In 1 keer kunnen slagen met de theoriecursus en het oefenmateriaal!

Alles was goed verzorgd en werd duidelijk uitgelegd door een enthausiaste cursusleidster. Het maken van aantekeningen is wel een aanrader en daardoor waren tafeltjes fijn geweest. Ik ben heel blij dat ik de theorie op deze manier kon leren. Bedankt!

Hi Frederique, Super bedankt voor het invullen van jouw review. En vooral ook bedankt voor jouw tip! Wij zijn erg blij voor je dat je je theorie hebt behaald en dat we nu snel aan de slag kunnen met het laatste gedeelte van jouw praktijk. Groetjes, Team Rijschool Look

Goede service, begeleiding en vriendelijk!

Wat zijn wij blij dat wij onze zoon de cursus voor zijn bromfiets bij jullie hebben laten volgen. Wat ontzettend duidelijk en leerzaam. Zo ontzettend fijn dat jullie zijn examen hebben kunnen vervroegen. Complimenten voor jullie service, begeleiding en vriendelijkheid. Wij komen zeker bij jullie terug!

Hallo Esmeralda, Wat een onwijs lieve review! Dat waarderen wij enorm. Het is fijn om te lezen dat ons werk wordt gewaardeerd, want wij doen het echt met liefde en plezier voor onze leerlingen. Wij zien jullie heel graag terug, jullie zijn meer dan welkom! Groetjes, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Erg tevreden.

Ik ben heel erg tevreden over de dagcursus. Theorie gehaald :). Erg vriendelijk ook.

Dag Ghizlaine, Gefeliciteerd met het behalen van jouw theorie. Jouw praktijk zijn wij ook al aan het plannen. Super bedankt voor het invullen van deze review, dat vinden wij heel tof! Groetjes, Look en TH

Goede Rijinstructeur

Dankzij rijschool look heb ik me rijbewijs binnen 3 maanden kunnen halen. Bedankt, Ali

Lieve Joyce, Wat was jij een bijzondere leerling! Scootertheorie in 1x, AM2-praktijk in 1x, autotheorie in 1x en dan nog slagen met 10 rijlessen incl. examendag voor je autorijbewijs. Onwijs, onwijs goed gedaan Joyce! Wij voelen ons vereerd dat wij jou hebben mogen begeleiden. Wie weet, tot ziens! Groetjes, Anne Namens het gehele team van Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Geslaagd door super service!!

Door de fijne service en hulp ben ik vandaag in 1x geslaagd voor mijn brommerrijbewijs!! Super mensen en hele goede hulp!

Hi Stijn, Onwijs bedankt voor jouw leuke review. Nogmaals gefeliciteerd! Je bent een topper! Wij zien jou graag terug voor jouw autorijbewijs. Groetjes, LOOK en Theoriehalen.nl

Super goede cursus en fijne lerares die het allemaal uitlegde was de 1e x niet geslaagd en nadat ik hier de cursus heb gedaan wel! Heel fijn dankjewel

Geslaagd

Ik ben begonnen bij Look zo'n 1,5 jaar geleden bij Nazar te lessen en daarna bij kudret en als laatste bij Ali. Ik heb Ali heel veel koppijn bezorgd, omdat ik niet goed mijn kijktechnieken uitvoerden maar het is mij uiteindelijk gelukt om op mijn herexamen te slagen. Dankjewel voor alles. Ik wil ook er bij zeggen dat look een top service heeft met betaling etc.. En Kayleigh & Anne ook bedankt.

Hi Alper, Allereerst bedankt voor jouw leuke review, dat waarderen wij enorm! Ook moeten wij eerlijk zeggen, dat wij enorm moesten lachen toen wij jouw review zagen. Ondanks alles, heeft Ali genoten van de lesperiode met jou en vinden wij het stiekem best jammer dat je nu weg bent! Lieve Alper, wij wensen jou namens het gehele team heel veel rijplezier toe. Kom gerust nog eens langs voor een bakje koffie! Lieve groeten, Anne Namens Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Eerlijke rijschool, snelle service, tevreden!

Een rijschool met duidelijke communicatie, goede instructeurs en de theoriecursus was ook super goed en heel duidelijk. Ik ben bij Look overal in 1x voor geslaagd, zowel theorie als bromfietspraktijk.

Hoi Finn, Natuurlijk, ook jij van harte gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs. Wat heb jij het ook onwijs goed gedaan! Je mag trots zijn op jezelf. Wij wensen jou heel veel rijplezier toe & wie weet tot snel! Groetjes, Team Rijschool Look en Theoriehalen.nl

In een keer geslaagd!

Top service! Kantoor altijd reageert snel. De praktijklessen waren duidelijk en leuk om te volgen.

Dag Narjisse, Ook jij van harte gefeliciteerd met het behalen van jouw scooterrijbewijs! Wat is het snel gegaan he.. Ongelofelijk! Alles in 1x behaald. Veel succes voor in de toekomst. Groetjes, Team Look en TH

Goede oefening

Bij zowel de theorie als praktijk werd alles duidelijk uitgelegd en geoefend. Ook bij het examen hebben we de examenroutes uitgebreid geoefend, dit was ontzettend fijn.

Hi Maarten, Gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs, wij zijn onwijs trots op je! Geniet ervan! Wij zien je graag terug voor jouw autorijbewijs. Groeten, LOOK

Super goed!

Ondanks de lange wachttijden bij het CBR, hebben ze mijn theoriecursus + examen kunnen wisselen naar een eerdere datum. En zo heb ik dus ook de praktijk eerder kunnen halen.. Echt ontzettend blij :)

Dag lieve Nanna, Het doet ons goed jouw leuke review te lezen. Het is fijn dat ons werk wordt gewaardeerd door onze leerlingen. Ik wil je heel veel plezier wensen met je scooter & kom zeker terug bij ons voor de auto! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Super rijschool!

Super ervaring. Me rijbewijs binnen 3 maanden gehaald tijdens corona.

Hoi Kees, Wat onwijs leuk dat je voor een review hebt ingevuld, dat waarderen wij enorm. Wij vinden het ook echt een top prestatie, zowel van jou als van ons! Wij wensen jou heel veel geluk toe voor in de toekomst. Groeten, Team Look

goede en duidelijke informatie bij de cursus

in 1 keer geslaagd met behulp van de theorie cursus.

Hi Quinten, Bedankt voor het invullen van jouw review. Wij vinden het erg fijn dat je in 1x je theorie hebt behaald, op naar het praktijkgedeelte! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Top rijschool

Super fijne rijschool, met goede rij instructeur die goed uitlegt en rustig blijft. Helpt enorm als je faalangst hebt of als je twijfelt. Zeker een aanrader! Ali bedankt

Hi Dzenan, Jij ook heel erg bedankt voor het invullen van jouw review. Wij stellen het zeer op prijs dat jij een review hebt willen invullen. Wij zijn heel trots op jou dat je je rijbewijs hebt behaald en dat je nu lekker kan gaan genieten van jouw auto. Wij wensen jou veel geluk toe voor in de toekomst! Groetjes, Team Look en TH

Ingewikkeld

Er was iets verkeerd gegaan bij hun en het CBR waardoor ik er was maar niet op kon voor mijn scooter praktijk. Maar ze hebben het goed en netjes opgelost.

Dag Amy, Bedankt voor het invullen van jouw review. Het klopt inderdaad dat er iets niet goed was gegaan met jouw theorie, want met een autotheorie kan je helaas geen scooterpraktijk voldoen. Het was inderdaad heel vreemd dat wij hier in het CBR-systeem destijds geen melding van hebben gehad. Gelukkig hebben wij het voor jou goed kunnen oplossen en ben je alsnog nu geslaagd! Veel plezier met je rijbewijs Amy! En wie weet tot bij je autorijbewijs! Groetjes, Anne Rijschool Look

Een keer cursus gedaan bij Julie met hasrtikke aardige damen die alles goed heb uitgelegd ben in een keer geslaagd raad andere ook zeker aan!

Hallo Amanda, Ook jij onwijs bedankt voor het invullen van jouw review. Wij wensen jou heel veel succes met het behalen van jouw praktijk. Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat natuurlijk graag. Groeten, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Snelle goede service

Ik kon snel terecht en ben super goed geholpen. En natuurlijk in een keer geslaagd.

Dag Roos, Nogmaals bedankt voor het invullen van jouw review. Het is fijn dat je zo snel bij ons terecht kon en dat je in 1 keer bent geslaagd. Lekker genieten nu! Groetjes, Look en TH

Scooter rijlessen en examen gingen super goed!

Ik ben eerst begonnen met de theoriecursus + examen en dit heb ik in een keer gehaald. Hierna heb ik de bromfietspraktijk gedaan en hier ook in een keer voor geslaagd!

Hoi Thijs, Bedankt voor jouw review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Ik wil je veel succes en plezier wensen met je scooter. En mocht je aan je autorijbewijs willen beginnen, kom gerust terug! Wij hebben dan een leuke aanbieding voor. Groetjes, Team Look en Theoriehalen.nl

Goede fijne lessen van Paul

Ik heb in een mooi pakket van 26 lessen inclusief examen mijn autorijbewijs weten te bemachtigen! Veel gelachen en leuke momenten gehad met Paul Bogers in de auto en serieus op de nodige momenten! Ik kreeg meteen veel verantwoordelijkheid en had hierdoor al snel door hoe alles in elkaar stak, goede kennis van zaken bij de instructeur heeft mij ver gebracht!

Hi Bram, Super bedankt voor jouw review, dat waarderen wij! Het is fijn om te lezen dat ook jij zo tevreden bent. En super he, je bent met zo weinig rijlessen geslaagd. Chapeau, ook zeker naar jou als leerling toe! Wij wensen je veel rij-plezier toe. Groetjes, Team Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Uitstekend!!

Ik komt uit Zuid-Afrika dus om in Nederland te leren rijden vond ik een grote aanpassing. Rijschool look had mij de beste ervaring gegeven en kon ik ook zonder stress de weg op. Bedankt voor het beste begeleiding Rijschool look!!!

Hallo Wilfred, Ook jij onwijs bedankt voor het invullen van de review, echt helemaal top! Wij vonden het een leuke uitdaging om jou zo snel mogelijk te laten slagen. Gelukkig is dat ook gelukt! Wij wensen je heel veel geluk toe met de auto en jouw kleine kindjes. Fijn dat jullie nu veilig de weg op kunnen. Geniet ervan Wilfred! Groetjes, Anne Team Look

duidelijk, vriendelijk, behulpzaam, luisterend oor en meteen reactie

Super communicatie en geeft je weer vertrouwen om toch te slagen voor het theorie examen. De werkwijze is TOP! en gelukkig geslaagd. Nogmaals bedankt. Ik had meteen naar jullie moeten komen.

Dag Linda, Wat een ontzettend toffe review heb je voor ons ingevuld, daar zijn wij heel erg blij mee. Ik wens je namens ons hele team heel veel succes in de toekomst en wie weet tot ooit! Groetjes, Team Look

Goede begripvolle rijschool!

Rijschool Look is erg begrip vol en hield rekening met mijn wensen. Ook op financieel gebied werd er met mij mee gekeken naar opties. Ik heb de tweede keer een faalangst examen gedaan op advies van Rijschool Look en dit heeft mij goed gedaan! Ik ben hierbij ook geslaagd!

Dag lieve Zehra, Allereerst willen wij je bedanken omdat je naar ons bent toegekomen om je rijbewijs te halen. Je kwam binnen met een niet zo leuke reden.. Gelukkig heb je ons het vertrouwen gegeven om je te helpen slagen. En dat is gelukt! Ik wil je veel succes en geluk toewensen voor in de toekomst en natuurlijk heel erg bedankt voor het invullen van deze review. Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Super rijschool

Goede lessen gekregen. En Paul is een vriendelijke man

Hi Espen, We vinden het leuk om te lezen dat je fijne lesperiode hebt gehad. Veel succes voor in de toekomst en tot ziens! Groetjes, Anne Team Look en TH.nl

Heel erg relaxte rijlesperiode bij deze rijschool gehad!

Hele fijne lessen gehad met een hele fijne instructeur. Bedankt!

Dag Benthe, Bedankt voor jouw leuke review, dat waarderen we enorm. Wij wensen je veel succes en plezier toe in de toekomst. Groetjes, Team Look

Cursus ging niet door, gelukkig goed opgelost! Tevreden!

Nu voor de auto een cursus ingepland, voorheen al scooter bij hen behaald. Door omstandigheden kon de cursus niet doorgaan. Rijschool Look heeft het heel netjes opgelost, want ik kreeg een gratis theorielink zodat ik online CBR-examens kon oefenen. En als ik mijn examen niet zou halen, zou ik alles gratis overnieuw krijgen. Gelukkig heb ik het alsnog gehaald. Ik ben heel erg blij.

Hi Joyce, Heel erg bedankt voor jouw eerlijkheid in deze review. Het komt inderdaad voor, bijv. door overmacht, dat er helaas iets niet door kan gaan. Gelukkig gebeurd dit sporadisch, dus nauwelijks. Daarnaast is het goed opgelost. We vinden het fijn om te lezen dat het zo sportief is opgepakt. En natuurlijk dat je nog bent geslaagd! Succes bij je rijlessen bij Ali en tot bij je praktijkexamen! Groetjes, Rijschool Look & Theoriehalen.nl

Hoogeind 25

4817 EG Breda

681 80 11 11

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!