Vriendelijk en deskundig

Top rijschool

Mijn motor lessen heb ik bij deze rijschool gevolgd en geslaagd !!! Henk is een hele fijne man die je alles rustig en goed uitlegt, Zeker een aanrader!!! P.S mocht je wat stijf zijn in de bochten begin dan alvast met de lambada te dansen om de heupen los te krijgen ;)

Goede begeleiding & aardige instructeurs

Ik ben tijdens mijn lessen bij Huisman goed begeleid door ervaren en begripvolle instructeurs. Door de covidtijd heen ondanks de maatregelen hebben ze mij nog steeds goed les kunnen geven. Daarnaastvus hun lesauto een fijne en veilig omgeving om je lessen te doen.

Hele fijne rijschool

Henk heeft een goede aanpak waardoor ik steeds meer zelfvertrouwen kreeg. Henk is een rustige en prettige rijinstructeur, maar is wat feller daar waar nodig is. Al met al zeker een aanrader!

Hele goede rijschool!

Het is een hele fijne rijschool, Henk is echt een goede rij instructeur! Ik heb ook leuke rijlessen gehad en veel gesprekken!

Fijne Rijlessen

In 1 keer geslaagd! Alles goed en fijn aangeleerd en zeker zelfvertrouwen gekregen! Fijne rijinstructeurs die fijn in de omgang zijn! Top!

Goed en opricht

In het begin heeft henk een zachte aanpak en veel geduld en als je naar het examen toewerkt is hij wat harder zodat de puntjes op de i worden gezet

Een rijschool vol passie en gedrevenheid!

Een halfjaar lang heb ik motorrijlessen gehad bij rijschool Huisman. Henk is een zeer gedreven instructeur die op een rustige, duidelijk en gepassioneerde manier uitleg geeft. Henk zorgt ervoor dat je als een echte motorrijder je rijbewijs haalt! Zeker een aanrader om bij te gaan lessen!

Fijne rijschool

Een 7 jaar geleden hebben ze mij goed geholpen door mijn autorijbewijs in 1x te behalen, en gister na 7 jaar trouwe dienst bewezen te hebben het motorrijbewijs ook in 1x gehaald! Zeker een aanrader!

Fijne rijschool

Hele fijne rijschool. Beide instructeurs geven duidelijke uitleg en stellen je op je gemak.

Uitstekende rijschool

Voor mij kon ik geen betere rijschool voorstellen ze gaven mij de rust tijdens de rijlessen en legde alles heel goed uit wat ik in welke situatie het best kan doen ik heb hier met veel plezier gereden en hoop dat ze dat gevoel nog bij vele andere mogen geven

Uitstekend!

Een rijschool met een ervaren instructeur! Altijd met plezier de rijlessen gevolgd en uitstekende begeleiding gehad. Zeker een aanrader!

Goede rijschool

Het is een goede rijschool met fijne instructeurs. Ik ben goed geholpen om mijn rijbewijs te halen. alles was top geregeld. Zeker een aanrader.

Fijne rijschool!

Ik heb hier altijd fijne lessen gehad. Beide instructeurs leggen alles goed en duidelijk uit. Dit heeft voor een succesvolle afronding gezorgd.

Ik heb zowel in het praktijk maar ook heel wat theorie les gekregen. Tussendoor gebeurde er dingen in het verkeer en daar kreeg ik dan uitgebreid uitleg over of advies hoe ik het de volgende keer beter kan doen. Al met al ben ik zeer tevreden over de lessen!

Excellent experience for drive learning

Excellent learning experience for driving with a cute car, a nice coach and great conversations. Via the lessons, I have received professional advices on how to drive car safely and smoothly. During the Covid time , my coach cleans car very well to ensure a healthy car learning environment. So I strongly recommend this driving school and my coach Henk!

• Would you recommend us? Yes

Instructeur met hart voor zijn vak

Ik heb mijn motorrijbewijs bij Henk gehaald. Een zeer ervaren instructeur die geduldig en vakkundig les geeft. Je krijgt alle aandacht omdat je alleen rijdt, en hij gaat met de motor mee. Het is gewoon privéles. Ik kan iedereen die graag het motorrijbewijs wilt gaan halen, Henk ten zeerste aanbevelen. Henk is een instructeur die met passie motor rijdt en dit graag overbrengt. Ik heb genoten van mijn rijlessen!

Fijne rijlessen, veel geduld en aandacht

De rijlessen heb ik als prettig ervaren, er werd ingespeeld op mijn behoeften. Ook de begeleiding van de theorie lessen vond ik erg leerzaam en hebben mij verder geholpen. Bedankt voor alle geduld en aandacht!

Zeer fijne rijschool met leuke rij instructeurs

Ik heb hier hele fijne lessen gehad, ik was een onzeker type in de auto maar dankzij mijn rij instructeurs ben ik al heel wat zelfverzekerder geworden

Fijne rijschool

Keurig geholpen om aan rijtest te voldoen.

Top rijschool met veel geduld

Ik heb hele leuke motorrijlessen gehad van Henk. Het fijne is dat Henk met de motor achter mij aan reed en zo het een en ander voor kon doen. Tevens kreeg ik zeer deskundige advies en uitleg. Het een op een rijden was voor mij ook super zo kreeg ik alle aandacht.

Fijne rijlessen

Ik heb altijd fijne rijlessen gehad. Zowel Ank als Henk namen zich overal de tijd voor en legde alles goed uit.

duidelijk en rustige uitleg.

Op het moment van de rijlessen zat ik niet goed in mijn vel, maar dankzij de goede en rustige manier van uitleg en begeleiding heb ik alles toch in 1 keer gehaald!! Al duurde het wat langer maar ik ben super blij!!

Het waren gezellige en goede lessen!

Ik kreeg mijn foute duidelijk gezegd en werd mij op een leuke manier geleerd hoe ik mijn foute moest oplossen. Bedankt voor alle leuke rijlessen!!

goede service, goed behandeld

Ik wilde graag in een mini lessen. Kwam hierbij uit bij Rijschool Huisman. De eerste weken heb ik 2 keer in de week les genomen, zodat het wat sneller zou gaan :) daarna 1 keer per week. Heb met beide instructeurs gereden, ook aan te raden. Leuke tijd gehad, goede begeleiding en iedere keer met plezier in de mini gestapt. Kortom, aan te bevelen!

Veerweg 10 6129BA Urmond