Hele fijne mensen.

Fijne lessen gehad. Mocht er iets mis/niet gelukt zijn, helemaal klantvriendelijk opgelost. Heel blij met het geduld en begrip. In de pauze tosti en warme chocomel.

Beste rijschool die er is!

Geweldige service, goede communicatie, meteen alle lessen in kunnen plannen, (her)examen aanvragen kon ook meteen, en de instructeur was ook perfect! Spijt dat ik niet meteen bij Look ben gaan lessen! Vergeet de andere rijscholen en kies voor Look!

Super fijne rijschool!!

Ik heb een super fijne ervaring met deze rijschool mijn auto en mijn scooter bij ze gehaald super fijne instructeur en hele goede uitleg!!

Dag Jayda, Onwijs bedankt voor jouw mooie review! Dit hebben we uiteraard ook gedeeld met jouw instructeur. Wij wensen je veel veilige ritten toe. Groetjes, Kayleigh Team Look

Een hele goede en prettige ervaring.

Ik heb ongeveer 1 jaar rijlessen genomen bij rijschool Look. Voor rijbewijs B (auto) . Ik Ben daarbij 3x opgeweest en ben bij alle keren erg goed hierbij begeleid. De rijlessen voorlopen na mate je langer lest, bijna altijd naar jou behoeftes, ze luisteren ook erg naar wat jij nog wilt oefenen of doen. Ook het contact is altijd goed verlopen, alles is duidelijk en het contact ging altijd vlot. Ook al heb ik verschillende instructeurs gehad, dit heeft ook z’n voordelen. Kortom een hele prettige en fijne rijschool en rijinstructeurs.

Hi! Dank je wel voor je mooie woorden Indy voor zowel via Whatsapp & via Klantenvertellen. Super lief! Wij wensen jou alle geluk toe, en zien je graag een keer verschijnen! Groetjes, Team Rijschool Look

Goede rijschool

De lessen zijn redelijk geprijsd. Ondanks mijn overstap van schakel naar automaat les, Rijschool Look had mij goed gesteund bij het plannen van de lessen, examen en kiezen van een rij instructeur die met mijn persoonlijkheid en behoefte past. Al mijn vragen en verzoekjes waren netjes beantwoord en geholpen. Bashir, mijn rijinstructeur, heeft heel veel geduld en goede praktijkoefeningen. Door zijn ontspannen manier van lesgeven heb ik mijn angsten overwonnen en uiteindelijk mijn rijexamen gehaald.

Hi Jaena, Bedankt voor je mooie woorden! Wij bewonderen jouw doorzettingsvermogen en wensen jou alle geluk toe! Nogmaals wij zijn super blij voor jou! Veel plezier met je rijbewijs. Groetjes, Team Rijschool Look

Goede rij instructeur

Goede rij instructeur, bedrijf zelf slordig qua planning (verkeerde examentijd) voor de rest prima met communicatie en goed opgelost.

Beste Roan! Ten eerste van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs. Nogmaals onze excuses wat betreft het examen. Ook wij maken wel eens fouten. Gelukkig hebben we het netjes op kunnen lossen en kon jij anderhalve week later op examen en kreeg je er 2 gratis rijlessen bij. Geniet van je rijbewijs en ons team wenst jou veilige kilometers toe. Groetjes, Team Rijschool Look

Look heeft ervoor gezorgd dat ik alsnog rijexamen kon doen.

Ik heb nooit problemen gehad met een van de instructeurs en zij kwamen altijd hun afspraken na. Na drie keer zakken, heeft Look ervoor gezorgd dat ik alsnog een keer rijexamen kon doen, voordat mijn theorie verliep.

Hi Jasmijn, Van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! Super goed gedaan. Bedankt voor het vertrouwen in ons team en voor de fijne review. Heel veel rijplezier! Groetjes, Team Rijschool Look

Super fijne rijschool!

Mijn dochter heeft haar scooter rijbewijs bij Look gehaald en was erg tevreden. Iedereen bij Look was aardig van het eerste contact tm de rij instructeur toe. De lessen waren duidelijk en ze vond ze super leerzaam en leuk. Kortom zeker een aanrader om hier je scooter rijbewijs te halen!

Dag Babette, Bedankt voor deze leuke review! Wij zijn blij dat uw dochter het een fijne en leuke les vond. Ook zijn wel super blij om te horen dat ze veel heeft geleerd. Bedankt voor het vertrouwen in Rijschool Look. Wij zien jullie graag terug voor het autorijbewijs! Groetjes, Team Rijschool Look

Zeer blij met deze rijschool!!

Na 4x gezakt te zijn in Den Haag wou ik na 2 jaar eruit te hebben gelegen opnieuw beginnen. Het lag uiteindelijk aan m’n nervositeit en het goed vooruitkijken en mezelf niet laten verassen. Ik heb veel geleerd tijdens de lessen en de gezellige gesprekken met Paul over z’n aquarium. Goede begeleiding met oog op de mens.

Dag Soufiane, Onwijs bedankt voor jouw leuke en oprechte review! Wij zijn ontzettend blij voor je! Je hebt niet opgegeven en nu heb je je rijbewijs! Wat een wilskracht en doorzettingsvermogen. Je mag echt trots zijn op je zelf, en ook wij zijn trots op jou. Natuurlijk wensen we je veel veilige kilometers en de koffie staat altijd klaar! Team Rijschool Look

Súper service

Beste rijschool in Breda! Heb de lessen met Paul als zeer leuk ervaren, heb veel van hem mogen leren en met hem samen mogen lachen, de lessen met hem waren nooit onprettig en met altijd goede zin. Ook van andere instructeurs van look mogen lessen en heb dat ook als prettig ervaren. En ook de service van de dames op het kantoor vond ik fijn, het snelle handelen en de communicatie waren top! Bedankt team look voor alles!

Hi Cherlina, Hartelijk dank voor jouw review! Je bent een echte doorzetter en hierdoor heb je nu jouw rijbewijs behaald! Wij wensen je vele veilige kilometers en hopen je snel nog eens te zien. Groetjes, Team Rijschool Look

Duidelijke lessen en zeer vriendelijke instructeur

Ik heb sinds vorige zomer rijles gehad bij Look. In het begin was het soms wat moeilijk om lessen op korte termijn in te plannen omdat het er druk was, maar dit zou nu geen probleem meer moeten zijn omdat er nieuw personeel is aangenomen. Ik heb mijn theorie in een keer gehaald dankzij de app en theoriecursus. Mijn instructeur, Arnaud, heeft tijdens de rijlessen zeer goed instructies gegeven en me de ruimte gegeven om steeds net wat beter te kunnen rijden. Hierdoor heb ik ook mijn praktijk in een keer kunnen halen. Ik beveel de rijschool dus zeker aan!

Geweldig goede rijschool

Goede en duidelijke communicatie. Zeer vriendelijk personeel,fijn contact. In minder dan 1 jaar het rijbewijs behaalt Alles dankzij deze goede rijschool

Dag Justin, Bedankt voor deze review en voor het vertrouwen in onze rijschool. Jij hebt natuurlijk ook super goed je best gedaan waardoor jij in een keer bent geslaagd! Hartstikke goed. Wij wensen jou veilige kilometers toe! Groetjes, Team Rijschool Look

Uitstekende begeleiding en communicatie

Ik heb de rijlessen (Auto-B Automaat) als zeer goed ervaren. Ik ben bij Look terecht gekomen nadat mijn voorgaande school stopte met automaat lessen. Rijschool Look nam mij als leerling over en bij hen heb ik een heel prettig traject gehad. De instructeurs zijn vakkundig en weten zich aan te passen naar de behoefte van de leerling. Ook waren de instructeurs eerlijk en gaven zij een goede inschatting voor het juiste moment voor Praktijk examen. Ik voelde me daardoor voorbereid en zeker op de weg toen ik op mocht voor het Praktijk examen, wat ik dan ook in één keer heb gehaald. Ook de bereikbaarheid en de communicatie met Rijschool Look was top. Via WhatsApp kon ik gemakkelijk vragen stellen etc. Op het kantoor zitten super fijne medewerkers die mij meermaals zeer behulpzaam te woord hebben gestaan en geholpen hebben.

Hi Leanne, Bedankt voor deze leuke en uitgebreide review. Het is fijn om te lezen dat je bij zowel Ali, Paul en Arnaud een leerzame tijd hebt gehad. Zo zie je maar dat verschillende instructeurs goed voor je kan zijn! Bedankt voor alle vertrouwen! Geniet van je rijbewijs en wij wensen jou veel geluk toe in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Rijschool Look

Heb mijn theorie (auto)in 1 keer gehaald . Dat komt omdat ik een theorie cursus heb gevolgd , ze vertelde precies wat ze zouden kunnen vragen op het examen . Mijn praktijk heb ik ook in 1 keer gehaald met slechts 20 lessen. Super vriendelijke mensen

Hi Casper, Onwijs bedankt voor jouw review! Wat heb jij het top gedaan! In z'n korte tijd zoveel rijlessen gehad en gewoon in 1x slagen voor jouw rijbewijs. Echt super!! Wij wensen jou vele veiliger kilometers. Groetjes, Het hele team Rijschool Look

Slecht

Dag Ridi, Wat onwijs jammer dat u onze service op deze manier ervaart. Nou doen wij als rijschool ons uiterste best om al onze leerlingen zo goed mogelijk te begeleiden, natuurlijk gaat dit bij de ene leerling makkelijk dan bij de andere, we zijn immers allemaal verschillend. En dat is maar goed ook! Wij geven adviezen om er voor te zorgen dat onze leerling optimaal voorbereid wordt voor het praktijkexamen, we vinden het dan ook onwijs jammer dat onze adviezen meermaals geweigerd of genegeerd werden. Uiteraard ondanks alles blijven wij ons uiterste best doen. Graag gaan we met u in gesprek, om er op een goede manier voor te zorgen dat het rijbewijs behaald wordt. Met vriendelijk groet, Rijschool Look

Leerzaam en gezellig

Theorie en praktijk allebei in 1x geslaagd. Dat zegt al genoeg eigenlijk. Heb ook voor mijn gevoel absoluut niet mijn tijd verspild en je krijgt lekkere tosti’s tussendoor.

Super gezellig!!

Veel geleerd in korte tijd. Een gezellige instructeur erg naar mijn zin gehad!!

Dag Lara, Onwijs bedankt voor jouw review, dat waarderen wij enorm! Nu kan je lekker genieten van jouw bromfiets rijbewijs, maar wij zien je natuurlijk graag bij ons terug voor de auto. Groetjes, Kayleigh Rijschool Look

Super fijne cursus en super lieve mensen!

Super fijne dag gehad met een theorie cursus en een examen. Alles super geregeld! En de informatie was heel duidelijk en fijn. Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen en wil hun daar heel erg voor bedanken ze hebben me super geholpen!

Dag Indy, Bedankt voor jouw review! Super fijn om te horen dat je geslaagd bent! Daar doen wij het natuurlijk voor:) Geniet ervan meis, en nu op naar de praktijk. Groetjes, Kayleigh Rijschool Look

Geslaagd!

Prima rijschool, ze hebben geluisterd naar mijn voorstellen en gaven een correct advies over hoeveel lessen ik nodig zou hebben.

Hi Ruben! Bedankt voor je review! Jij hebt het natuurlijk ook hartstikke goed gedaan! Heel veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Rijschool Look

echt een slecht rijschool

ik heb 35 lessen gehad bij bijna alle instructeurs van de rijschool ook in verschillende auto's en toen ik me theorie had gehaald wou de rijschool geen praktijkexamen reserveren ik begon bij hun in 2018 en heb nu nog geen rijbewijs. heel schandalig geld weg voor niks dit is om deppresief van te worden.

Beste leerling, Het klopt inderdaad dat jij meerdere rijlessen ook bij meerdere instructeurs hebt gehad. Het heeft destijds een tijd geduurd voordat jij de theorie behaalde. Hierdoor ging het verloop langzamer dan gewoonlijk. Echter bleek na het behalen van jouw theorie, dat jouw gezondheidsverklaring niet in orde was en je bij het CBR een rijtest zou moeten afleggen. Zoals jij zelf heel goed weet heb je deze tot op heden nog niet gehaald. Daarnaast heb je jouw laatst geplande rijtest zelf afgemeld, terwijl jouw theorie bijna verloopt. Ontzettend jammer dat je deze review hebt geplaatst, terwijl wij ons uiterste best doen voor onze leerlingen en dus ook voor jou!

Een hele fijne rijschool, ik heb gelest met verschillende instructeurs die heel veel geduld voor je hebben en de tijd nemen om je iets uit te leggen.

helemaal top

ik vond helemaal goed ik heb zonder te leren deelgenomen aan de curses en daarna mijn examen gemaakt en ben in een keer geslaagd dus raad ik het zeker aan .

Dank je wel voor je review

slechte rijschool

houdt zich aan geen enkele afspraak en onbevoegd rijinstructeur.

Hier wil ik op reageren, de rij instructeur die deze dame heeft gehad is zeer bevoegd. Zij heeft veel leerlingen die voor de eerste keer slagen voor hun praktijkexamen. Dit lukt niet als je onbevoegd bent, sowieso mag je geen examens bij het CBR afnemen als je niet bevoegd bent.

Niet veel lessen en in 1x gehaald

Het was super fijn het contact en de afspraken ook. Alleen in de corona ging hier en daar wat fout maar zeker begrijpelijk.

Erg tevreden!

Ik heb in een dag lessen en praktijk van scooter gehaald. Erg fijn zo in 1 dag. Zou voor auto zeker terug gaan

Over Rijschool look

Sinds 2011 biedt Rijschool Look rijlessen aan op hoog niveau. Ooit begonnen met autorijlessen, zijn we nu uitgebreid en gespecialiseerd tot het autorijbewijs B (automaat en/of schakelen), motor- of bromfietsrijbewijs. Dat kunnen wij met trots zeggen, omdat onze unieke lesmethodes leiden tot de beste resultaten. Je kunt niet alleen bij ons terecht voor praktijklessen, maar voor theorie dagcurssusen voor de autorijbewijs B, motor- en bromfietsrijbewijs!