perfect, zeker aan te bevelen

Staan altijd voor je klaar, er is altijd een kop koffie voor je, en als klant heb ik veel vertrouwrn in ze. De sfeer is professioneel en gemoedelijk tegelijk. Super garage!

perfect, zeker aan te bevelen

Eindelijk eens een autobedrijf waarbij de menselijke faktor hoger in her vaandel staat dan het zoveel mogelijk verkopen van auto\'s. Ook als de garantie periode voorbij zijn ze zeer coulant. Mijn eerste auto was niet zo\'n succes. Toch na een half jaar van hun voor het \"omruilen\" weer een goede auto gekregen. We zijn nu na de enorme goede ervaring al met de hele familie bij HATEBO. Dus wat mij betreft is het het autobedrijf van het jaar!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Super autocentrum. Vriendelijke en deskundige service. Afspraken die worden gemaakt, worden nagekomen. Direct hulp. Deskundige reparaties en onderhoud. Auto voelt aan \'als nieuw\' na een onderhoudsbeurt.

perfect, zeker aan te bevelen

We rijden nu in de derde auto die we bij Hatebo hebben aangeschaft. Omdat we zakelijk rijden willen we probleemloos rijden. Hatebo zorgt er al jaren voor dat dit gebeurt. Vriendelijke, attente en vooral goede monteurs en een goede prijs-kwaliteit verhouding zijn voor ons zakelijk overwegingen om de uitstekende relatie met Hatebo in stand te houden. Hans en je team: Hou JE hoge niveau vast!! Kwekkeboom Juweliers B.V. Hengelo Ov.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben erg tevreden over Hatebo.Wij hebben inmiddels vele probleemloze Hatebo-kilometers gemaakt. Recent daar een Audi A6 2,7 Tdi gekocht. Dat was de na 2 Nissan Primera,s een Nisan Micra, 2 Mitsubishi\'s Colt, een VW Passat en een Audi A4 Tdi de zoveelste auto, die we bij Hans hebben gekocht. Natuurlijk, als je een gebruikte auto koopt, kan er altijd iets stuk gaan, ook bij een nieuwe trouwens. Onze ervaring is, dat Hatebo en het altijd netjes oplost, zelfs na de garantieperiode coulant op zoek gaat naar een goede oplossing. Petje af voor Hans en zijn team

slechter dan verwacht

slechte ervaring. hoop elende gehad met vw touran. maar mocht ik in ruilen voor andere auto. die auto staat nu weer te koop. komen erg vriendelijk en klant vriendlijk over maar ohww als het ze geld kost dan is alles om gedraait. er jammer hans en yvonne heel erg jammer. en dat je me dan ook nog is naait met de banden?!!! schaam jullie diep!!! nooitttt weer

perfect, zeker aan te bevelen

Begin Januari zijn wij op zoek gegaan naar een jong gebruikte Citroen C3 Picasso. Bij Hatebo was deze auto en na een proefrit hebben wij deze mooie auto gekocht en op vrijdag 13 Januari is deze auto aan ons geleverd. Deze citroen zag eruit als nieuw na de afleveringsbeurt bij Hatebo en de uitleg was optimaal. Wij zijn bij Hatebe superleuk ontvangen en hebben leuk zaken gedaan met Yvonne ( dit was voor ons de eerste keer dat wij bij een auto koop gehandeld hebben met een verkoopster) volgens ons een aanrader om met Yvonne te onderhandelen. Deze hele groep bij Hatebo is super vriendelijk en kundig op hun gebied n.l. auto\'s. Riek en Ben Walgemoet Drempt.

goede service, goed behandeld

zeer goed personeel en altijd vriendelijk naar alle klanten.

perfect, zeker aan te bevelen

Twee jaar geleden heb ik mijn huidige auto gekocht bij Hatebo en eigenlijk direct besloten hem ook daar te laten onderhouden. Daar heb ik tot op heden geen dag spijt van gehad. Ik vindt Hatebo een eerlijk, servicegericht en vriendelijk bedrijf, zowel Hans en Yvonne als het personeel.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Is een net bedrijf personeel staat altijd voor je klaar ook voor advies Ze hebben altijd een oplossing voor problemen met je auto Heb nog nooit zo\'n vriendelijk bedrijf gezien

perfect, zeker aan te bevelen

altijd bereikbaar, behulpzaam en even vriendelijk. Kortom een bedrijf waarvan je op aan kunt. tijdens de winter- / zomerbanden wisselen staat zelfs de soep en broodjes klaar, geweldig.

perfect, zeker aan te bevelen

Super klantvriendelijk, goede service, nette prijzen voor onderhoud en voor aanschaf. Mooi collectie gebruikte auto\'s in (zeer) nette staat en compleet met boekjes etc. Echt een bezoekje waard!

perfect, zeker aan te bevelen

altijd klantvriendelijk,behulpzaam ,vervang auto beschikbaar koffie terwijl je wacht, word goed naar je geluisterd,engaan opzoek als je iets nodig hebt bv winterbanden.Zitten nooit om een praatje verlegen en ze nemen de tijd voor je.Top daar .

perfect, zeker aan te bevelen

Je wordt altijd goed geholpen. Bij onderhoud, reparatie. Je kan er altijd terecht. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

perfect, zeker aan te bevelen

Hatebo heeft met al zijn kennis en ervaring een super Audi A3 voor ons gevonden verderop in Nederland. Ze hebben hem voor ons bekeken en nadat zij hem goed hadden bevonden pas aan ons verkocht. Het verwisselen van de zomer- en de winterbanden gaat op afspraak en supersnel. De koffie staat altijd klaar en al het personeel is super vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Wij willen geen andere garage meer. Dus Hatebo is een absolute topper!

goede service, goed behandeld

We hebben nu de 5e auto van Hatebo en dat is niet zomaar. Geweldige service en allemaal even vriendelijk. Ook om gewoon even langs te gaan en gezellig een kop koffie te drinken. Gewoon Top!

perfect, zeker aan te bevelen

SUPER 10 eerlijk betrouwbaar gastvriendelijk .

goede service, goed behandeld

was goed de prijs werd door gebeld van wat het ging kosten nieuw remschoenen set enz

Bredevoortsestraatweg 129 7121MJ Aalten