Prima bedrijf met duidelijke afspraken

APK gekeurd

Wat zijn we met een service en vakmanschap geadviseerd!!

Wij zijn erg is onze Sas met de Suzuki die we daar gekocht hebben!! Meedenkend met onze wensen zijn wij vakkundig geadviseerd door Frank. Niets was Frank teveel om het ons naar het zin te maken. Met veel geduld en altijd lachend zijn we tot deze koop overeengekomen. We hebben met moeite afscheid genomen van ons beide auto’s. Om weer met net zoveel plezier in de mooie Suzuki te gaan rijden Met alle vertrouwen Garage Londen, waar we al jaren trouwe klant zijn. Want niet alleen verkopen van een auto is een vak!! De service en klantvriendelijkheid telt ook mee!! Wij hebben hierover niets te klagen. Vergeet ook zeker de mensen in de garage niet!! Want Remco en zijn team hebben onze andere auto’s met prima vakmanschap en kunde altijd heel goed onderhouden!! Mannen zijn we toch zo blij met jullie allemaal!! We hopen dat we nog vele jaren op jullie allemaal mogen rekenen!! Mannen dank jullie wel !!!!

prima bedrijf, met hart voor de zaak en voor de klant.

Denken mee met de klant, als er iets tegen zou zitten wordt je als klant tijdig geïnformeerd. Je komt nooit voor verrassingen te staan.

Altijd tevreden

Altijd goed geholpen, uitstekend kwaliteit, professioneel.

Mijn ervaring is positief

Snelle afhandeling, nette afstemming vooraf over te maken kosten, auto wordt als extra service netjes gewassen, vriendelijke en prettige communicatie

Geweldige service

De jaarlijkse wisseling van de banden is netjes gedaan. Persoonlijke service is bij Auto Londen is de norm. Bedankt

Ga NIET naar Auto Londen!

Als straks iedereen ontdekt hoe goed de service is bij Auto Londen in De Meern, dan krijgen ze het veel te druk. Dus ik ga hier niet vertellen hoe prettig het daar geregeld is, hoe goed zij zijn en dat ze ook nog eens op financieel vlak met je meedenken. Ik zelf kom er al 17 jaar en ga nooit meer naar een ander garagebedrijf, maar dat hoeft dus niet iedereen te weten. Dus als je dit leest: vertel het vooral niet door!

Top service!

Mijn oude auto deed het niet meer en het werd tijd voor een nieuwe. We vonden een nieuwe auto bij Auto Londen. Anderhalve dag later kwamen ze mijn oude auto bij mij thuis ophalen voor de sloop en kon ik de nieuwe meenemen. Niks was te gek! Wat een service en snelheid. Enorm vriendelijke en hardwerkende mannen! Ik beveel Auto Londen zeker aan en ik ben enorm blij met mijn nieuwe auto.

Zij doen wat zij zeggen wat niet overal zo is.

Mijn auto kreeg een grote onderhoudsbeurt ik werd halverwege zoals ik gewend ben, door de heer van Gelder ginformeerd, over de gebreken die hersteld moesten. Dat begreep ik en maakte een inschatting wat mij dat zou gaan kosten. Ik zat iets te laag met mjin schatting daar keek niet vreemd van op. Mijn vertrouwen in Auto Londen blijft onverminderd groot

Altijd uitstekende service

Altijd wanneer ik bel om een afspraak te maken wordt er goed doorgevraagd en op basis daarvan ook gepland of het snel noodzakelijk is of iets langer kan wachten. Bij het beengen worden er duidelijke afspraken gemaakt en je wordt altijd gebeld met wat de status is en of er wel of niet gerepareerd zou moeten worden. Stellen keurig de vraag of dit uitgevoerd moet worden. Er wordt dus niet zomaar gerommeld aan je auto waarvoor je later de rekening ontvangt. Ook weet je vooraf wat de kosten zouden gaan worden als er over wordt gegaan tot reparatie. Frank en zijn team zijn echt deskundig en nog eens leuke mensen ook!

Werd snel geholpen, alles weer netjes hersteld. Vriendelijke medewerkers.

Goede communicatie

Fijn dat er na onderzoek telefonisch contact opgenomen wordt over wat wel en niet te repareren.

Goed geregeld

Alles ging zoals afgesproken

Geen betere

Goeie service vind je bij Auto Londen De Meern en niet bij een ander

Tot 2x toe een last minute redding

Eerste keer toen ik op de laatste dag voor de sneeuw nog mijn winterbanden erop kon laten zetten en de tweede keer toen mijn auto in de wasstraat buiten en binnen (!) gewassen werd. Top zijn jullie!! Dankjewel

Prima service !

Ik wordt altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. De afhandeling is perfect!!

Vriendelijke&duidelijke aanpak van de reparatie

De auto is goed gerepareerd. Volgens afspraak en prima uitleg gekregen.

TOP!!

Gestrand door de sneeuw, vlak voor sluitingstijd maar toch nog op weg geholpen!! wat een service en vriendelijke mensen en nogmaals hartelijk dank!!!

Super goed

Ben met me oude auto goed geholpen en kan er weer een tijdje veilige kilometers mee rijden. Werd er goed geholpen en de uitleg was helder. Ook over een leenauto werd niet moeilijk gedaan.

Toppertjes

Ik belde woensdag of ik een afspraak kon maken voor mn ruitenwissers vervangen , koplamp vervangen en olie bij vullen Er werd gezegt breng de auto vrijdag dan vervangen we dat allemaal Zo gezegt zo gedaan Je word keurig gebeld wanneer die klaar is En als je aan komt lopen de deur word voor je open gedaan en je word gelijk herkent en alles is netjes vervangen. Daarom ga ik altijd naar auto Londen de meern

Vlot en goed geholpen

Kon snel terecht voor lekke band. Ze hebben meteen alle banden gecheckt. Bleek er nog 1 vervangen te moeten worden. Dat is wat je wilt en verwacht. Verder kijken dan alleen voor het acute probleem..

Geweldige Sevice

Had een storing in mijn ABS system, heeft even wat voeten in de aarde gehad om de onderdelen te krijgen, maar door het leen autootje kon ik toch naar mijn cliënten in de thuiszorg. Geweldig hoor.

Vriendelijk personeel en ze staan altijd voor je klaar. Ook deskundig en betrouwbaar.

Deskundig, vriendelijk, efficiënt.

Ik heb een 15 jaar oude golf die nu al 10 jaar in onderhoud is bij Auto Londen. Daarom rijdt hij nog als een zonnetje. Ik ‘ken’ mijn auto goed, en soms hoor ik iets wat net anders klinkt als normaal. Bij een andere garage kijken ze je dan meewarig aan. Bij Auto Londen weten ze wel precies wat ik bedoel. Ik hoop echt nog wel een paar jaar door te kunnen met deze auto. In de loop der jaren is het een goede vriend geworden. En dat voelt net zo bij de mannen van Auto Londen.

Super service

Mijn klassieke Jag XKR is goed onder handen genomen met een grote beurt, APK en nieuwe banden. De afspraak, tussentijdse afstemming en het werk allemaal zeer netjes en op tijd uitgevoerd, voor een zeer acceptabele prijs. Iedereen blij, want ook voor Frank en zijn mannen is werken aan zo'n auto een feestje!