Leuk gehad. Blij met mijn rijbewijs

Fijne instructeur

Goede uitleg

Fijne ervaring en goede instructeur

Fijne lessen gehad en daardoor goed leren rijden

Geweldige hulp!

Door verschillende rij-instructeurs heb ik voor elkaar gekregen om eindelijk mijn rijbewijs te halen. Ik zou dit iedereen aanraden om zijn/haar rijbewijs te halen. Grote dank aan Anne-Marie, Jos en de grootste dank aan Dennis. Dankjewel!

Super Goed!!!

Hans was een super goede rij instructeur ! Fijne lessen gehad ! Bedankt!!

Een fijne rijschool met een fijne instructeur.

Alles is goed geregeld.

Helemaal goed!

Fijne rijinstructeur, fijne auto, niks op aan te merken.

Duidelijk, to-the-point

Intake & dagopleiding gedaan. Goed om een intake te doen, zodat ingeschat kan worden of je mogelijk nog extra lessen nodig hebt. Dagopleiding is fijn, zodat je heel de dag kan oefenen met de combinatie.

goeden instructeurs

heb al twee rijbewijzen hier gehaald. en kom nog terug voor neen derde. goede rijschool

Goede uitleg en fijne rijinstructeur

Tijdens het lessen heb ik een hele fijne rijinstructeur gehad het was over het algemeen heel duidelijk wat de bedoeling was, en de uitleg en aanwijzingen die ik kreeg ook. Het is eigenlijk gewoon een top rijschool met goede omgang naar degene die rijlessen volgt.

Vakkundige rijschool. In een keer geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs.

Goede begeleiding van Frank die duidelijk aangeeft wat er beter kan en wat er goed gaat.

Goede rijschool met leuke en ervaren mensen

Bij deze rijschool mijn scooter, auto en motorrijbewijs gehaald. Bij alle 3 goede begeleiding gehad. Ik raad vanderdoele zeker aan bij andere! Bedankt vanderdoele! Extra bedankje voor munne maat Hans!!

Fijne rijschool

Fijne rijschool en in een keer geslaagd dankzij mn fijne rij instructeur Mark

Fijn en overzichtelijk

Erg fijn want het verplaatsen van lessen was geen probleem en gebeurde snel. De lessen waren fijn en door het boekje wist ik goed wat ik kon gaan verwachten van die les.

Fijne rijschool alles is goed verlopen

Alles is goed verlopen en in een keer geslaagd

Leuke instructeur die veel geduld heeft en je de ruimte geeft om te leren.

Ben ontzettend goed begeleid Ik dacht dat ik nooit zou slagen maar ik heb net rijbewijs aangevraagd Planning kan wel opeens veranderen zonder overleg, dat is mijn enigste minpunt

Gewoon heel netjes en alles keurig op tijd

Een goede uitleg en zeer goede instructies betreffende alle weetjes en regeltjes om goed te weten wat te doen op de weg om het e rijbewijs E te behalen

Fijne rijschool!

Goede duidelijke communicatie!

Van der Doelen de BESTE!

Rustige manier van lessen, vooral mijn complimenten voor instructeur Jos en de dames Antoinette en Mieke op kantoor die alles mooi voor mij hebben geregeld.

Goede instructeur

Heb veel geleerd tijdens de lessen in Den Bosch. En laatste lessen gefocust op mijn zwakke punten, dus was goed voorbereid Cor mijn examen. En eerste keer meteen geslaagd.

Gezellig, leerzaam en uitdagend.

altijd genoten van de lessen, maar toch blij dat ik er vanaf ben en m'n rijbewijs binnen heb!

Vragen examen te laat aan.

Ondanks dat de wachtlijsten voor rij-examens bekend zijn bij rijschool, wordt het examen pas na ongeveer 15 lessen aangevraagd. Hierdoor les je onnodig lang, en kom je zéker buiten het pakket. Dat zijn onnodige extra kosten voor de leerling mijn inziens.

Goede uitleg gehad tijdens het behalen van mij n BE rijbewijs!

Kapelstraat 71

5466PB Veghel