Hele goede rijschool

Ik had een goede ervaring. Ik heb veel geleerd tijdens me lessen en mijn rij instructeur gaf goede lessen. Uiteindelijk me rijbewijs in 1x gehaald dus ik ben zeker tevreden !

Hoi Sevilay, Bedankt voor het invullen van je review, super lief! Wij zijn erg trots op jouw prestatie, dat mag je weten :) Veel rijplezier meis. Groetjes, Anne Team Look

Fijne en veilige leeromgeving.

Ik heb mij altijd heel prettig gevoeld bij Bashir in de auto. Op momenten dat ik het zelf wilde opgeven, wist hij precies wat ik nodig had om er weer tegenaan te gaan. Ik heb dankzij hem mijn theorie en praktijk allebei in 1 keer gehaald. Rijschool look raad ik ook zeker aan. Voordelige pakketten. Amy en Kayleigh zijn allebei ook heel vriendelijk. De theoriecursus ben ik ook zeker over te spreken. Het enige wat ik zou veranderen is een les van 60 min i.p.v. 50. Dankjulliewel voor alles!!

Dag lieve Yesmin, Wat onwijs lief jouw review! Ik (Anne, niet Amy haha), Kayleigh en Bashir vinden het erg tof om te lezen dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review voor ons te schrijven. Wij zijn erg trots op jou, en je dankbaar dat je tijdens de rijlessen continu naar ons advies hebt geluisterd. Je hebt je kwaliteiten goed laten zien tijdens je examenrit; in 1x geslaagd! Heel veel rij-plezier meis, wij wensen jou het beste! Groetjes, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Top rijschool! Zetten alles op alles voor je!

Altijd fijn gereden, met top instructeur Ali. Ook achter de schermen wordt alles perfect geregeld!

Hi Lorenzo, Wat zijn wij trots op jou! Mooie rijlessen gereden en een mooie examenrit; je mag trots zijn op jezelf! Super bedankt ook voor deze review! :) Wij wensen jou heel veel rij-plezier toe, kom gerust eens langs met je auto! Groetjes, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Wat een geweldige, oprechte en eerlijke rijschool!

Unieke rijschool in de wereld van (helaas ook veel cowboys in rijscholenland. Zeker in deze bijzondere Corona tijd denkt Look ontzettend mee met de leerlingen en proberen ze, ondanks de lastige omstandigheden, in oplossingen te denken. Theorie examen van onze dochter al meerdere malen geannuleerd door CBR en Look denkt telkens mee met oplossing. Ben zeer tevreden en raad een ieder Rijschool Look aan!

Dag Hanneke, Nogmaals, enorm bedankt voor je inzet om deze review te schrijven. Het doet ons erg goed, het geeft ons een super fijn gevoel dat ons harde werk gewaardeerd wordt. En dat wij dit dus terug zien in zo'n mooie review als die van jullie. Om eerlijk te zijn: het is soms lastig in deze periode om iedereen tevreden te houden. De leerlingen zijn gedupeerd, maar de rijschool net zo goed.. Wij doen echt, iedere dag, enorm ons best om alles in goede banen te leiden, onze leerlingen alsnog snel op te kunnen laten gaan (met de juiste begeleiding en lesstof) en natuurlijk iedereen te laten slagen. Daarom waarderen wij het echt heel erg dat je deze review hebt geschreven, enorm bedankt hiervoor! Lieve groeten Anne, Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Heel positief

Vele gezellige rijlessen gehad en goede uitleg over de dingen die je moet doen

Dag Michael, En natuurlijk, ook jij enorm bedankt voor deze review. Onze instructeur heeft de rijlessen met jou ook als zeer positief ervaren, hij wenst jou het allerbeste en heel veel rij-plezier toe! Succes voor in de toekomst Michael! Groetjes, Team Look

Perfect geregeld!

Zowel mijn theorie en praktijk in één keer gehaald.

Hi Myrthe, Ook jij erg bedankt voor jouw review. Wij wensen jou heel veel rij-plezier toe! Groetjes, Look en TH

Ik ben zowel als voor mijn theorie examen als mijn praktijk examen in 1 keer gelaagd. Ik vond de dag cursus voor me theorie heel fijn en de oefenexamens hebben me goed geholpen. De lessen voor dat ik op moest voor me praktijk waren ook heel fijn en duidelijk.

Hallo Charlotte, Bedankt voor jouw review! Wij hebben de lesperiode met jou als erg positief ervaren, dus het is super leuk om te lezen dat jij dit ook zo hebt ervaren! En natuurlijk, heb jij het ook heel goed gedaan! Wij wensen jou heel veel rij-plezier toe. En wie weet, tot snel! Groetjes, Team Look en TH

Helemaal top

Hele aardige instructeur, alles duidelijk, goed ons voorbereid

Dag Emma, Bedankt voor het invullen van jouw review, dat is erg fijn! Wij zijn erg blij voor je, dat je ondanks de problemen bij je vorige rijschool, bij ons alsnog heel snel je rijbewijs hebt kunnen behalen. Je mag trots zijn op jezelf! Wij wensen jou heel veel rij-plezier toe! Groetjes, Team LOOK

Super goed gegaan hele goede instructeur !

Door corona moest ik een dag voor mij examen lessen en de dag daarna afrijden bij het CBR toen ik mijn praktijk examen had aangevraagd werd ik heel goed geholpen door Look de rijlessen waren super geen minpunten voor mijn ervaring.

Dag Mehmet, Ook jij natuurlijk hartstikke bedankt voor het invullen van jouw review. Helaas was je bij je andere rijschool gezakt, maar gelukkig hebben wij jou gisteren met een super rit zien slagen. En dat heb jij helemaal zelf gedaan, natuurlijk met een beetje hulp van onze bromfietsinstructeur :) Wij wensen je heel veel succes met werken op de scooter, en zien je over een tijdje terug voor je autorijbewijs. Natuurlijk met de speciale AM2-geslaagd-korting. Tot snel! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Fijne rijschool en heel behulpzaam.

Goede begeleiding gehad voor mijn bromfietsrijbewijs zowel voor theorie als praktijk.

Hi Karsten, Ook jij bedankt voor het invullen van deze review. Wij zijn erg blij te lezen dat je je theorie + praktijk bij ons als fijn hebt ervaren. Wij doen iedere dag super hard ons best voor onze leerlingen, dus het is fijn om te lezen dat dat gewaardeerd wordt. Het was super om te zien dat je als leerling de afgelopen weken zo hard bent gegroeid in je rijkwaliteiten, je mag er trots op zijn! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Was echt heel fijn!

Ik vond het contact tussen mij en mijn rij instructeur heel fijn. Alles werd goed uitgelegd en ook al heb ik het de eerste keer niet gehaald. De tweede keer is alles goed gegaan en heb ik het gehaald dankzij rijschool Look & Paul.

Hi Flora, Super bedankt voor jouw review, dat waarderen wij echt! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je je lesperiode bij ons zo positief hebt ervaren. Wij wensen je enorm veel rij-plezier toe! Groetjes, Rijschool Look

Leuke leerzame lessen zonder stress

Ik heb van alle lessen kunnen genieten op een manier dat ik geen stress kreeg om auto te gaan rijden en met plezier naar de lessen te gaan

Hoi Tom, Jij bedankt voor het invullen van deze leuke review :) Wij wensen je enorm veel succes in de toekomst! Groetjes, Team Rijschool Look en Theoriehalen.nl

top

beste rijschool in Nederland

Hi Qais, Bedankt voor jouw review! Kort, bondig en duidelijk (haha). Super tof dat je het zo hebt ervaren jongen! Groetjes, Anne Look & TH

Alles gewoon heel goed!

De dagcursus voor de theorie was ontzettend fijn ook de instructrice nam ook voor de vragen alle tijd. Ook de praktijklessen waren super fijn, ook hier werd alles rustig uitgelegd en kon alles gevraagd worden. En natuurlijk ook meteen geslaagd!

Hi Daan, Ook jij onwijs bedankt voor het invullen van deze toffe review. Dat waarderen wij! Wij wensen je heel veel succes, maar vooral veel plezier toe met je scooter. En hopelijk tot over een paar maanden voor je autorijbewijs! Groetjes, Anne en Kayleigh Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Duidelijke uitleg en super team

Rijschool Look is een super rijschool. Door mijn theorie cursus bij de rijschool ben ik meteen geslaagd! En de uitleg die de instructeur is zo onwijs goed!

Hallo Kayne, Super, super, super bedankt voor jouw leuke review. Maar ook onwijs bedankt dat jij naar ons toe bent gekomen om je theorie en praktijk voor de scooter te behalen. Wij zijn echt oprecht heel trots op je, en bedanken je voor je tijd als leuke leerling bij ons! Natuurlijk zien wij je heel graag terug voor je autorijbewijs. Daarvoor nemen wij over enkele maanden contact met je op. Want je weet; je krijgt bij ons een speciale aanbieding voor de auto, wanneer je terugkomt na het behalen van je scooterrijbewijs. Natuurlijk geldt dit voor alle leerlingen! Veel rij-plezier toegewenst. Groetjes, Anne en Kayleigh Namens Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Goede uitleg en fijne lessen.

Ik heb in 1x mijn praktijk examen gehaalt, had een aardige instructeur. Hij gaf je erg veel tips wat super handig was. De examinator was erg aardig en duidelijk in wat ik moest doen. Super blij met rijschool look. Dankjewel!

Dag lieve Anne, Wat zijn wij blij voor jou dat jij vorige week bent geslaagd! Het was natuurlijk even spannend na de lockdown, maar gelukkig is alles goedgekomen. Wij wensen je heel veel rij-plezier toe en zien je graag snel terug! Groetjes, Anne Team Rijschool Look

Fijne ervaring tijdens de rijlessen

Zowel mijn theorie als praktijk in 1 keer behaald! Super goede uitleg en fijne rijlessen.

Hi Carine, Ook jij onwijs bedankt voor het invullen van deze review. Wij zien je graag terug voor je autorijbewijs, natuurlijk met leuke kortingen! Groetjes, Anne Team Look en TH

Super goed!

Eerst een super goede dagcursus theorie gehad en vervolgens meteen ingepland voor de praktijk. Ondanks corona toch nog snel mijn scooterrijbewijs kunnen behalen! Super fijne rijlessen gehad en in één keer geslaagd!

Dag Britt, Wat leuk dat je een review hebt ingevuld. Wij zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij zien je graag terug bij ons voor je autorijbewijs, je krijgt leuke kortingen van ons hiervoor. Zoals iedere geslaagde AM2-leerling krijgt. Groetjes, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Super goede uitleg voor theorie examen.

Fijne tips voor het examen en handige ezelsbruggetjes om te leren.

Hoi Patricia, Bedankt voor het invullen van deze review! Wij wensen jou heel veel succes toe in de toekomst. En wie weet tot ziens! Groetjes, Team Theoriehalen.nl

Erg behulpzaam en fijne uitleg

Vriendelijke werknemers en erg behulpzaam. Binnen 4 uur krijg je alle informatie voor je theorie. Er wordt duidelijk gemaakt wat je goed moet kennen voor het theorie-examen. Ik raad je wel aan om nog oefen examens te maken om goed het examen in te gaan.

Dag Jeffrey, Nogmaals bedankt voor het invullen van deze review, dat stellen wij zeer op prijs. Erg fijn dat je zo tevreden was over de theoriecursus en de theorielink. Natuurlijk, nogmaals van harte gefeliciteerd! Wij zien jou graag terug bij ons voor een andere bevoegdheid. Groetjes, Team Theoriehalen.nl

Goede voorbereiding gehad op mijn praktijk examen.

Ik had het idee dat ik goede begeleiding en lessen kreeg waardoor ik klaar was voor mijn rijexamen. De uitleg van bijvoorbeeld bijzondere verrichtingen en verkeersregels was duidelijk en ik kreeg ook feedback waar ik echt iets mee kon.

Hoi Femke, Natuurlijk ook jij bedankt voor het invullen van deze review, dat waarderen wij enorm! Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons werk, want wij doen het echt met liefde en plezier. Wij wensen je heel veel succes met je rijbewijs en veel rijplezier toegewenst! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

leerzame theorie cursus

ik ben nu eindelijk door jullie cursus voor me theorie examen geslaagd. ben echt blij.

Hallo Imane, Ook jij bedankt voor het invullen van jouw review. Wij zijn onwijs trots op jou, dat weet je! Nu gaan wij knallen voor het praktijkgedeelte en op naar je examen. Succes Imane! Groetjes, Team Rijschool Look

Heel duidelijk en ze helpen je goed waar nodig is

Ik vind dat rijschool look heel duidelijk aangeeft wat er gedaan word , hoe het gedaan word , waar je moet zijn enz. Je kan alles aan ze vragen en proberen je zo goed mogelijk te helpen. Ik heb een cursus genomen. Dat heeft mij persoonlijk heel erg geholpen. Ze leggen heel duidelijk uit en als je het niet snapt nemen ze de tijd om het je wel goed uit te leggen. Ik heb me theorie met zekerheid gehaald want dat is wat ze je meegeven .

Goede rijschool

Goede rijschool alles duidelijk en snel geregeld Alles netjes uitgelegd goede praktijk lessen

Hi Wesley, Bedankt voor je review, dat waarderen wij! Je hebt het goed gedaan, bromfietsexamen in 1x gehaald! Chapeau! Wij zien je graag terug voor je autorijbewijs. Groetjes, Look en TH

Super!!

Super goede rijschool. Hele lieve mensen en goede instructeurs. Bedankt voor al jullie goede inzet en speciaal bedankje voor Ali voor alle rijlessen en vertrouwen!

Dag lieve Mitchel, Wat onwijs lief jouw review, super erg bedankt! Wij willen ook jou bedanken voor de leuke lesperiode en het wederzijdse vertrouwen. Veel succes in de toekomst en wie weet tot ziens! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Hoogeind 25 4817 EG Breda

681 80 11 11

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!