perfect, zeker aan te bevelen

Aardige instructeurs die toch streng zijn wanneer nodig, en super geduldig. Topervaring!

perfect, zeker aan te bevelen

heel positief, goede uitleg, heel goede begeleiding. Je kunt merken dat de instructuur passie hiervoor heeft.

goede service, goed behandeld

In maart 2016 gestart met rijlessen bij rijschool Huisman! Helaas wilde de theorie bij mij niet helemaal lukken. Met de geweldige begeleiding, het geduld en de goede uitleg van Ank slaagde ik er toch in om mijn theorie te halen! En nu na ruim drie jaar heb ik eindelijk mijn rijbewijs! Het geduld, de begeleiding en de uitleg zowel theoretisch als in de praktijk stelde je enorm op je gemak! Ik was best wel onzeker, maar met behulp van Ank en Henk kan ik nu zeggen dat ik zelfstandig de weg op kan! Kortom een super goede begeleiding voor iedereen!

goede service, goed behandeld

Na eerst bij een andere rijschool te hebben gelest, was ik op zoek naar een nieuwe vakkundige rijschool met veel geduld en begrip, die alles duidelijk kan uitleggen. gelukkig heb ik bij Huisman deze rijschool gevonden!!

goede service, goed behandeld

Vandaag in een keer geslaagd voor het autopraktijkexamen, dankzij de leuke leerzame lessen van Rijschool Huisman. Het RIS-systeem was heel fijn om mee te werken, omdat je stap voor stap en steeds zelfstandiger leert rijden met een hele sterke basis. Ook zijn Henk en Ank heel erg precies in het aanleren van alle handelingen. Ik zal iedereen deze rijschool aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

Stapje voor stapje ben ik over mijn rijangst heen. De situaties die ik lastig vond heeft Ank duidelijk uitgelegd en kon ik rustig oefenen. Eerst in de mini en later in de eigen auto! Toen het in de winter even spannend werd met sneeuw en gladheid heb ik nog een les aangevraagd. Ook dat was in te passen en ging goed. Ik zou de rijschool zeker aanbevelen bij onzekere bestuurders. Hoewel ik rijden nog steeds niet heel leuk vind, ga ik nu wel weer de weg op. Bedankt Ank.

perfect, zeker aan te bevelen

Super, duidelijke afspraken en een snelle succesvolle afronding.

perfect, zeker aan te bevelen

Via een oud collega heeft mijn vrouw mij een pakket cadeau gedaan om mijn grote wens, een motorrijbewijs, nu eindelijk eens te gaan halen. Wat mij betreft had ik dat nergens beter kunnen doen dan bij rijschool Huisman! Ik heb Henk leren kennen als een ècht motordier en een zeer kundig instructeur. Zaken die ik niet snapte of niet in de vingers had, deed Henk (na eerst uitleg te hebben gegeven) zelf voor. En voor mij (en denk eigenlijk voor iedereen) werkt dat het beste. Niet in de auto of busje achter je aan kachelen maar ook zelf op de motor om zelf dingen voor te doen. Ik zeg dikke prima! Uiteindelijk had ik iets meer lessen nodig dan het pakket maar dat lag aan het feit dat ik zelf wat meer moeite had met de bijzondere verrichtingen. Leer een minder jonge vent maar eens de \'lambada te dansen\' als ik een hekel heb aan dansen, hè Henk 😉 Het mooie van Rijschool Huisman is ook dat het absoluut geen klokkijkers zijn. Een les duurde een uur, of twee als je dubbele les had (Wat ik voor motor lessen wel aanraad) maar uitloop kwam ook wel eens voor omdat er ook de tijd werd genomen on zaken goed te evalueren. Wel zo prettig. Ook prettig is dat nu het rijbewijs binnen is, Henk heeft aan gegeven altijd klaar te staan met raad en daad. Stel dat het even duurt voor je een motor aanschaft of gewoon wat tips en tools wil hebben om veilig met je motor te gaan rijden. Wat mij betreft geeft rijschool Huisman je de juiste baggage mee om uiteindelijk veilig vele kilometers met plezier te gaan rijden! Rijschool Huisman, bedankt! 👍

goede service, goed behandeld

Ik heb Leerzame, fijne lessen gehad bij rijschool huisman Rijlessen aangepast op maat Ik voel me nu zelfverzekerd om zelfstandig te rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb een leuk twee weken gehad en was zeer leerzaam en duidelijk uitleg

perfect, zeker aan te bevelen

De lessen waren goed en op maat. Wanneer er lastige dingen zijn tijdens de rijles op de motor dan kan dit nadien besproken worden en wordt hier ook ruim de tijd om dit uit te leggen en weer te geven. Al met al zal ik rijschool huisman zeker aanraden binnen mijn kringen.

goede service, goed behandeld

Zeer fijne rijschool. Gebruik maken van blokuren is zeer handig bij de eerste lessen. Tip: Haal eerst je theorie (was veel gemakkelijker geweest als ik dat ook had gedaan).

goede service, goed behandeld

Goede en leuke rijlessen gehad. Goeie begeleiding gehad.

goede service, goed behandeld

Je merkt heel goed de deskundigheid van de lesgeven. Heel fijne ervaring gehad.

voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb leuke lessen gehad bij rijschool huisman

goede service, goed behandeld

Zeer leuke en leerzame lessen

goede service, goed behandeld

De kwaliteit van deze rijschool is zeer hoog en ik heb genoten van de lessen. k beveel deze rijschool dus aan iedereen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

De rijlessen waren fijn, leerzaam en leuk. Heb nooit een ongemakkelijk gevoel gehad tijdens de lessen.

goede service, goed behandeld

Bij deze rijschool in 1 keer mijn rijbewijs behaald, geven beide goede lessen, zijn rustig en leggen duidelijk uit.

goede service, goed behandeld

Ik heb de lessen prettig ervaren en ze waren heel leerzaam. Ik beveel deze rijschool zeker aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Top rijschool! Ik ben hier elke keer met plezier ingestapt en heb alles als prettig ervaren.

Veerweg 10

6129BA Urmond