Goede instructeur met goede tips.

Het was erg eenvoudig omdat ik goede tips kreeg die ik goed kon toepassen tijdens mijn examen.

Frank is een uitstekende gozer die mij goed geholpen heeft een echte instructeur die weet waar hij het over heeft, hij heeft mij goed geholpen met mijn aanhanger rijbewijs. Wij doen al jaren zaken bij de firma van der Doelen en dit is ons altijd goed bevallen!

Fijne dagcursus. Goed opgebouwd en alles goed uitgelegd

Fijne dagcursus. Goed opgebouwd en alles goed uitgelegd

Leerzaam

De instructeur heeft zijn best gedaan om mijn lessen zo duidelijk mogelijk over te brengen ook al was ik nerveus of durfde ik bepaalde dingen niet.

Een fijne rijschool qua inplanning van de rijlessen.

FA. van der Doelen heeft mij goed voorbereid voor mijn rijexamen. Ik had een fijne rij-instructeur die goed advies gaf en mij zo heeft geleid om een goede bestuurder te zijn. Verder zorgde mijn rij-instructeur ervoor altijd een plekje vrij te maken om te lessen als ik het druk had met school. Al en al, een goede rijschool met fijne rij-instructeurs.

Fijn geholpen en in een keer geslaagd

Over het algemeen een fijne rijschool.

Ik vond het een fijne rijschool, maar mijn instructeur was vaak wat later dan afgesproken wat soms lastig was in mijn planning.

super rij lessen

Goed begeleid

Als ik iets niet snapte werd het goed uitgelegd. Toen ik moest wisselen van rij instructeur was dat even lastig aangezien mijn nieuwe instructeur niet goed wist wat ik wel en nog niet kon. Maar uiteindelijk is het allemaal goed gegaan.

Fijne ervaring en goede steun!

Ik heb mijn rijbewijs in 2x gehaald door goede steun en hulp van Annemarie! Ze is een hele fijne instructeur die goed luistert naar wat jij nodig hebt en aanpast op jou. Hierdoor geeft ze je veel rust en kalmte waardoor het lessen soepel gaat!

Erg goede begeleiding

Ik heb een goede begeleiding gehad naar mijn examen toe.

heel erg positief

Heel erg positief, fijne lessen gehad. In een korte periode goed geleerd hoe de auto werkt en blij dat ik geslaagd ben!

Tevreden over manier van lesgeven en communicatie

Duidelijke communicatie en fijne manier van lesgeven

Goed geregeld en fijn

Ik heb een hele fijne ervaring gehad, er werd goed rekening met je gehouden. Erg gezellige rijinstructeur en heb er veel van geleerd.

Mooie rijschool met vriendelijke mensen.

Aan te bevelen rijlessen

Fijne instructeurs en alle zaken zo snel mogelijk geregeld.

Goede uitleg goede service

Super fijne rijschool.

Mijn rij-instructrice stopte en daardoor kreeg ik een nieuwe. Dit is allemaal super goed geregeld en verlopen. Ik wil ook nog even zeggen dat Annemarie (nieuwe rij-instructrice) mij echt super fijn geholpen heeft en al haar inzet en energie in mij heeft gestoken om mij te laten slagen. Dus nog een extra complimentje naar Annemarie!!

jammer dat de tussenvoegsel moest doen,terwijl wij hadden aangegeven dit niet te willen

Goede rijschool

Instructeurs zijn vriendelijk en leren je goed rijden!

Goed geholpen en vriendelijk en duidelijkheid als er iets niet goed ging of wel.

Goede begeleiding tot aan het examen.

Heel vriendelijk

Relaxed zonder stress gelest Rustige en duidelijke uitleg

Gewoon goed. Fijne rijlessen van annemarie

Zeer goeie rijschool

Zeer goede en duidelijke rijschool.

Mijn ervaring bij Van der Doelen is zeer goed. Ik heb les gehad van Hans. Ik ben zeer tevreden over zijn manier van lesgeven. Zeer duidelijk en je kunt er ook mee lachen. Ik ben heel tevreden met mijn keuze voor deze rijschool en zou hem iedereen aanbevelen.