Zeer tevreden een dikke 10

Prima werk verricht, duidelijke afspraken over prijs en reparatie.

Ze zijn flexibel en werken netjes

Ze zijn flexibel en werken netjes. Prettige ervaring.

Goede en snelle service

Op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken voor de APK keuring. Er werd tijdens de keuring telefonisch contact met mij opgenomen ivm diverse extra kosten en reparaties die nodig waren om de APK keuring naar tevredenheid en volgens de eisen te kunnen uitvoeren. Diezelfde dag kon ik de auto weer ophalen.

Netjes op de afgesproken tijd klaar.

Netjes op de afgesproken tijd klaar.

Goede service, snel geholpen

S ochtends de auto gebracht en paar uur later gebeld met wat er aan de hand was en wat de kosten waren. Om 17 uur kon ik de auto weer ophalen en reed hij weer. Dus fijne goede service voor een betaalbare prijs

Een geweldige en zeer goede garage.

Bij Hanssen Auto's wordt je uitstekend en op een professionele manier geholpen . Ze zijn zeer betrouwbaar en klantgericht. Ik raad iedereen aan om er naar toe te gaan.

Uitstekend!

Na werkzaamheden wederom binnen 1 dag alles weer in orde gemaakt voor de APK

Flexibel, betaalbaar en goed, dus helemaal Oke

Als je belt en je hebt een acuut probleem, wordt je altijd geholpen. De prijs valt ook nooit tegen.

Keurig gehandeld en ik ben blij met de aankoop

Vertrouwen krijgen en vertrouwen geven, zijn voor mij het belangrijkste bij handel drijven. Daarnaast is natuurlijk de kwaliteit van het product en de prijs belangrijk. Bij Hanssen auto’s ben ik blij met de ontvangen auto en ook met de service en het genoten vertrouwen. Dus een tevreden klant

prettig, snel en flexibel

prettig, snel en flexibel

Uitstekende service.

Uitstekende service, en betrouwbaar.

Snelle service! Defecte ruitenwisser op de achterruit over het hoofd gezien, scheelt 1 ster!!

Altijd goede ervaringen gehad met garage Hanssen! Verzoek om ons oude e-mail adres [email protected] te laten vervallen en het nieuwe adres: [email protected] in het klantenbestand te zetten. Bedankt

Afspraak is afspraak gecombinerd met een gode service.

Zie boven.

Keurig en vlot

Snel en goed verzorgde service

Super service

Wederom zeer goede service!

Start motor van auto was stuk. Kon hem meteen inleveren voor reparatie en hij start nu weer perfect.

Onverwacht goed en nauwkeurig

Superattent bedrijf die eerlijk en nonsens te werk gaat! Top!

Snel en goed

Snel keurig afspraak goed nagekomen

Geweldig en vriendelijk ontvangen

APK en kleine beurt voor een eerlijke prijs.

Zoals altijd een goede service.

Perfecte service!

Zeer goede garage in alle opzichten.

Prima geholpen

Altijd snelle en goede service, bedankt!

Geweldige ervaring

Onlangs een auto gekocht hier, alles op vertrouwelijke basis, de auto moest nog gekeurd geworden, hij was voor mijn dochter en die wilde er een 5 tal jaren mee rijden, de auto werd goedgekeurd, maar de jaren daarna zou hij niet door de keuring zou komen, de heer Hanssen zei dat er een probleem mee was, en dat het meerdere honderden euro's zou gaan kosten om het probleem op te lossen, een probleem dat hij zelf niet kon oplossen, hij heeft daarna contact opgenomen met ons en eerlijk gezegd hoe het er voor stond, we konden voor een aanzienlijk bedrag minder de auto toch kopen, of de verkoop annuleren, dit bedrijf verdiend een dikke tien !!

Prima alles volgens afspraak

Alles zeer netjes

Altijd een goede en eerlijke service

Breng regelmatig mijn auto’s bij Hanssen en kan zelfs vaak zelfs zonder afspraak m’n auto’s laten nakijken. Ze zijn altijd duidelijk en eerlijk. En niet zoals bij kwikfit dat je voor een kleine controle komt en plotseling hebben ze al je banden vervangen zonder iets met je te bespreken haha.