Goede service, prettig geholpen.

Vriendelijk te woord gestaan. Zowel aan de telefoon als in de showroom. Duidelijke afspraken kunnen maken (APK, beurt en wat bijwerken) en alles ook netjes nagekomen. Ook bij het afhalen goede service. Kortom, wij zijn erg goed geholpen en dan ook zeer tevreden.

Deskundig, correct, menselijk

Heel correct en zeer deskundig geholpen. Supergoede basisinfo zoals SLA (service level agreement) met duidelijkheid over wat te verwachten en hoe er gewerkt wordt. En er werd ook naar gehandeld ook al viel het even tegen omdat de APK van de auto net vervallen was. Ook de administratie verliep ongelooflijk vlot en helder. Een echte aanrader! Als ik ergens echt in vertrouwen zaken zou doen, dan is het daar wel.

Uitstekende service, en fantastisch onthaal

Ik kwam met HOC Zeeland in kontakt via Google 0800 lease, het eerste kontakt was super , heel vriendelijk en professioneel, en de auto die we daar gekocht hebben , TOP AFGELEVERD , ik weet nu al waar ik de volgende auto ga kopen , bij HOC Zeeland

Supergoede service

Zeer goed geholpen dankjewel

Vlot, degelijk en professioneel

Duidelijke afspraken en een vlotte, uiterst professionele afhandeling. What you see is what you get. Een man een man, een woord een woord. Het is prettig zaken doen met dit bedrijf.

Onze wagen had de geest gegeven in het weekend van 9 januari, dus maandag zijn wij naar Goes getrokken op autojacht, geen rekening gehouden met de coronamaatregelen: alles dicht natuurlijk. Toen zijn we beginnen zoeken op het internet waar een Mini onze aandacht trok bij HOC. Het moest allemaal heel snel gaan, zodat ik weer met de wagen naar het werk kon. Dat begreep Louis, onze verkoper, maar al te goed. Hij toonde ons niet alleen onmiddellijk onze favoriete auto, maar hij deed ook al het mogelijke om het papierwerk snel te regelen. De service was ronduit schitterend en Louis is een sympathieke gozer. We zijn heel tevreden over de wagen. In de toekomst komen we zeker naar HOC terug. Mario & Nadine

Goede verkoop , duidelijke zaken en vlotte afhandeling kortom een betrouwbare auto garage .

goed verlopen

Alles was snel en goed verlopen. Netjes in orde. Goede afspraken en contact

Goed, snel en prettig geholpen.

Contact verliep snel en goed. Afspraken werden goed nagekomen. Mooie prijs voor een mooie auto.

Gewoon goed geholpen

Niets is te veel en een oplossing voor alles

De verkoper nam de tijd voor ons en onder het genot van een bakje koffie legde hij alles perfect uit. Ook een goede en duidelijk afwikkeling bij het afhalen van de auto.

Ik ben tevreden en goed geholpen.

Ik ben tevreden en goed geholpen.

Gastvrij, deskundig, geïnteresseerd en informatief.

Gastvrij, deskundig, geïnteresseerd en informatief.

Betrouwbaar bedrijf

Via AutoScout24 kwamen wij uit bij een leuke auto. Deze stond te koop bij HOC Zeeland. Donderdags zijn we tegen sluitingstijd gaan kijken. We werden heel hartelijk ontvangen. De auto hebben we bekeken en afgesproken dat we zaterdag een proefrit zouden maken. Zo gezegd zo gedaan. Ook op zaterdag werden we hartelijk ontvangen. Na een proefrit hebben we besloten de auto te kopen. Ik kreeg zelfs nog iets terug voor mijn 18 jarige auto! Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Ze zijn kundig en komen hun afspraken na! Wij zijn ontzettend bij met onze nieuwe auto!

Puike ontvangst, informatie en professionele behandeling.

Bij het aanschaffen van de door ons gewenste auto werden we heel klantvriendelijk en deskundig ontvangen en begeleid. Ook de nazorg voor enkele kleine punten werd tot aller tevredenheid uitgevoerd. We kunnen dit bedrijf zondermeer aanbevelen bij het kopen van een occasion.

Professioneel en bekwaam!

De mensen van HOC Zeeland oefenen hun professie enthousiast en zeer bekwaam uit. Een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Goed geslaagd en aan de verwachtingen voldaan. Tot over een paar jaren.

Uitstekend!

Hele aardige, behulpzame mensen en staan echt voor je klaar! Zeker aan te raden. Ik heb een hele mooie auto daar gekocht waar ik superblij mee ben. En ze hebben ook lekkere koffie..Dankjewel voor jullie goede service!

supervriendelijk Louis en behulpzaam die samengaat met kennis van zaken Doe zo vercer

Prima geholpen

Even tijdens een sluitingsdag binnen gestapt en toch geholpen. Afspraken gemaakt en koop gesloten.

Zeer klantvriendelijk en ook behulpzaam na koop van de auto!

Zeer blij met mijn nieuwe auto. Na de koop van de auto ook nog een paar keer contact gehad en alles netjes geregeld!

Fantastische auto bij een fantastisch bedrijf

Op internet een geschikte auto gevonden bij HOC Zeeland. Ik had nog nooit van dat bedrijf gehoord in Goes. Daarom met neutrale gevoelens 110 km naar toe gereden. De showroom zag er verzorgd uit met allemaal nette, frisse auto's met "ervaring". Ik werd daar keurig ontvangen en al mijn vragen werden vriendelijk en deskundig door Jan-Martin beantwoord. Na een proefrit de auto gekocht. Na een week de auto opgehaald in verband met een "grote" beurt en een verse APK. Alle gemaakte afspraken werden keurig uitgelegd en -- wat nog belangrijker is -- op tijd nagekomen. Kortom een goed adres dat ik iedereen kan aanbevelen.

Fijne autodealer waar ik goed geholpen ben.

Ik heb hier een BMW 320i gekocht. De verkoper heeft mij netjes geholpen, was goed meedenkend en niet opdringerig. Testrijden en een aankoopkeuring laten doen waren geen probleem en de auto was iedere keer weer netjes schoongemaakt.

Super goed geholpen

Vriendelijke ontvangst, we werden goed geholpen. Alles waar we om hebben gevraagd werd er gelijk naar gekeken. Ik ben zeer tevreden over hoe de verkoop is verlopen en uiteraard blij met mijn nieuwe auto!

Hartelijk, deskundig, snel en vertrouwd gevoel

Vanaf het eerste contact een goed gevoel. Er wordt tijd genomen om goed te informeren. Duidelijk over de verwachtingen en rechtdoorzee. Zeer tevreden met de prijs die ik kreeg bij inruil en de prijs die ik moest betalen. Voor mij zitten ze wat verder weg, was het een eerste ervaring, maar had het gevoel dat ik er al jaren over de vloer kom. Nu....op weg naar goede rij ervaringen. Hartelijk dank!

Ruime keuze en goede inruil waarde

In een paar auto’s mogen rijden om uit te proberen. Uiteindelijk een Auto gekocht voor nette prijs en op nette manier afgeleverd. Voor ingeruilde auto kreeg ik nog een goede prijs.

Verrijn Stuartweg 4 4462GE Goes