Heel fijn

Leuke instructeur, fijne rijschool en makkelijke communicatie

Zeer gemoedelijk bedrijf

Helemaal top

Fijne rijschool en communicatie

Alle moeite en hulp die ik heb gekregen om te slagen was super. Dank je wel.

Ik heb een leerzame en gezellige dag gehad, en gelukkig nog geslaagd ook.

Fijne communicatie. Fijne instructeur.

super rijschool!

hele fijne rijschool en fijne instucteurs. Alles werd duidelijk in stappen uitgelegd en werd goed voorbereid voor je examen.

Fijne instructeurs

Fijn gelest met zowel Peter als Hans. Leggen alles geduldig uit en de dagopleiding was niet alleen leerzaam, maar ook gewoon heel erg gezellig. Zou zeker weer voor deze rijschool gaan.

Superfijne rijschool, met duidelijke opleiding in stappen!

Hele fijne rijschool, alle verrichtingen en handelingen staan ook duidelijk uitgelegd in het boekje van de rijschool. Ik heb hele fijne lessen gehad en enorm veel geleerd, mede dankzij mijn instructeur Frank. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Met faalangst examen geslaagd. Doordat jos mij heeft geholpen met de laatste lessen, ben ik wel zekerder geworden in het verkeer en voor het examen

Super goed

Fijne duidelijke rijlessen en goede communicatie met de rijschool

Goede begeleiding bij de rijlessen

Een hele fijne begeleiding met de rijlessen. Alles werd op een fijne en rustige manier uitgelegd. Er werd geen druk op me gelegd door mijn instructrice waardoor ik met een fijn gevoel in de auto zat!

Fijne, rustige rij-instructeur

In april 2022 ben ik gestart met rijlessen bij instructeur Peter. Fijne en rustige instructeur. Ook goed voorbereid op het examen. Vooraf verschillende mogelijke routes gereden en aandachtspunten doorgenomen. Mijn rij-examen stond gepland om 8.00 uur in de ochtend dus heeft hij mij op veelvoorkomende gewezen. En...in 1x geslaagd!

Top begeleiding naar het afrijden toe!

Ik heb de rijlessen als heel prettig ervaren en heb de juiste en nodige feedback gekregen van mijn rij-instructrice Anne-Marie! Ik zou haar en de rijschool aan iedereen aanraden!

heel fijn

ik vond de rijlessen van Annemarie heel fijn, legt rustig uit. doet dan iets wat ik spannends vond en daarna iets wat ik niet spannend vond. ze heeft mij ook goed voorbereid voor mijn praktijk-examen

Goede rijschool, zeker aanbod ken voor anderen. Je krijgt altijd doe uitleg over hoe alles moet ook een fijne leerwijze

Eerlijke rijschool

Jos is een fijne instructeur!

Uitstekende rijbegeleiding met fijne persoonlijke aandacht.

Uitstekende rijbegeleiding met goede persoonlijke aandacht. Ik vond het vooral heel fijn dat er bij de start een uitgebreide informatie avond bezocht kon worden waar het hele traject zorgvuldig werd uitgelegd.

Dit is echt een rijschool waar je je goed bij voelt. Alles goed geregeld van het begin tot aan het eind. Hele fijne rij instructeur die op je wensen bij je wordt geplaatst. Hierdoor worden de rijlessen ook nog eens gezellig. Bedankt voor alles

Fijn

Ik vond de rijlessen fijn, mij werd duidelijk uitgelegd hoe ik de auto moest bedienen en hoe ik moet oordelen in het verkeer. Annemarie heeft het super gedaan!

Goede rij-instructeur!

Hans van Thiel bereid je goed voor het praktijk examen.

Alles goed en duidelijk geregeld

Alles goed en duidelijk geregeld

De best rijschool

FA. van der Doelen heeft mij ondersteund tot ik eindelijk geslaagd ben. Mijn rijinstructeur was de goede en hij heeft veel geduld.

Kapelstraat 71

5466PB Veghel