Genieten, simpel weg genieten

Heerlijk stukje gereden met prima begeleiding. Raad het zeker aan voor andere:)

Goede begeleiding voor het scooter rijbewijs! In 1x gehaald!

Prettige samenwerking met de instructeur!

Voor ons BE rijbewijs bij Bosch Veenstra terecht gekomen en na de fijne lessen met Michel met goede aanwijzingen hebben we in 1 keer ons BE rijbewijs gehaald! Heel blij mee.

Prima uitleg. Ook in één keer mijn E achter B gehaald

Prima instructie gehad van Michel

Fijne rijschool!

Goede begeleiding gehad bij mijn 2e poging om BE te halen (1e keer bij andere rijschool); geslaagd! Eerlijk advies, gezellige lessen :-)

Zeer goede rij-instructeur

Door de kwaliteiten van mijn rij-instructeur kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen en ging ik rustig naar mijn praktijk examen.

Beste rijschool van t Gooi

beste rijschool

;Professioneel, persoonlijk contact en maatwerk waar nodig.

Mijn ervaring met de rijschool Bosch en Veenstra, en meer specifiek Roy Prosman zijn zeer positief. De uitleg over zaken is duidelijk en aanwijzingen zijn direct. In de omgang is het contact; sociaal zeer prettig en waar kan informeel. Afspraken werden altijd nagekomen en maatwerk geleverd wanneer nodig. Ik zou zeker een tweede keer voor deze rijschool kiezen.

Goed geregeld

Snel mijn aanhanger rijbewijs mogen behalen nogmaals bedankt !

prima instructies

Wat mij betreft korte en duidelijke instructies.

Ik raad Bosch Veenstra zeker aan!

Ik heb het afgelopen half jaar motorrijlessen gevolgd van Roy voor het A2 rijbewijs. Roy gaf hele duidelijke uitleg, communiceerde altijd goed wat je moest doen en had handige tips. Ik heb vandaag mijn AVD examen voor het motorrijbewijs behaald. Ik wil Bosch Veenstra en Roy bedanken voor de begeleiding!

Gezellige en fijne autolessen!

Fijne autolessen van een ervaren instructeur. Altijd een veilig gevoel achter het stuur waardoor je zelfverzekerd de weg op gaat.

Fijne rijschool

Goed programma en fijne instructeur. Ook was de voorbereiding op het theorieexamen erg fijn! Zeker een aanrader

Hele goede en geduldige instructeurs!

Begon met schakel ondanks goede uitleg en geduld overgestapt op automaat. Weer een goede, geduldige instructeur en uiteindelijk geslaagd.

Leuke en gezellige rijopleiding

Ik moest mijn rijexamen scooter doen. Daarvoor mocht ik een rijopleiding volgen die mij goed heeft geholpen. Het was leuk om te doen en ik had een aardige instructeur. Er werd goed en duidelijk uitleg gegeven en ik voelde mij op mijn gemak

Goede instructie en leuk contact gehad. En in 1x geslaagd #aanhangerrijbewijs

Goede instructie en leuk contact gehad. En in 1x geslaagd #aanhangerrijbewijs

mijn rijbewijs eindelijk gehaald!

Ik persoonlijk heb al bij 2 andere rijscholen gereden en daar was mijn ervaring sub optimaal om het maar aardig te zeggen. Bij Bosch Veenstra was dit anders. Ik was in het begin uiteraard sceptisch, maar ik heb met instructeur Monique een hele goede tijd gehad. Ik zelf heb het geluk gehad dat ik en Monique veel in gemeen hadden wat betreft muzieksmaak dus het was altijd gezellig in de auto en dat maakte het rijden ook veel gemakkelijker. De rijlessen zelf waren ook een fijne ervaring omdat je word aangeleerd om altijd voorbereidt aan te komen op elk obstakel en van uit daar de goede stappen te nemen. Conclusie: Een hele fijne ervaring, en ik heb eindelijk mijn rijbewijs.

Fijne rijschool

Een fijne rijschool met goede instructeurs. Michael is rustig maar duidelijk. Voor mij als hieperdepiep was dat heel erg fijn. Ik heb mijn BE nu dan ook in the pocket!

Fantastisch!

Dankzij Roy alles in 1 keer gehaald! Ik heb een hoop geleerd en een berg gelachen! Nogmaals bedankt!!

De rijschool en instructeur Tim hebben uitstekend werk geleverd en ik ben in één keer geslaagd voor

Ik ben ontzettend blij met mijn ervaring bij deze rijschool! Dankzij mijn instructeur Tim ben ik in één keer geslaagd voor mijn rijexamen. Tim was niet alleen een uitstekende instructeur, maar ook nog eens heel gezellig om mee te rijden. Zijn rustige en duidelijke manier van uitleggen heeft mij enorm geholpen bij het leren rijden. De rijschool zelf heeft ook uitstekend werk geleverd. Alles was goed geregeld en de planning was zeer flexibel. Ik kon altijd lessen inplannen op tijden die voor mij het beste uitkwamen. Ik kan deze rijschool dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een goede, betrouwbare en gezellige rijschool. Nogmaals dank aan Tim en de hele rijschool voor de fantastische ervaring!

Erg fijne ervaring!

Alles met geduld en zorg aangepakt. Geoefend op dingen die minder gingen en veel aandacht aan de lessen leuk maken.

Prettig

Duidelijke instructies en handige tips. Lessen waren goede voorbereiding voor het examen.

Super goed

Legten alles super goed uit

Hele fijne rijlessen gehad, veel geleerd en een hele leuke instructeur gehad!

Ik vond de rijlessen heel erg fijn, ze hadden een duidelijke structuur en ik leerde hierdoor veel en snel! Het was een fijne omgeving met veel lachen maar ook veel leren.

Fijne rijschool.

Door de goeie ervaringen en cursussen die je bij jullie kan volgen heb ik zowel mijn autotheorie als praktijkexamen in 1 keer gehaald!

Chicagostraat 34

1334KD Almere