Goed prima geen klachten

Goede info netjes gebeld met kosten beraming geen klachten

Prima service en afhandeling

Vorig jaar auto gekocht met half jaar garantie 2 maanden na garantie enkele mankementen Zonder probleem en kosten opgelost.

Snelle service, ondanks dat ik er geen klant was!

Ik had op korte termijn apk nodig voor mijn auto en mijn eigen garage was dicht. Kon hier zonder problemen terecht en werd snel geholpen! Top!

Erg behulpzaam.

Mijn auto deed niks meer auto is opgehaald en gemaakt. Top service

Deskundig en geduldig geholpen

We hebben een superleuke goude Tiguan gekocht. Zijn prettig geholpen en met geduld behandeld. Lekkere koffie. Auto rijd als een gouden zonnetje!

Snel en zeker

Dankzij Auto London probleemloze vakantie gehad! Lekkage aan het koelsysteem vlak voor vetrek. Kon nog tussendoor, inclusief vervangen voorbanden. Klasse!

Goede service!!

Ik heb mijn auto hier laten maken en ben heel vriendelijk geholpen en hele goede service!

Eerlijk, helder, duidelijk

We hebben twee oudere auto’s in onderhoud bij Auto Londen. Transparantie over kosten en de geloofwaardigheid staan bij deze garage op hoog niveau. Remco is daarin een bijzondere spreekbuis van de werkplaats. Hij weet wat er gebeurt, en vertaald dat correct naar de klant. De werkplaats is daarin de start voor een correcte diagnose. Voor mij een prettige plek om mijn auto in onderhoud te houden

Op korte termijn een afspraak kunnen maken, goede leenauto. Telefonische indicatie van reparatie en kosten. Vriendelijk en opgewekt te woord gestaan. Kortom top!

Goede service, normale prijs

Na jarenlang te duur dealeronderhoud geswitcht naar deze vakgarage. Prima service, goed advies en eindelijk een normale prijs. Erg behulpzaam!

Perfect geregeld

Aanrader

Ze doen wat er gezegd wordt Als er iets is bellen ze Vriendelijke mensen.

Al jaren super tevreden.

Onze auto ieder jaar voor apk en kleine of grote beurt. Je word netjes behandeld en onze auto is weer helemaal tiptop.

Gewoon goed

Vanmorgen de auto aangeboden voor het aanvullen van de airconditioning dit werd volgens afspraak uitgevoerd. Bij het ophalen bleek dat de auto als service ook vanbinnen was uit gezogen, deze garage is top.

Vlot en vakkundig!

Ik kon de volgende dag de auto brengen en storing snel én goed verholpen. Wederom tevreden!

Geweldige service!

Ik ben diep onder de indruk van de serviceverlening. Na een grote beurt ontstond er toch nog een probleem waardoor ik niet meer durfde te rijden. Mijn auto is zonder discussie opgehaald en opnieuw netjes gerepareerd. Alles zonder de extra kosten te rekenen die er zeker zijn gemaakt, chapeau!

Leuke mensen en bekwaam.

Mijn ervaring is goed geen klacht. Alleen schrik ik wel is van de prijs maar zo lang één keer per jaar is ia het goed. Ga zo door

Auto Londen: Geweldig !!!

Zoals altijd een prima service.

Auto loopt zeer goed

Auto loopt zeer goed

Altijd vriendelijk en netjes :)

Alles volgens afspraak netjes uitgevoerd

Fijn, alles weer ok en de auto ook nog schoongezogen! Als er een lampje brand in het dashboard en ik zeg er niks over, vergeten, wordt t ook niet nader bekeken. Dat vind ik beetje jammer

Goede en vriendelijke service

Ik word altijd goed, snel en vriendelijk geholpen en mijn auto rijdt altijd weer als een zonnetje. Jullie zijn altijd transparant in de commutatie en nemen altijd tijd voor je klanten. Heel fijn!

Zeer tevreden!

Zeer correct geholpen. Altijd vriendelijk en netjes. Alles in goed overleg gemaakt aan de auto.

Auto ging in noodloop. Bleek een kapotte intercooler te zijn plus 2 gescheurde slangen Na reparatie geen problemen meer gehad.