perfect, zeker aan te bevelen

Enkele weken geleden een Audi A3 limousine gekocht bij dit bedrijf. De contacten met dit bedrijf heb ik als uiterst prettig ervaren en de gemaakte afspraken werden allen nagekomen. Ik raad andere autoliefhebbers aan eens een kijkje te gaan nemen en te genieten van de gastvrijheid. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en de medewerkers gastvrij.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Vandaag eindelijk mijn FIAT 500 sport opgehaald! Heel fijn en vriendelijk geholpen door Hans. Zeker de moeite waard om vanuit Wassenaar naartoe te rijden!

goede service, goed behandeld

Ook ik wil graag vanuit Delft (jaja!!) het bedrijf HATEBO bedanken voor de goede service bij het kopen van een ontzettend mooie VW POLO. Hele leuke reacties dat ik in een auto rijd helemaal uit Aalten! Echt de moeite waard, zeer vriendelijke mensen & de koffie is ook lekker!

goede service, goed behandeld

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf voelde meteen goed en gaf volop vertrouwen. Correcte behandeling en service. Ik kom er graag weer.

perfect, zeker aan te bevelen

Zaterdag 10-1-2015 alweer mijn derde auto opgehaald bij Hatebo en dat is niet voor niets, ik kan u verklappen dat ik mijn vierde auto ook bij dit geweldige team ga aanschaffen,goed advies, goede service, gezelligheid en een bakkie koffie, en altijd een goede prijs, Wat wil je nog meer?

goede service, goed behandeld

Kort geleden mijn derde inruil auto bij HATEBO gekocht, al die jaren meer dan tevreden geweest. Het gehele team verdient alle lof. Altijd vriendelijk en bereidwillig tot buiten de werkplaats en kantooruren. Je krijgt hier echt het gevoel dat ze wat voor je over hebben.

perfect, zeker aan te bevelen

Na zeer prettig telefonisch contact heb ik een keurige regeling kunnen treffen om mijn nieuwe (gebruikte) auto iets eerder aan te schaffen dan gepland, op basis van wederzijds vertrouwen. Ik rijd nu een prachtige auto voor een scherpe prijs. Kortom een servicegericht en zéér betrouwbaar bedrijf, die ik ook bij iedereen kan en zal aanbevelen. Een dikke pluim voor Hatebo !

perfect, zeker aan te bevelen

we zijn uitstekend geholpen hier is klant nog koning thnx voor de leuke ontvangst en de bos bloemen, helemaal toppie

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Hans, Yvonne en medewerkers van Hatebo. We zijn al weer 1,5 week de trotse bezitters van een mooie Seat Altea. Supermooie auto!! We zijn er heel erg blij mee. Bedankt voor het fijne contact en de snelle service!! En namens de kids bedankt voor de lekkere lollies..

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben eigenlijk niet van de recencies schrijven! Nu, 1 maand later na aankoop van mijn gebruikte auto wil ik mijn blijdschap, tevredenheid en waardering uit spreken voor het HATEBO Team! Het begint met het surfen op internet met je budget, kijkt naar gebruikers ervaringen, bezoekt de websites en uit eindelijk maak je een afspraak bij het desbetreffende bedrijf. Het eerste telefonische contact was open en vriendelijk en ik wilde perse dezelfde dag nog een proefrit maken. Tijdens de afspraak werd alle tijd voor je genomen en vriendelijk uitleg gegeven over de 2de hans auto. De auto was net binnen en leek wel een lelijk eendje, na de proefrit hebben we heel ongedwongen de mogelijkheden besproken en afspraken gemaakt. Mijn \"nieuwe\" auto werd zelfs thuis afgeleverd omdat mijn restaurant open was. Ik zeg nieuwe auto, maar het is een auto van 12 jaar oud.....maar bij de aflevering was hij echt nieuw! Hij blonk aan alle kanten en zelfs de geur was als van een nieuwe auto! Hans en zijn team hebben de auto technisch echt helemaal in orde gemaakt conform afspraak en nu na 1 maand later kan ik zeggen, hij rijdt helemaal TOP! En dat allemaal voor een prima prijs/kwaliteit verhouding bij een \"familie bedrijf\" waar geen plaats is voor snelle verkoop praatjes maar waar klantgerichtheid, service en vertrouwen hoog in het vaandel staan! Team Hatebo, jullie hebben er een ambassadeur en een heel tevreden klant bij!

goede service, goed behandeld

Wat een verademing!! Goede mix van klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid. Een voorbeeld voor velen.........

perfect, zeker aan te bevelen

klantvriendelijk,personeel is vrolijk en als je binnen komt danzeggen ze vrolijk goedendag de baas ontvangt je met open armen enze geven je hier goede adviezen . ze hebben goedeservice en genoeg keuze auto s firma hatebo nog bedankt voor de open ontvangst...

goede service, goed behandeld

Autobedrijf Hatebo Hallo Hans, Yvonne en Hatebo-team Donderdag 20 dec zijn we bij jullie naar onze nieuwe auto (peugeot 206) wezen kijken en zijn hartelijk ontvangen. Na de proefrit hebben wij deze auto zonder enege twijfel gekocht en hebben hem donderdag 27 dec opgehaald. De auto heeft eerst een grote beurt gehad en is geheel gepoetst. Na de koffie en bloemen hebben we de auto in ontvangst genomen. De auto rijd super en dit autobedrijf is een voorbeeld voor vele andere bedrijven !!!!!!! De sevice gaat verder dan alleen de auto. Wij hadden nog een reis te gaan en wilde nog iets eten en vroegen of er een pannekoekenhuis in de buurt was. Zij belde meten of ze open waren. Mmmmmmmmm das pas service. Groetjes coen en Jolanda Passchier N-Braband

goede service, goed behandeld

ik heb een vw golf gekocht en ben er zeer tevreden over heb er nu 2000 km opzitten perfect ik beveel deze garage dan ook aan aardige mensen ook de monteurs alleen de centrale vergrendeling doet het nog niet maar moest terug komen is nog niks van gekomen maar ga er deze maand naar toe zullen wel denken waar blijft hij groeten

perfect, zeker aan te bevelen

Pas geleden bij dit bedrijf een auto gekocht. Ze begrijpen hier goed hoe een consument behandeld wil worden. Hier kunnen veel autobedrijven een voorbeeld aan nemen. Klantvriendelijk en service staan hier hoog in het vaandel.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben een tweedehandse auto gekocht. Bij het ophalen van de auto leek hij als nieuw. Helemaal te gek. De koffie staat altijd klaar, en je koopt met zeer veel plezier een auto bij Hatebo. Ga gewoon zo door!!!

goede service, goed behandeld

We hebben bij HATEBO alleen maar erg goede ervaringen.Met het onderhoud van de auto.En ook bij de aankoop van onze auto`s was de service altijd perfect.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat premier Rutte en minister De Jager niet lukt, lukt dit bedrijf wel: bij mensen een glimlach op het gezicht brengen en ze weer blij laten worden bij de aanschaf van een auto! De wijze waarop dit bedrijf ons heeft ontvangen, verzorgd en geholpen bij een voor iedereen onverwacht probleem, heb ik zelfs nog nooit bij mijn merkdealer meegemaakt. In één woord: KLASSE! Nog net geen \"bed & breakfast\", maar het kwam wel heel dicht bij. Dank voor alles en we zullen dit bedrijf zeker niet vergeten en aanbevelen bij onze familieleden, vrienden en kennissen. Het hele HATEBO - team: dank voor alles! Groeten en een brabants Houdoe van Betty en Arno Mulder

goede service, goed behandeld

staan altijd voor je klaar, zeer goede service.

goede service, goed behandeld

uitstekende service, altijd aandacht voor de klant