Prettig ontvangen en geadviseerd in de aanschaf van een auto

Prettig ontvangen en geadviseerd in de aanschaf van een auto. Na een proefrit en bakkje koffie tot koop overgegaan. We zijn heel blij met onze auto waar we al mee naar Frankrijk op vakantie zijn geweest.

geweldig geholpen

Geweldig geholpen

De garage stond er vanaf de aankoop.

Luisterend oor en direct handelen bij kapotte accu en deze onmiddellijk vervangen.Beurten correct.

Snel en goed geholpen.

Probleem met mijn auto is snel verholpen. Kon direct komen met een probleem aan mijn auto, kreeg vervangend vervoer. Volgende dag kon mijn wagentje weer ophalen. Top...... bedankt voor de snelle service.

Betrouwbaar en goede service

Al jaren in volle tevredenheid klant, vroeger in Maarheeze bij zijn vader en nu in Nederweert bij Roland. Altijd een prima service. Hopelijk hoef ik nog lang geen nieuwe auto, maar als het zover is dan weer bij Roland.

In 1 woord Top

Zeer tevreden over de manier van ons verkoop gesprek. Heel prettig en goed geholpen. Aflevering alles top en volgens afspraak.

Vanaf het eerste moment dat ik hier kwam meteen een goed gevoel door het vriendelijk personeel en een toegewijde eigenaar. Met veel enthousiasme en vertrouwen mijn auto gekocht. Op dezelfde dag deed de radio het niet meer, maar zonder problemen werd deze direct vervangen zonder kosten. Kortom, een betrouwbaar bedrijf met een top service!

Super ervaring

Leuke mensen, uitstekende service! Was de lange reis meer dan waard

Ze zijn vertrouwd en geven goed advies.

Fijne klantgerichte omgang

Zeer prettige fijne vriendelijke klantgerichte omgang met mij. Prima service en professionele manier van werken. Ik ben zeer tevreden over Hanssen. Aanrader.

Flexibel

Normaal maak ik een afspraak. Is er onverwacht iets met mijn auto, kan ik toch altijd binnenrijden. Ze helpen je vriendelijk en direct. Thnx mannen.

Fijne, eerlijke garage.

Altijd eerlijk en netjes geholpen.

Uitstekende garage waar de menselijke maat, service en eerlijke prijs nog hoog in het vaandel staan!

- je wordt altijd vriendelijk en persoonlijk benaderd - enorm service- en klantgericht - duidelijke afspraken bij onderhoud/reparaties. - je wordt nooit verrast door onredelijke of onverwachte kosten. - kortom: een uitstekende garage!

Zeer goede service

Ze denken altijd goed mee en schepen mij nooit op met onnodige kosten. Qua prijs ben ik ook zeer tevreden over hun diensten.

Perfecte service!

Bij de jaarlijkse APK kreeg ik gratis vervangend vervoer

Fijn en goed geholpen

Snelle, vriendelijke service

APK keuring aangevraagd en op zeer korte termijn afspraak kunnen maken. Bij binnenkomst meteen aan de beurt en zeer vriendelijk en goed geholpen. In een gezellige wachtruimte met een aangeboden kopje koffie en een tijdschrift viel het wachten niet lang. Helemaal tevreden over alles.

Prima service goed en vriendelijk behandeld

Kleinigheidje aan auto. Dit gemeld en zeer goed opgelost.

De reparatie aan de auto was tip top uithevoerd

Een aanrader als u een garage zoekt.

Vriendelijk en eerlijk

zoals het hoort

Onderhoud en distributie

Goed en duidelijk geadviseerd achteraf geen verassingen. Tot de volgende keer.

Gewoon "Top'' heeft geen verdere toelichting nodig

Gewoon "Top'' heeft geen verdere toelichting nodig

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld