Wederom top geholpen

Vandaag weer bij Auto Londen geweest (APK en een grote beurt) voor de Toyota Yaris uit 2006. De laatste paar jaar spannend gezien de leeftijd. Ik kom hier al ruim 20 jaar en de Toyota is hier ook al 12 jaar in onderhoud. De service is van een hoog - en consistent niveau. De rekening is transparant. Dank weer voor je hulp Remco , Frank en team en tot over een jaar :)

Bedrijfsbus opgehaald op locatie, zelfde dag nog de problemen opgelost. Fantastische service en vriendelijk personeel

Gewoon goed

Zeer prettig.Inmiddels eerste auto die ik daar gekocht had ingeruild voor een Audi A1 en deze voldoet ruim aan de verwachting.Ben er erg blij mee.

Top garage!

Op kerstavond beperkt motorvermogen. De ANWB kon niets voor me doen, de bobines van een Volvo gaan bijna nooit stuk dus geen voorraad bij de ANWB. Direct na kerst de Volvo garage gebeld. Geen tijd, zeker 2 tot 3 weken wachten. Toen Garage Londen gebeld. Dat had ik beter meteen kunnen doen. Ik kon de auto direct brengen en een dag later om 13.00 uur kon ik met de auto toch nog heerlijk op vakantie. Kortom: een top garage!

Fijne professionele garage

Nadat onze 13 jaar oude auto, door een defecte distributie, het had begeven stonden wij voor een dilemma: laten repareren of een andere auto kopen. Via een betrouwbare relatie zijn we in contact gekomen met Auto Londen. Na ampele overwegingen hebben wij besloten om de auto aldaar te laten reviseren alsmede het vervagen van de koppeling en de voorremschijven en -blokken. De kosten van de reparties waren vooraf duidelijk besproken en waren navenant maar schappelijk. Een andere occasion zou een heel ander prijskaartje betekenen. Hierbij dient vermeldt te worden dat de totaalkosten inclusief de sleepkosten vanuit de randstad en de huur van de leenauto was. Voorts dient vermeld te worden dat Frank van Londen en zijn team hun vak verstaan. Nadat wij de auto hadden opgehaald en weer richting de randstad reden hadden wij het gevoel dat wij in een nieuwe auto reden!

Een goed en betrouwbaar bedrijf, voelt veilig!

Jaren geleden een Touran gekocht bij vanLonden. Omdat het contact open en oprecht was, steeds opnieuw, kom ik er nog steeds terug voor de beurten en de APK. Beetje vreemd, dat teruggaan, want ik woon in Amsterdam, dus niet om de hoek. Maar het vriendelijke en duidelijke en betrouwbare overleg&werk, en altijd opnieuw, geeft voor mij een zeer safe gevoel. En met de ervaring bij veel andere garages, kies ik dus doelbewust voor deze garage in de Meern. Inmiddels ook een Nissan gekocht en recent afgehaald. Ik ga er bijna blind vanuit dat dat ook allemaal goed en soepel zal verlopen. kortom: garage vanLonden is een aanrader, echt, ik meen het!!!

Top garage

Met de camper gestrand in zuid Frankrijk. Deze is door een vervoerder naar auto Londen gebracht op ons verzoek. Garage is geschikt voor campers. Super vlot gerepareerd!! Er wordt altijd gebeld en gemeld wat er gedaan moet worden en er wordt een prijsopgave gedaan. Aardige mensen en kundig. Toppie!

Teleurstellend

Een leuke Panda gekocht voor een mooie prijs. Helaas binnen 5 maanden 2 keer een reparatie nodig: een nieuwe accu en de airco. Je zou verwachten dat de Panda even nagelopen was vóór aflevering. Met tussenkomst van ons reparatiebedrijf een nieuwe accu geplaatst. Over de airco was geen constructief overleg mogelijk. In plaats daarvan een telefoontje dat op ons nogal agressief overkwam. Op ons voorstel om de kosten te delen nog steeds geen reactie. We zijn benieuwd wat de volgende reparatie wordt. We zouden dit bedrijf niet aanbevelen.

Goede middag, Allereerst bedankt voor uw beoordeling, maar als u een beoordeling plaatst, GRAAG wel de volledige. De panda is wel degelijk nagekeken voor aflevering, wij hebben zelfs voor de aflevering nog de distributie riem vervangen. De kans dat een auto van zeven jaar oud vatbaarder is voor eventuele kleine reparaties zoals een accu die stuk gaat of een airco die minder koelt is vrij normaal. Met ”tussenkomst” van uw reparatiebedrijf een nieuwe accu geplaatst, NEE na OVERLEG met ons verteld dat u een nieuwe accu mocht laten plaatsen in HOOGEVEEN bij uw reparatie bedrijf en dat wij dat rechtstreeks aan uw reperateur zouden betalen, GEEN enkel probleem. Over de airco is WEL een constructief overleg mogelijk geweest, maar in het telefoontje, wat bij u nogal agressief overkwam , heb ik alleen verteld dat ik VAN TE VOREN graag contact zou willen hebben, en dat u niet op EIGEN initiatief ZONDER enige vorm overleg uw auto laat repareren en ons de factuur mailt met (een verkeerd bank rekening nummer) of wij dit willen overmaken. Als u gewoon de telefoon gepakt had om te vragen waarom wij niet betaald hebben, had ik u NA het nakijken van bij en afschrijvingen van onze bank u kunnen vertellen dat de betaling NIET goedgekeurd is doordat u een VERKEERD rekening nummer heeft gemaild.

Top garage

Echt een aanrader als u vakkundig en service gericht uw auto wilt laten repareren of een onderhoudsbeurt wilt geven. Stond van de week met pech, door anwb diagnose gesteld. Dus meteen door naar Auto Londen. Ondanks de drukte(geeft al aan dat het toppers zijn) werd er toch ruimte vrij gemaakt om mijn auto te repareren! Binnen 1 dag kon ik de weg weer op. Dank je wel Auto Londen voor de altijd goede service!

een bedrijf die zijn afspraken na komt en goede service

AUTO LONDEN DE MEERN BEOORDELING. Als wat oudere baas was ik op zoek naar een “”hoogzitter””. Gekeken op Internet en in De Meern bij Auto Londen, zag ik een Toyota Verso-S staan. Mooie kleur donker grijs. Ter plaatse een proefrit gemaakt. Nadat ik wat afspraken had gemaakt met Frank ( eigenaar ) van het bedrijf de auto gekocht incl. de 12 mnd. Bovag garantie. Na enkele dagen kon ik mijn auto ophalen en Frank is zijn afspraken keurig netjes en op tijd nagekomen. De volgende keer ga ik bij dit bedrijf weer eens kijken voor een leuke betrouwbare auto. Prima geholpen daar en de chef monteur Remco doet daar ook heel goed zijn best om het de client naar zijn zin te maken.

Eerlijke vriendelijke vakmensen

Heb mijn auto hier nu 4 jaar in onderhoud, top! Altijd vriendelijk. Altijd goede communicatie, terugkoppeling over wat ze aantroffen en duidelijkheid over reparaties. Ze vervangen wat vervangen moet worden, en geven het ook eerlijk aan als iets niet vervangen hoeft te worden - vakmensen!

Super tevreden over kleine beurt en apk

Goede en prettige communicatie, super vriendelijk personeel. Remco belt netjes om alles te overleggen en denkt mee. Hebben m’n auto dezelfde dag weer helemaal in orde gemaakt. Ik kom de volgende keer zeker weer terug.

Top Garage!

Deze garage is een Echte aanrader! Mijn auto werd direct voor een eerlijke prijs opgehaald door Remco, toen deze ergens met een kapotte koppeling langs de weg stond. Remco is altijd vriendelijk, informeert van te voren over de kosten die je kunt verwachten, denkt mee en zorgt er altijd voor dat de auto klaar staat op de van te voren afgesproken tijd. De service en dienstverlening staat bij Auto Londen centraal! Ook krijg je de auto weer schoon & netjes mee! Alle collega’s van Remco zijn stuk voor stuk heel vriendelijk & vooral allemaal vakmensen! Bedankt maar weer!

Super snelle en flexibele service

Gisteren wederom goed en snel geholpen. Liep in de ochtend onverwachts tegen problemen met de auto aan. Had de auto de volgende dag dringend nodig. Ik ben tussendoor ingepland en tevens , op mijn verzoek, APK direct mee genomen. Einde middag kon ik de auto weer ophalen. Dank voor je hulp Remco en collega's!!!

Heel fijn contact en goede service

Gisteren in contact gestaan met Remco van Auto London. Ik werd op een zeer proffesionele en amicale wijze te woord gestaan. Vandaag kon ik al terecht om mijn auto te laten controleren. Ondanks de drukte hebben de mannen van Auto London dezelfde dag nog alle gebreken kunnen verhelpen. Met een gerepareerde auto en een lach op mijn gezicht ben ik de deuren van Auto London uitgelopen. Een echt topteam!

Snelle klantgerichte service

Vanmorgen heb ik Auto Londen gebeld met de vraag voor een dringende APK keuring en ik kon direct terecht. Ik heb een hele prettige ervaring gehad en vind het bedrijf professioneel, klantgericht en hartelijk. Ik kom hier zeker vaker terug!

In december een auto gekocht bij auto - londen bleek de airco niet optimaal te werken, was binnen de garantie termijn even een tel. afspraak gemaakt kon ik al vrij snel terecht en de airco is gerepareerd ,hij doet het weer perfect......een perfecte service........een goed bedrijf zeker aan te bevelen.

Klantvriendelijk van A-Z service

Na een volledige motorrevisie van mijn Mini Cooper S heb ik weer alle vertrouwen in mijn auto. Hij heeft nog nooit zo mooi gelopen! Veel dank aan het voltallige team voor de goede zorgen, service en klantvriendelijkheid. Al meer dan 15 jaar ben ik een tevreden klant!!

Onze eerste kennismaking met deze garage, is gewoon Geweldig. Zeer vriendelijk alle tijd voor je, en een geweldige service. Zeker een aanrader!

Betrouwbaar, netjes en vriendelijk personeel

Wij hadden onze oude auto al 15 jaar in onderhoud bij Auto Londen en wij worden altijd keurig netjes, vriendelijk en eerlijk geholpen. Ongeveer 3 weken geleden hebben wij een prachtige occasion gekocht bij Auto Londen en wij zijn hier ontzettend blij mee. Uiteraard gaat ook deze auto weer voor zijn onderhoud naar deze garage. Wij zijn meer dan tevreden klanten!

Twijfelachtig

Afgelopen donderdag 8 juli 2021 mijn bestelbus opgehaald nadat mijn distributieketting was gebroken. Kosten voor reparatie waren €3500,- ex. Btw. Nadat ik mijn bus had opgehaald werd mij verteld dat de airco kapot is. Ik en mijn vriendin weten 100% zeker dat de airco het nog deed nadat wij de bus met hulp van de ANWB naar de garage hadden gebracht. Er werd mij verteld dat jullie er niet aangekomen zijn. Echter navraag gedaan bij mijn kameraad die al 32 jaar automonteur is, blijkt dat men weldegelijk de airco moet verwijderen om goed bij de motor te kunnen om de ketting en overige onderdelen te kunnen vervangen. Jammer dat er niet eerlijk over gecommuniceerd is. Een ongelukje kan altijd gebeuren en na een kostenpost van €3500,- is dit wel heel zuur.

Ik heb niet verteld dat de airco stuk is maar dat er op de condensor een"donkere plek"zit dat duid op lekkage . Wij hebben daarom de airco niet opnieuw gevuld en ook NIET berekend aan u omdat de lekkage het milieu geen goed doet. Maar als u wilt vullen wij het systeem voor u

Prettig bedrijf en betrouwbaar

Allemaal erg prettig en correcte mensen bij Auto Londen , als je iets snel nodig hebt regelen ze het voor je. Is voor mij het beste bedrijf in provincie Utrecht !

Zo blij met mijn prachtige toyota

Heb niet veel ervaring met aankoop van een auto,doe je tenslotte niet dagelijks. Was wat teleurgesteld dat ik geen proefrit kon vastleggen met de auto van mijn keuze en op goed geluk van Almere naar autobedrijf Londen gereden waar de auto nog beschikbaar bleek en na een proefrit de mijne werd.Autobedrijf Londen maakt geen proefrit afspraken en houdt geen auto's vast omdat,uit ervaring blijkt, dat menigeen deze afspraak niet nakomt.Kan wat klantonvriendelijk overkomen maar de kracht van dit bedrijf is ook dat je volkomen ontspannen en zonder enige pressie je eige keuze en beslissing kunt maken zonder dat er allerlei verkooppraatjes worden gehouden om je tot een koop te verleiden die eigenlijk niet je eigen keus zou zijn.Kortom ,een bedrijf om zeer relaxt een autokeus te kunnen maken.

Geweldige service en eerlijk over het benodigde onderhoud

Ze zijn eerlijk over het benodigde onderhoud, zeer goede communicatie en leveren vakwerk

Goede service en duidelijke afspraken en uitleg

Persoonlijke benadering , duidelijke afspraken en altijd correct en onderhoud van de auto is top