Alles goed uitgevoerd, deskundig advies en goede uitleg.

Ben naar tevredenheid geholpen.

Ben al jaren een tevreden klant van Suzuki Almelo en ik verwacht dat dit nu bij Wilmink een goed vervolg zal krijgen.

Volgens afspraak geholpen

De schade is theoretisch en praktisch goed afgehandeld.

altijd goedv en vriendelijk

nvt

net geen 10

Ik kon wachten op de onderhoudsbeurt. Fijne wachtruimte goede koffie. Het enige was dat ik denk ik dik 10 min langer heb moeten wachten dan nodig was. De auto stond al geruime tijd klaar op de p plaats voordat ik geinformeerd werd dat hij klaar was.

Geweldige service en super goed gevoel bij garage Wilmink

Wij waren niet van plan een andere auto te kopen echter kregen wij echt een goed bod voor onze auto en zijn we nu de beziiter van een suzuki sx4 cross uit 2017 met slechts 54000 km op de teller. Een goed bedrijf, vriendelijke werknemers en een EERLIJKE verkoper. Top ga zo door. Gr Rob en Monique. Ons zie je zeker terug.

top bedrijf

prima bedrijf, vriendelijk, correct. (al vallen de rekeningen voor de service beurten wel eens tegen)

Zeer prettige en professionele hulp

Ik ben netjes en in een zeer prettige sfeer geholpen Ook mijn vraag is goed beantwoorden Fijne mensen werken bij deze garage

Zoals altijd vakbekwaam en vriendelijk geholpen.

Zie hierboven.

Bijzonder fijn geholpen met pechgeval

We kwamen zomaar binnen nadat onze mitsubishi outlander een hoge pieptoon liet horen. De monteur ontdekte een fiks probleem aan de remmen. De reparatie kon diezelfde middag nog plaats vinden zodat we dezelfde avond nog naar Texel terug konden. Alle hulde! Ook voor het vriendelijke contact. En heel fijn dat jullie de leverancier van onze auto te woord stonden die ons de reparatie moet vergoeden (zat nog in garantietermijn.)

Alles prima

Voor aantal zaken moet ik terugkomen

1. Door een storing in een apart in de garage moet ik terugkomen; dat kan echter dat kost mij weer tijd en gewoon benzine/elektriciteit. 2. De app is nog steeds niet operationeel, daarvoor ben ik al twee keer bij jullie geweest. Nu was er weer een storing in jullie apparatuur. 3. Radio DAB doet het nog steeds niet. Als het niet te maken is geef het aan.

Alles volgens afspraak en geen verrassingen achteraf. Chapeau

Jullie vriendelijkheid en hartelijkheid worden teniet gedaan door het gedrag van een baliemedewerker

Als ik aan de balie sta en een van de medewerkers is aan de telefoon, begrijp ik heel goed, dat dat telefoontje afgehandeld moet worden. Wat ik niet begrijp is, dat er zelfs niet een knikje als begroeting af kan, maar dat ik compleet genegeerd word door deze medewerker. En dit overkomt me elke keer bij deze man. Alle andere medewerkers zijn hartelijk en begroeten me, ook al zijn ze nog met iets anders bezig. Vaak wordt me gevraagd hoe het met me is, wat deze ene medewerker nog nooit heeft gedaan. En hij kijkt ook altijd alsof ik hem in de weg zit. Verder ben ik altijd heel tevreden over de service en de persoonlijke behandeling, maar dankzij deze ene medewerker krijgen jullie deze keer maar een 6.

Klantgerichte dealer met prima service.

Alweer vele jaren klant bij Wilming. Op dit moment een C5 AC Hybride. Voorlichting goed, met de voor hen onbekende problemen wordt meegedacht en komt opvolging waar nodig. Werkplaats service is al jaren uitstekend.

Geweldige persoonlijke service, enthousiast familiebedrijf, hart voor de zaak.

Wij kwamen op een jonge occasion af en werden met grote voortvarendheid, deskundigheid en enthousiasme begeleid. De zaak ademt een prettige sfeer: familiebedrijf, dit in tegenstelling tot een onpersoonlijke franchise van een grote keten. Afspraken werden stipt nagekomen. Kortom, we zijn zeer tevreden over de auto en het aankoop- en afleverproces. Ook enige after-sales service werd vlot geregeld. Zeer tevreden overt Bennie Wilmink!

Correct en snel geholpen! Zeer tevreden

Service is fantastisch, klasse!!!

Het afspreken en de afhandeling in een woord KLASSE !!!

Super contact snelle afhandeling lekke band

Vriendelijk en meedenkend

Grweldige service en klantvriendelijkheid

Na al jaren klant te zijn bij de Firma Bennie Wilmink zegt dit toch al genoeg. Klantvriendelijkheid , service bij sowel baliepersoneel , monteurs , verkopers en de grote baas heeft mij steeds weer terug doen komen bij Bennie Wilmink.

Dik tevreden

De service is perfect.

Uitstekende ervaring.

Vriendelijk personeel.

Prima service bij de verkoop

Bij de inruil van mijn auto op voortreffelijke manier voorgelicht. Door Daan Meier ook goed geinformeerd over de mogelijkheden en hij nam alle tijd voor ons, zowel vooraf als bij de aflevering van de nieuwe auto.

zeer tevreden

Ben zeer tevreden, vriendelijk personeel, netjes op tijd, goede servie

Kleine beurt, 100.000 km

Prettig om een reminder te krijgen voor de onderhoudsbeurt. Afspraak was snel gemaakt. Ik had een vraag over de auto mbt verlichting schakelpaneel. Dat zou nagevraagd worden maar niets van teruggehoord. Verder had ik om een leenauto gevraagd om naar Rijssen terug te rijden. Behalve dat jullie de eerste garage zijn die mij daarvoor kosten in rekening brengt was dit vooraf ook niet met mij gecommuniceerd. Op de rekening stond als leenauto een mitsubishi terwijl ik een suzuki heb gereden. Allemaal niet zo'n probleem maar 'n beetje slordig. En aangezien jullie de dienstverlening willen optimaliseren vermeld ik het maar. Verder ben ik zeer tevreden over de auto! Met vriendelijke groet, H. Voortman