Goede middag, Allereerst bedankt voor uw beoordeling, maar als u een beoordeling plaatst, GRAAG wel de volledige. De panda is wel degelijk nagekeken voor aflevering, wij hebben zelfs voor de aflevering nog de distributie riem vervangen. De kans dat een auto van zeven jaar oud vatbaarder is voor eventuele kleine reparaties zoals een accu die stuk gaat of een airco die minder koelt is vrij normaal. Met ”tussenkomst” van uw reparatiebedrijf een nieuwe accu geplaatst, NEE na OVERLEG met ons verteld dat u een nieuwe accu mocht laten plaatsen in HOOGEVEEN bij uw reparatie bedrijf en dat wij dat rechtstreeks aan uw reperateur zouden betalen, GEEN enkel probleem. Over de airco is WEL een constructief overleg mogelijk geweest, maar in het telefoontje, wat bij u nogal agressief overkwam , heb ik alleen verteld dat ik VAN TE VOREN graag contact zou willen hebben, en dat u niet op EIGEN initiatief ZONDER enige vorm overleg uw auto laat repareren en ons de factuur mailt met (een verkeerd bank rekening nummer) of wij dit willen overmaken. Als u gewoon de telefoon gepakt had om te vragen waarom wij niet betaald hebben, had ik u NA het nakijken van bij en afschrijvingen van onze bank u kunnen vertellen dat de betaling NIET goedgekeurd is doordat u een VERKEERD rekening nummer heeft gemaild.
Ik heb niet verteld dat de airco stuk is maar dat er op de condensor een"donkere plek"zit dat duid op lekkage . Wij hebben daarom de airco niet opnieuw gevuld en ook NIET berekend aan u omdat de lekkage het milieu geen goed doet. Maar als u wilt vullen wij het systeem voor u
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.