Heel fijn!

Heb een leuke en fijne ervaring gehad bij rijschool Look. Ik raad het ook zeker aan!

Hallo lieve Milou, Heel erg bedankt voor het invullen van jouw review! Wij wensen jou oprecht heel veel rij-plezier toe! Groetjes, Look

Geslaagd!

Deze rijschool heeft me tot 2 keer toe in 1 keer laten slagen. Zowel voor me scooter als voor me auto. Met de auto was er een fout gemaakt. Mijn examen was 1 dag eerder dan de dag dat ik door had gekregen. Dit is toen per direct opgelost zodat ik 20 minuten later toch mijn examen. Dit was ontzettend snel gegaan. En uiteindelijk goed gekomen! Hiervoor erg bedankt

Dag Naomi, Onwijs bedankt voor de tijd die je hebt genomen om jouw review in te vullen. Helaas gaat niet altijd alles goed.. Ook bij ons niet.. Wij betreuren het nog steeds dat wij jou perongeluk, op 1 dag na, de verkeerde datum van jouw theorie-examen hadden toegestuurd. Gelukkig hebben wij alsnog voor jou kunnen regelen dat het CBR per direct, binnen 30 minuten, een extra plek voor jou ging maken. En natuurlijk ben je alsnog geslaagd, hadden niet anders verwacht:) Wij zien jou onwijs graag terug voor jouw autorijbewijs! Heel veel succes Naomi. Groetjes, A. Thijssen Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Goede uitleg

Ik raad deze cursus aan omdat er tijdens deze cursus veel informatie gegeven word waar ik normaal niet op zou letten en nu wel waardoor ik geslaagd ben

Dag Mitchell, Ook wederom, jij enorm bedankt voor het invullen van de review. Het klopt inderdaad dat je bij onze cursus veel nieuwe informatie krijgt, waar je normaal gesproken niet op zou letten, maar wel terugkomt tijdens je CBR-examen. Dat heb je heel goed gezien! Wij wensen jou enorm veel geluk toe voor in te toekomst. Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Heb een fijne tijd gehad en werd altijd goed geholpen. Vandaag geslaagd!

Super bedankt voor het invullen van jouw korte, maar krachtige review. Tot ziens!

Slecht

Snapte niks van de cursus. Kon de vrouw niet verstaan. Ze maakte voortduurend fouten, waardoor ik de kluts kwijt raakte.

Dag Esmee, Bedankt voor het invullen van jouw review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat jij de cursus zo hebt ervaren, dat is natuurlijk totaal niet de bedoeling. Ik ga er vanuit dat wij inmiddels met jou contact hebben opgenomen, de situatie hebben besproken en met een passende oplossing zijn gekomen. Groetjes, Anne Manager Theoriehalen.nl

Zojuist geslaagd voor mijn theorie examen waar ik autorijschool LOOK heel erg voor wil bedanken! Super goede cursus gehad, waarbij ze alles heel goed deden uitleggen.

Hi Zoë, Thanks voor jouw review! :) Super veel succes, maar vooral heel veel plezier met je scooter. Kom gerust eens terug voor je autorijbewijs, dan helpen wij je wederom met veel liefde en plezier verder. Groetjes, Theoriehalen.nl & Rijschool Look

Geslaagd voor mij theorie

Ik wil rijschool LOOK erg bedanken dat ze mij hebben geholpen met het behalen van mijn auto theorie! In deze tijd houden ze goed contact en blijf je van alles op de hoogte. Ook de cursus die ze aanbieden geven je genoeg zelfvertrouwen om het examen rustig te kunnen maken!

Hallo lieve Mila, Super, super bedankt voor het invullen van jouw review. Wij stellen dit echt op prijs. Wij wensen jou heel veel succes verder. En wij zien je graag terug voor jouw autorijbewijs. Groetjes, Look en TH

Flexibel, fun en finished.

Flexibel in het inplannen van cursussen en examen data. Medewerkers zijn kundig en leuk in de omgang. Mede dankzij deze rijschool in 1 keer mijn bromfiets theorie en praktijk kunnen halen.

Hi Ilya, Ook jij enorm bedankt voor het invullen van jouw review. Jouw verhaal klopt helemaal! Maar jouw input heeft zeker de grootste rol gespeeld in jouw gehele proces. Jouw oplettendheid, motivatie en gedrevenheid heeft ervoor gezorgd dat je bent geslaagd; chapeau hiervoor! Tot ziens Ilya! Groetjes, Team Theoriehalen.nl en Team Rijschool Look

2 uur les gehad, alle dingen waarop ik moest verbeteren aangewezen en uiteindelijk examen in 1x gehaald.

Dag Beer, Wat zijn wij blij dat wij jou blij en tevreden de winkel uit hebben zien mogen gaan. Je kwam binnen met een vervelend verhaal vanuit een andere rijschool, die wij gelukkig goed voor jou hebben opgelost. Je hebt het meer dan goed gedaan jongen, veel succes verder! Groetjes, Team Look

Leerzaam en behulpzaam

Bij Look heel snel een praktijkdag met examen kunnen inplannen. Meteen geslaagd!! Goede instructeur, die veiligheid hoog heeft staan.

Dag Sander, Bedankt voor jouw eerlijke review. Veiligheid.. dat is zeker enorm belangrijk. Onze instructeurs zijn hoog opgeleide Bovag-instructeurs, die inderdaad veiligheid hoog hebben staan. Jullie zijn immers onze verantwoordelijkheid, en daar dragen wij nauwkeurig zorg voor. Met veel liefde en plezier. Wij wensen jou veel rij-plezier toe. Je bent van harte welkom om je overige rijbewijzen ook bij ons te komen behalen. Groetjes, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Hele fijne lessen, alles goed uitgelegd en duidelijk. Ook was altijd alles goed geregeld! Super fijne rijschool en ik ben in één keer geslaagd!

Hi lieve Luna, Onwijs bedankt voor het invullen van jouw review. Wij zijn erg blij om te lezen dat je jouw hele lesperiode als positief hebt ervaren! Namens ons gehele team, wensen wij jou veel rij-plezier toe. Groetjes, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Een kort maar goed avontuur.

Het was een goede Rijinstructeur. Hielp me met alles en gaf me goede tips. Ik heb 12 lessen gehad en ben in een keer geslaagd. Bedankt rijschool look!!

Dag Madad, Wat heb jij het goed gedaan! Je mag echt onwijs trots zijn op jezelf. Wij willen je bedanken voor de leuke lesperiode en wensen jou heel veel rij-plezier toe. En natuurlijk, jij ook bedankt voor het invullen van jouw review. Groetjes, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Goede rijschool

Voor mij een hele goede rijschool. Ik heb hier een leuke tijd gehad ondanks ik er lang over gedaan heb ivm Corona. Beste rij instructeur die alles voor me heeft gedaan en ook het kantoor die alles mooi en netjes hebben geregeld ze hebben alles op orde daar! Zeker een aanrader!

Dag lieve Leandre, Oprecht, heel erg bedankt voor jouw review. Wij wensen jou het allerbeste toe voor in de toekomst. Kom gerust eens langs op kantoor; natuurlijk rijdend in jouw auto :) Tot ziens Leandre! Groetjes, Het gehele team van Rijschool Look en Theoriehalen.nl

De dagcursus was goed geregeld en heb er veel van opgestoken. Vind het een hele fijne rijschool en ben daarom ook in 1 keer geslaagd!

Hi Zara, Bedankt voor jouw moeite! Erg fijn om te lezen dat jouw dagcursus goed is bevallen. Je hebt het erg goed gedaan! Op naar de volgende stappen! Groetjes, Theoriehalen.nl

Fijne lessen en leuke instructeur

Rida is een goede en leuke instructeur. Lessen waren relaxt en gezellig. Duidelijke uitleg. Alles werd goed geregeld en ze zijn heel vriendelijk en geïnteresseerd in je vanuit de rijschool. Zeker een aanrader!

Dag Chemaine, Heel erg bedankt voor het invullen van jouw review. Dat waarderen wij enorm! Het is fijn om te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt. Wij wensen jou heel veel succes toe! Groetjes, Team Look

Leuke ervaring

Hi Jelmer, Bedankt voor jouw korte, maar krachtige review! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Goeie rijschool met goeie instructeurs

Alles werd duidelijk aan mij uitgelegd en de instructeur was ook super aardig. Hele goeie rijschool, raad ze aan.

Hi Joshua, Bedankt voor jouw review! Wij wensen je heel veel rij-plezier toe. Groetjes, Team Rijschool Look

Een hele goede rijschool

Duidelijke communicatie tussen leerling en rijschool. Makkelijk en goed contact kunnen leggen en hele goede lessen.

Dag Lotte, Thanks voor je review meis! Wij bedanken je enorm voor de fijne lesperiode, je hebt het heel goed gedaan! Succes voor in de toekomst, en wie weet tot snel! Groetjes, Look

Super fijne rijschool

Niet de eerste keer geslaagd voor mijn scootertheorie, maar wat een fijne communicatie met de dames aan de telefoon die er voor hebben gezorgd dat ik snel opnieuw op kon ondanks deze vervelende Corona tijd. Prettige duidelijke uitleg gekregen tijdens de cursus met een klein clubje mensen. Theorie nu wel in de pocket !! Nu bij deze rijschool mijn praktijk halen en dan zelf de weg op!! #heelveelzinin

Dag Luuk, Natuurlijk, ook jij enorm bedankt voor je inzet, we waarderen het enorm dat er tijd wordt vrijgemaakt om een review in te vullen. Ons harde werk wordt gewaardeerd, dat doet ons echt enorm goed. Ikzelf, krijg hier nog meer energie en motivatie van. Ik weet zeker dat mijn collega's hier ook zo over denken. Wij wensen jou oprecht heel veel geluk toe voor de komende tijd. We gaan ervoor zorgen dat je ook je praktijk snel, maar wel in 1x behaald! (haha). #en ja, ook wij hebben er zin in!! Groetjes, Anne Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Goed, gezellig,top

Ook al was ik eerste keer gezakt scooter ecamen ze vingen.me goed op. Redelijk snel opnieuw afgereden dat was helemaal top. Wat een enthousiaste medewerkers. Top gedaan.

Hi lieve Romijn, Jij natuurlijk ook heel erg bedankt meis. We waarderen jou inzet! We wensen jou heel veel rijplezier toe en tot bij je autorijbewijs, ook daar gaan wij knallen! :) Groetjes, fijn weekend! Team Look & Theoriehalen.nl (TH)

Snel reactie op vragen, goed uitgelegd met handige tips.

Hi Marith, Bedankt voor het invullen van jouw review! Wij wensen je heel veel rijplezier toe, wie weet tot snel! Groetjes, Anne Team TH

Goede service, begeleiding en vriendelijk!

Rijschool look, Ik heb een goeie ervaring met rijschool look heb 1 jaar geleden mijn automaat rijbewijs hier behaald in 1x.. met een topper Nazar als rij-instructeur, toch wilde ik mijn schakelrijbewijs hebben. Ik wist al meteen dat ik die zeker bij Rijschool look wilde gaan behalen. Gisteren ben ik in 1x geslaagd voor mijn schakelrijbewijs ik heb oprecht leuke en leerzame lessen gehad van Een oprecht leuke instructeur “Ali”.... De dames op kantoor daar heb ik een prettige ervaring mee, ze denken mee met je en communiceren heel goed. Ze Reageren heel snel en kijken altijd samen met je naar een oplossing :) Rijschool look is een dikke aanrader, ik zal dit zeker altijd zeggen tegen iedereen. bedankt!

Hallo lieve Lina, Het doet ons goed dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven! Echt, we zijn je enorm dankbaar voor je eerlijkheid. We vinden het jammer dat er niet meer soorten B-rijbewijzen zijn (haha), anders hadden wij je met liefde en plezier ook daarvoor opgeleid. Kom gerust terug voor de motor of andere categorieën :) Wij wensen je heel veel geluk en plezier toe voor in de toekomst! Lieve groeten, Anne Manager Rijschool Look en Theoriehalen.nl

Lookschool het beste

Hele fijne lessen gehad,en ben ik veel geleerd en ben in 2x geslaagd voor het praktijkexamen!!!! Maar gelukkig ik heb een pakt van lookschool gekucht en was op die pakt de tweede praktijkexamen gratis!!!!!!!

Hallo Hussein, Ook jij enorm bedankt voor het invullen van jouw review. Wij zijn super blij voor je dat je je rijlesperiode als positief hebt ervaren en dat je nog snel op herexamen kon! Wij wensen je oprecht heel veel succes toe Hussein. Kom gerust nog eens langs rijden :) Groetjes, Team Rijschool Look & Theoriehalen.nl

In één keer geslaagd

Goede rijschool met goede rij-instructeur!

Hi Michelle, Thanks voor jou review! Kort & krachtig :) Succes Michelle, tot ziens! Groetjes, Team Rijschool Look

Een hele leuke en leerzame ervaring.

Door de rij-instructeur zijn goede uitleg en instructies ben ik uiteindelijk geslaagd en vond het ook tegelijk leuk! Zou het voor andere heel hard aanraden op bij rijschool Look te lessen.

Hi Xilienne, Ook jij hartelijk dank voor het invullen van jouw review. Je hebt het hartstikke goed gedaan, daar mag je trots op zijn! Veel succes voor in de toekomst, en wie weet tot ziens! Groetjes, Look

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!