Fijne begeleiding

Ik heb bij Frank gelesd en hij was duidelijk waardoor ik al snel door had wat er van mij verwacht werd. Alles werd stap voor stap uitgelegd. Super fijn!

Uitstekend in 1 x gehaalt

Prima opleiding BE

Goede instructie gehad van Frank Dortmans, ziet alles en geeft direct feedback. Veel geleerd en opgefrist. Het is een intensieve dagopleiding. Fijne bus om in te lessen.

Fijne ervaring!

Hele prettige ervaring gehad, geduldige en instructeurs die het beste voor je hebben.

Top dag gehad met brommer examen, in 1 keer geslaagd !

Top dag gehad met brommer examen, in 1 keer geslaagd !

Goede rijschool

Goede begeleiding als je faal angst hebt.

Ik vind het een fijne rijschool want ik ben goed geholpen en alles was duidelijk en goed geregeld

Goede en fijne rijschool, altijd duidelijk en verstand van zaken!

Bij Frank al 2 rijbewijzen gehaald, altijd tevreden geweest

Gezellig

Met Hans is het gezellig en leerzaam

Toppie

Toppie

Goede en fijne lessen.

Duidelijke tips, adviezen en instructies tijdens de lessen. Goede communicatie rondom het inplannen van de lessen en het examen.

Top rijschool

Jos is een zeer kundige en vooral geduldige instructeur. Ik kan iedereen aanraden om bij deze rijschool te lessen.

Erg fijne rijschool.

Rijschool die ziet hoeveel lessen iemand nodig heeft. Er wordt geen misbruik van gemaakt Heb hier op 65 jarige leeftijd mijn motorrijbewijs gehaald. Dat ging allemaal op een erg vriendelijke en relaxte manier. Dat maakt het leuk!

Doelgerichte, adequate begeleiding die vriendelijk is.

Snel na aanmelding werden er concrete afspraken gemaakt; er was een ondersteunende app waarop alles terug te vinden was zoals afspraken, examen en kosten. De informatie voorziening was snel en volledig. Vriendelijke begeleiding en - niet nodig maar leuk - een kaartje achteraf om me te feliciteren met het behalen van het rijbewijs.

Ze zijn behulpzaam altijd vriendelijk

Leuke, geweldige en leerzame ervaring

Echt een super leuke tijd gehad bij Annemarie! Erg veel geleerd maar ook heel gezellig. Super bedankt voor alles en ga het zeker missen!! <3

Topp

Ik kan alleen maar zeggen dat het een top autorijschool is... En de rijinstructeur Hans echt top.

Heel goed!

Fijne instructeur en in een keer geslaagd!

zien vlug waar ik het meeste moeite mee heb en daar wordt meer aandacht aan besteed

Goede ervaring ,gezellige leerzame praktijk en theorie gehad.

Gezellig maar ook leerzaam

Erg gezellig mijn brommer lessen afgerond, samen met Hans, ik heb er erg van genoten en ben ook geslaagd door deze lessen

Leuke en leerzame rijlessen

Altijd leuke en leerzame rijlessen gehad en in 1 keer geslaagd

Top duidelijke uitleg.

Goede rijschool fijne instructeur met duidelijk uitleg.

Top rijschool

Wij zijn uiterst tevreden, mijn zoon met ass heeft zijn rijbewijs in 1x gehaald. 't was niet altijd makkelijk maar zijn rij instructeur Frank heeft 't toch voor elkaar gekregen,wist snel hoe hij met mijn zoon om moest gaan en dat gaf voor mij als moeder ook veel vertrouwen. Al met al bevelen wij jullie natuurlijk aan..

Top, leuke kundige instructrice

Top, leuke kundige instructrice