Helemaal top!

Aantal maanden geleden een hele leuke mini cooper gekocht, maar dit bleek achteraf geen goede keuze betreft mijn rug dus met pijn in ons hart Louis gebeld of hij iets anders had staan en dat was! Niets was teveel gevraagd en hij nam direct de Mini terug en hebben er een hele fijne wagen voor terug gekocht! Super service, weet waar hij het over heeft en super vriendelijk! De volgende auto komt zéker weer bij HOC vandaan! Dikke aanrader!

Goed advies,snel geregeld

Ruime keus, goed geadviseerd

Aardig personeel met goede service

Heb van de week hier een auto gekocht.Bij wegrijden toch nog ff mn panorama dak getest.Helaas werkte deze niet goed.Maar is supersnel hersteld. Dus geef nu een 9 ff een paar mnd rijden om tot een 10 te komen. Dus wil je een mooie auto kopen met een goede service.Dan zou ik HOC zeker aanraden.

Top Top

Super vriendelijk. En snelle service. Tot nu ben ik erg blij met mijn aankoop! <3

Vriendelijk, open en eerlijk te woord gestaan. Zaak vlot geregeld. Kortom kan ik ieder aanbevelen.

Heel tevreden!

Super goed geholpen, goede service, open en eerlijk. Ik ben erg tevreden met de auto die ik hier gekocht heb. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en de auto is zeer netjes afgeleverd. Ik kom in de toekomst zeker terug ik kan dit bedrijf een ieder die een gebruikte auto zoekt aanbevelen.

Hele goede ervaring met de verkoper, heel vriendelijk en juiste uitleg. Leuk bezoek je wordt heel goed geholpen met de bakje koffie erbij. Auto is zoals het is super. Test rit gedaan. Super garage en vriendelijke verkoper Aanrader!

Deskundig, vriendelijk en doortastend

Deskundige, vriendelijke, goede advisering. Nette offerte inruil en meedenkend met snelle aflevering.

Overzichtelijke showroom met voor ieder wel wat wils.

Ik werd vriendelijke ontvangen. In alle rust rond gekeken. Vervolgens heb ik mijn wensen kenbaar gemaakt omtrent de auto die ik op het oog had. Na een ruime proefrit zijn we onder het genot van een bakje koffie gaan bespreken wat de mogelijkheden waren betreffende de inruil. Mijn voorstel werd mee ingestemd. Enkele dagen later rij ik rond in mijn “nieuwe” auto met een grote glimlach!

Super bedrijf!!!

Vriendelijke verkopers, goede service, dik tevreden!

Normale ontvangst en prima behulpzaamheid.

Gewoon prima geholpen en ook geen opdringerige verkoop praatjes. Na een aangeboden en bevallen proefrit, tot een koop overgegaan. Geen moeite om de auto in hele korte termijn op naam te zetten. Super! Nogmaals, een prettige en normale behulpzame verkoper.

Werden vriendelijk ontvangen, hebben een mooi inruil bedrag voor onze auto gekregen en konden direct met onze nieuwe Mini Cooper S wegrijden. Vriendelijke, sympathieke en eerlijke verkooper en een net bedrijf. Zeker een aanrader!

Zeer tevreden over HOC Zeeland

Zeer flexibel, altijd direct reageren, en afspraak is afspraak, kortom een zeer goede ervaring gehad bij HOC Zeeland!

zo hoort het

Een goed en eerlijk bedrijf, zo ga je met klanten om. No nonsense.

Super goede service. Aardig netjes correct. Een complete en keurige klant ervaring. Aanrader voor al uw mobiliteit.

Auto in zeer goede staat, exact volgens advertentie

Ik heb de auto nu een week en de advertentie klopt bij de auto, de verkoper is eerlijk in de staat en historie van de auto. De aankoop verliep goed en kon direct met de auto wegrijden.

Niet opdringerig eerlijk en je krijgt wat je koopt. Zegt niet meer dan nodig is

Ik twijfelde over de vito. Omdat er gebruikt sporen aan zaten. Maar toch gekocht en uit eindelijk zeer tevreden

Heel professioneel, klantvriendelijk en goed geholpen. M'n eerste auto gekocht bij HOC en in mooie staat gepresenteerd en afgeleverd ben er ontzettend blij mee Zeker een aanrader!

Very professional, very happy with my purchase

I bought a car from hooczeeland very professional and competent especially Mr. Louis positive experience

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Leuke auto’s voor een scherpe prijs. Sympathieke verkoper die het beste met zijn klant voor heeft!

Prachtige bus gekocht goede serves en vriendelijk !

Verkoper nam zeer weinig tijd voor ons

Verkoper zei letterlijk tegen ons toen wij 25 minuten voor sluitingstijd binnen kwamen in de showroom om naar een gereedstaande occasion te kijken; 'niet te lang proefritje maken want ik dan zijn we tenminste op tijd thuis'.......Voelde ons een beetje niet zo welkom op de vrijdagmiddag zeg maar...... Dit in samenwerking met de zeer dominante houding van de verkoper zijn we maar snel weggegaan. Kortom; mij niet meer bellen om langs te komen in deze zaak!

Vlotte snelle service.

Mooie auto uitgezocht..

Prettig geholpen, fijne zaak

Prettig geïnformeerd over de auto die we op het oog hadden. Goede prijs voor de oude auto. Ook bij afleveren fijn geholpen.

Top bedrijf

Goede, rustige, spontane verkopers. Zitten je niet op de hielen om een auto aan te smeren. Natuurlijk is het afwachten of je een goede auto hebt gekocht maar dat is met alles. Je gaat ervan uit dat de verkopers eerlijke informatie geven. Verkopers kwamen me heel betrouwbaar over, vandaar dat ik van HOC Nederland dan ook met een andere auto die ik daar gekocht naar huis ben gegaan naar het zonnige Limburg met uiteraard het dak open van de Mini Cabrio