel plezier met uw auto.

Bedankt voor de goede ontvangst en we zijn echt blij met onze nieuwe aanwinst.

Bedankt voor de review. Graag tot een volgende keer.

top

zeer te tevreden top

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met uw auto.

Goede ervaring

Net bedrijf met goede ontvangst en uitleg. Nemen echt de tijd voor de klanten. Wij konden het helaas niet eens worden over de inruilprijs van onze auto. Komen hier zeker nog eens terug.

Bedankt voor de reactie. Graag tot een volgende keer.

Gewoon perfect

Dit bedrijf verdiend echt een 10 !! Geweldige service en zeer gastvrij.

Ron Bedankt voor de reactie.

Prinses Margrietlaan 35 8091 AV Wezep