Nou ik mag niet klagen het bevalt mij uit steken

Heel goed gedaan

Reliable, efficient, professional

Found them to be clear & professional in their communication with me. Called once they looked at the car to discuss options and pricing so that I was informed every step of the way. Car delivered back the same day, washed & cleaned.

Toppers zijn het!!

Goede en snelle service. Betrokken en klantgericht. Professionals op gebied van auto’s. Misschien niet (altijd) de goedkoopste, maar wel altijd goed!

Goede service; aardige monteurs

snelle apk. Deskundig

Top service!

Zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Toelichting op factuur van verrichte handelingen tijdens onderhoud. Hartelijk dank voor het uitzuigen van de auto, verrassend!

Prima service!

Deskundig personeel, vriendelijk behandeld en vooraf prijsopgave. Dat heb ik als prima ervaren.

Goede service en betrouwbaar

Altijd goed geholpen en kan er op aan dat de auto veilig de weg op kan

Super snelle actie en uitermate vriendelijk te woordgestaan

Ik ben op advies van een oud garage eigenaar bij jullie terecht gekomen. En zeer tevreden, zeer vriendelijk te woord gestaan, snelle reparatie met vooraf overleg en prijsopgaaf. Dat heb ik als zeer prettig ervaren. En bij het ophalen van mijn auto duidelijke uitleg. Het wassen en uitzuigen van mijn auto is zeer gewaardeerd, dank daarvoor.

Vertrouwd en goede service. Geen nummer gevoel maar persoonlijke benadering.

Goede service en heldere toelichting

Breng al jaren mijn auto bij deze garage. Heb vertrouwen in de correcte en nette afhandeling van werkzaamheden. Vooraf wordt netjes gebeld wat eea gaat kosten en waarom iets nodig is.

Geweldig bedrijf, geweldige service.

Ik had een afspraak voor apk en kleine beurt toen ik ‘s morgens mijn auto wilde brengen starte deze niet. Er is iemand gekomen en heeft mijn auto gestart en naar de garage gereden. Einde van de middag werd mijn auto weer thuis afgeleverd gewassen en gestofzuigd. Dat noem ik nog eens service.

Zeer goed.

Reparatie naar wens verlopen

Prima service , binnen de tijd gerepareerd.

Fijne garage

Service perfect, je word altijd netjes geholpen, ze kijken altijd naar een oplossing. Fijne garage om je auto te brengen

Vriendelijke benadering en nette oplevering

De eerste keer voor mijn Kia Picanto in onderhoud bij jullie. De volgende keer komen we terug, al schrok ik wel van de uiteindelijke kosten, die vielen niet mee! Had ik niet zo hoog verwacht. Prettig dat ik de auto gewassen terug kreeg.

Prima geregeld

Prima service, altijd overleg voordat men gaat handelen, duidelijke info over mogelijke extra (onvoorziene)kosten. Ik ben zeer tevreden

Top garage

Ben gewoon niet anders van ze gewent. Top service en kwaliteit. Ook de prijzen zijn normaal.

Uitstekend en eerlijk geholpen

Altijd bij Auto Londen voor mijn APK! Ben altijd uitstekend geholpen, snel en ze zijn er zo vriendelijk.

Goede service en vriendelijk geholpen.

Ze staan altijd voor je klaar. Zijn duidelijk over de kosten.

Geweldige snelle service!

Dank jullie wel en tot de volgende keer!

Fantastisch mensen!!!

Ik stond met pech langs de snelweg en auto bedrijf London heeft de auto zonder moeite de zelfde dag nog opgehaald en gerepareerd. Ik ben heel blij met de goede service

Prettige contacten.

Ik krijg hier deskundig advies.

Altijd betrouwbaar en volgens afspraak!

Heb bij garage Londen een tweedehands Golf gekocht. 100% blij mee. Service ook na aankoop ouderwets goed.

Vriendelijke en goede service.

Je wordt goec voorgelicht over de kosten en er wordt meegedacht aan oplossingen.

Mauritslaan 2 3454XS De meern

030 6666