perfect, zeker aan te bevelen

Fijne garage, personeel denkt met je mee!

goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring en prima vakkundig personeel! Wij zijn al jaren zeer tevreden klant!

goede service, goed behandeld

altijd goed en vriendelijk, staan gelijk voor je klaar. vriendelijk personeel, zowel in de werkplaats als aan de balie.

Super bedrijf!

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Fantastische service, na m\'n Porsche 911 en BMW 530d nu ook m\'n BMW 750XD in onderhoud. Fijne mensen die altijd klaar staan. Hier is klant echt koning.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Mooi bedrijf goede service met de afgelopen servicebeurt weer keurig geholpen .

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk geholpen. Tevreden over de service bij de koop van onze auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Bij Dijkwel kom ik al jaren top service en vriendelijke mensen. Binnenkort kom ik kijken voor een mooie tweedehands station Alexander ;)

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zojuist hebben wij onze auto teruggebracht. Deze auto, BMW kenteken 22-NHH-5, hebben wij op 14 september bij Dijkwel gekocht. Wij hebben tweemaal gevraagd of de auto een schadeverleden had. Hierop werd medegedeeld dat dit niet het geval was. De auto zou ook vóór aflevering nagekeken worden. Onderweg naar huis ging er al een lampje branden, de volgende ochtend lag er vloeistof onder de auto. Wij hebben direct contact opgenomen met Dijkwel. Er werd ons medegedeeld dat wij de auto bij onze plaatselijke garage mochten laten nakijken. Wat bleek: Een lijst aan mankementen en storingen in diverse sensoren. En bovenal bleek dat de auto aan de zijkant en aan het dak aanzienlijke schade gehad had! Wij hebben ontbinding van de koopovereenkomst gevraagd, Dijkwel weigert vervolgens om zowel de nota van onze garage volledig te vergoeden alsmede ontvangen wij het aankoopbedrag niet volledig terug!

perfect, zeker aan te bevelen

Airco werkte niet meer en kleine storing trekhaak electrisch. Helemaal uitgezocht en duidelijke raad en advies gekregen. Men neemt eerst contact op over eventuele kosten, zodat jij zelf beslist wat te doen... Geweldige garage direct bij het binnen komen, leuke ontvangst, niet opdringerig,,..

perfect, zeker aan te bevelen

Fijn bedrijf met echt klantcontact

goede service, goed behandeld

Keurig te woord gestaan door iedereen die ik tegen kwam in het bedrijf of aan de telefoon. Toen ik voor de tweede keer belde herinnerde de receptioniste mij. Dat sprak ze uit en dat vindt ik heel bijzonder. Ik voelde me ook erg welkom. Let wel op; de koffie bij Alexander is lekkerder dat de koffie voor in de zaak. Min puntje ;-). Prima service in het geheel. Zelfs deze \"lange afstand\" koop was voor mij spannend maar kreeg voldoende vertrouwen voor een goede koop door de mensen van Dijkwel. Ik ben blij met mijn mooie Vectra ! Bedankt voor de uitstekende service!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer professionele garage! Iets meer dan een half jaar geleden een 2e hands auto gekocht met 6 maanden BOVAG-garantie voor een goede prijs. Toen de garantie net voorbij was ging er een bobine kapot. Ondanks dat het onderdeel niet op voorraad was is de auto diezelfde dag nog gerepareerd. Er is zelfs een 2e bobine vervangen welke niet meer helemaal goed was. En dat allemaal kostenloos! Super service van Dijkwel Auto Shopping Centre! Ik ga hier zeker terug voor onderhoud en mijn volgende auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd zeer kundig geholpen bij de aankoop van een auto. Onderhoud is top! Altijd (gratis) vervangend vervoer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Recent heb ik een gebruikte auto gekocht waar de bestuurdersstoel door gebruik en slijtage was ingezakt. Dit had ik niet gemerkt tijdens de proefrit. Ook na de aankoop was de firma Dijkwel Auto Shopping Centre bereid om de kosten voor herstel op zich te nemen. Daar ben ik heel erg blij mee.

goede service, goed behandeld

Eerder een negatieve ervaring gegeven en naar aanleiding hiervan werd er snel contact met mij opgenomen. Hierdoor snel tot overeen stemming gekomen en moet ik mijn waardering herzien. Excuses van Dijkwel aanvaardt en tot aankoop overgegaan. Helaas waren wij beide druk en was telefonisch geen contact mogelijk. De alternatieve moderne manier van communiceren/contacten via mail liepen helaas niet naar tevredenheid.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas een mindere ervaring met deze verkoper. De moeite genomen om 1,5 uur te rijden om een proefrit te maken. Vervolgens een mail gekregen met de gemaakte afspraken om vervolgens in de onderhandelingsfase na ruim een week niets meer te vernemen. Zo ga je niet met klanten om. Eerste indruk was positief. Opvolging en reactie laat te wensen over. Bellen is sneller? Geen contact gekregen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

de eerste garage in mn 58 jarig bestaan waar ik vertrouwen in heb deskundig,betrouwbaar,eerlijk,prima service

goede service, goed behandeld

Goede ervaring. Klantgericht en service.

goede service, goed behandeld

Goede service, klantvriendelijk personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

Na mijn telefoonnummer achtergelaten te hebben, belde dit bedrijf mij de volgende werkdag op. Ik was helemaal in de ban van hun blauwe renault twingo die gelijk voor mij werd gereserveerd. Geweldige service, prachtige auto, en nog extra garantie ook. Ik beveel Dijkwel Auto shopping zeer zeker aan! Ik ben heel gelukkig met mijn mooie auto!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Erg klantvriendelijk en goede service

goede service, goed behandeld

Vriendelijk personeel. deskundige en goed toegankelijke mensen in de werkplaats. Goede service.