Prima service en zeer vriendelijke manier geholpen!

I.v.m. een kleinschalige Zonnebloemvakantie "op maat" hebben we gebruik gemaakt van een 9 persoons bus van Rentarolla. De bus was in een prima staat, goed gepoetst en keurig verzorgd. Door het personeel zijn we op een zeer vriendelijke manier behandeld. Wij gaan in elk geval terug voor een volgende vakantiereis!

goede service, goed behandeld

Helaas geen bijlage bij mailtjes M.V.GR>H.Hanssen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Klantvriendelijk tot in de top

Klantgericht

perfect, zeker aan te bevelen

Wij waren heel blij hoe alles professioneel afgehandeld werd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf SLECHT! \r\n\r\nTot en met het gebruik prima geregeld, in mijn geval een verhuisbus met verhuispakket. En toen... de factuur: 200 km meer dan de werkelijkheid én boete voor twee niet ingeleverde spanbanden (zeggen ze, achteraf, zonder enig bewijs). \r\n\r\nBij inname heeft de medewerkster niets gecheckt, mijn woord was voldoende. Achteraf, niet ter plekke, riepen ze alles en nog wat, zonder geen enkel bewijs. Dat een van hun medewerkers actief op marktplaats zou kunnen zijn... Nee, natuurlijk niet, de klant is de leugenaar!\r\n\r\nAan BOVAG heb je ook niets, ze doen vrolijk mee aan vriendjespolitiek, ze vragen ook geen bewijs, ze accepteren zomaar alles wat het bedrijf roept.\r\n\r\nMijn advies: geloof niemand, noteer alles en vraag handtekeningen ter bewijs. Hun administratie is niet betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mijn verhuizing had ik een vrachtwagentje met klep gehuurd. Zeer vriendelijke medewerkers, goed geadviseerd en alles wordt goed nagekeken bij het afhalen en bij het terugbrengen. Erg tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke bediening en correcte afhandeling,\r\nduidelijke uitleg bij het verhuren van wagens.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supertevreden!! Goed geholpen zowel telefonisch als persoonlijk. Ze denken goed mee en handelen professioneel. De wagen was ook prima! We zijn vooral tevreden over de vriendelijkheid van medewerkers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met een bus met 8 personen naar Frankrijk op vakantie geweest. Een prima bus en betaalbaar. Volgend jaar komen we weer terug!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in augustus een Ford Transit personenbus gehuurd voor onze vakantie. Een probleemloze vakantie gehad en niet duur. Fijn autoverhuurbedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een weekend een personenauto gehuurd te hebben zeer tevreden. Mooie , zo goed als nieuwe, auto en niet duur. Ook de service was erg goed. Zeer tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top. Met een 9persoonsbus op reis dankzij RentaRolla. Heldere tarieven en goede service. Opgehaald in Sittard en teruggebracht in Maastricht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met ons gezin naar de wintersport geweest met een bus van RentaRolla. Bij het ophalen werd alles perfect uitgelegd en alles zat er op en er aan. Top!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Fiat 500 gehuurd in Maastricht voor een leuke dag. Snel en correct geholpen. Leuke dag gehad.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon slechte ervaring. Wilde het picknick arrangement+Fiat 500 ivm huwelijksaanzoek, maar dit is er tot op het laatste moment niet van gekomen omdat de manager het liet afweten in communicatie. Zelden zo moeite gehad om te communiceren met een manager en schandelijk hoe weinig betrokkenheid er getoond werd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een fantastische vakantie gehad met een bus van RentaRolla. Onderweg een lekke band gehad. Eén telefoontje en ik werd keurig geholpen. En niet duur!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probleemloze reis gehad met de bus van RentaRolla. Bij vertrek werd alles goed uitgelegd. De borg konden we met de bankpas betalen. Wij gaan volgend jaar weer met een bus van RentaRolla!